- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

توزیع ۴۵۰۰ تن برنج در لرستان/ عرضه توسط فروشگاهها صورت می گیرد

 

138602_517

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از توزیع چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج طی یک ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: عرضه برنج مورد نیاز مردم از طریق فروشگاههای بزرگ استان صورت می گیرد.

 مهر: حجت الله بیرانوند صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به میزان توزیع برنج در شهرهای مختلف لرستان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن برنج وارداتی در سطح شهرهای مختلف لرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کار توزیع برنج در سطح شهرهای استان در حال انجام است، بیان داشت: برنج مورد نیاز مردم لرستان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در اختیار فروشگاههای بزرگ قرار گرفته و مردم می توانند این کالای مورد نیاز خود را از سطح فروشگاههای بزرگ استان خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان یادآور شد: در حال حاضر کار توزیع برنج در سطح ۶۰ فروشگاه مرکز استان لرستان در حال انجام است.

بیرانوند با تاکید بر اینکه مردم باید برنج مورد نیاز خود را از سطح این فروشگاهها خریداری کنند، افزود: هرگونه فروش برنج توسط ماشینهای سیار غیر قانونی بوده و سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی با اشاره به فعالیت گروههای بازرسی در این زمینه گفت: در حال حاضر سه گروه بازرسی در زمینه بازار برنج در حال فعالیت هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان قیمت برنج هایی که توسط فروشگاهها توزیع می شود را از ۲۶ تا ۲۹ هزار تومان عنوان کرد.