تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

توزیع ۴۵۰۰ تن برنج در لرستان/ عرضه توسط فروشگاهها صورت می گیرد

  • کد خبر : 17757
  • 30 دی 1391 - 13:11

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: عرضه برنج مورد نیاز مردم از طریق فروشگاههای بزرگ استان صورت می گیرد.  مهر: حجت الله بیرانوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان […]

 

138602_517

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: عرضه برنج مورد نیاز مردم از طریق فروشگاههای بزرگ استان صورت می گیرد.

 مهر: حجت الله بیرانوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان توزیع برنج در شهرهای مختلف لرستان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی در سطح شهرهای مختلف لرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کار توزیع برنج در سطح شهرهای استان در حال انجام است، بیان داشت: برنج مورد نیاز مردم لرستان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در اختیار فروشگاههای بزرگ قرار گرفته و مردم می توانند این کالای مورد نیاز خود را از سطح فروشگاههای بزرگ استان خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان یادآور شد: در حال حاضر کار توزیع برنج در سطح ۶۰ فروشگاه مرکز استان لرستان در حال انجام است.

بیرانوند با تاکید بر اینکه مردم باید برنج مورد نیاز خود را از سطح این فروشگاهها خریداری کنند، افزود: هرگونه فروش برنج توسط ماشینهای سیار غیر قانونی بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به فعالیت گروههای بازرسی در این زمینه گفت: در حال حاضر سه گروه بازرسی در زمینه بازار برنج در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان قیمت برنج هایی که توسط فروشگاهها توزیع می شود را از ۲۶ تا ۲۹ هزار تومان عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17757

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خوب است این مقام محترم ،به جای این فرمایشات ووعده های سر خرمن قوه ابتکار مبارکشان را فعال نمایند وراهکاری مناسب برای توزیع عادلانه ان بیندیشند اگر سری به صفهای طویل کوهدشت بزنید خواهید دید بعضی خانوادها تمام پسران خودرا در صف های مکررفروشگاههامختلف قرار می د هند وپس از جمع آوری واحتکاربرنج به فروش با قیمت بالای آن اقدام میکنند چرا از طریق تعاونیها ی کارمندی اقدام نمیکنند که مانند سبدهای کالای رمضان یا غیره به طور درست توزیع شود واین چنین شاعبه قحطی ووحشت ایجاد نگردد.

  2. با سلام
    عرضه کردنش که چیزی نیس برید رو سرو کول هم پریدن مردم مونو نگا کنید شاید حداقل از خوردنش منصرف شدید.بنظرم دقیقا فرهنگ انسانهای اولیه داره منعکس میشه البته توی محدوده لرستان ،اگه هم صف رعایت شه کافیه فقط یکیشون بفهمه بهش نمیرسه!!!دیگه چنان خودشونو نشون می ده که کافیه یه غریبه ببینه ،که سوژه در حد لالیگا بیاد دستش، خدا خودش رحم کنه
    امیدوارم وضیعیت رو به بهبود رفته،عزیزانمون به حداقل استنباط لازم دست پیدا کنند چون مسلما وضیعت به حالت تعادل خودش بر میگرده ان شاالله.

  3. من نمیدونم چرا مردم اینجوری هستند(موقعی که ارزون کسی خرید نمیکنه اما همینکه قیمت ۴برابر میشه ده تا ده تا میخرن)به جای اینکه قحطی نشه و همچنین گرون نشه نخریدن بهترین کاره به خدا اگه چند روز برنج نخوریم از گرسنگی نمی میریم

  4. آقای بیرانوند بخدا در شهر گراب که نماینده اصناف حواله ها را می ده دست مردم به هر کسی که خودش می خواد ( یعنی کسایی که به فلان نماینده رای داده اند ) میده ده تا ده تا و اونا هم میبرند آزاد می فروشند تورا خدا قحطی را توی جامعه رواج ندید اگه به فکر مردم هستید برنج فراون بریزید توی بازار مردم قحطی زده نشن .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.