- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

لرستان قهرمان مسابقات دوچرخه سواری کورسی جوانان کشور شد

 

139110180001545

 

به گزارش میرملاس ؛ این مسابقات از بیست و هفتم دی به میزبانی شهرستان محلات آغاز شده بود .
در مجموع ۶ مرحله این مسابقات ، تیم استان لرستان با۷۶۱ امتیاز اول شد و تیم های استان یزد و استان مرکزی به ترتیب با ۶۱۶ و ۵۱۴ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند .
در این دوره از رقابتها ۶۳ رکابزن در ۱۸ تیم از استان های ( همدان، گلستان، خراسان جنوبی،آذربایجان شرقی ، قم ، خراسان رضوی، یزد، کرمان، سمنان، فارس،اصفهان، البرز، زنجان، لرستان، مازندران، مرکزی، لرستان ب و قزوین ) در مواد (۲۰۰ متر ، ۳۰۰۰ متر ، ۵۰۰ متر ، تایم تریل انفرادی ، دورحذفی و استقامت جاده ) رقابت کردند.
پس از اتمام مسابقات در نهایت ۱۲ دوچرخه سوار در مواد استقامت و نیمه استقامت و ۵ رکابزن در مواد سرعت به منظور شرکت در اردوی تیم ملی جوانان انتخاب شدند .
بر این اساس آرشام فرزاد از لرستان، مهدی عبادالهی از کرمان، علی اکبر زارع و مجید ابویی از یزد ، شهریار رودی از خراسان رضوی ، کسری قیاسی و علیرضا سیفی از همدان ، محمد علی مرادیان از فارس ، محسن زرکار از اصفهان ، علی کریمی از استان مرکزی ، امیر صبح خیز از تهران و مصطفی زرین پر از سمنان به عنوان دوچرخه سواران برتر مواد استقامت و نیمه استقامت معرفی شدند.
همچنین محمد رضا درویشی از استان مرکزی ، فرزاد روح الهی از کرمان ، امیر رضا قناعتی از خراسان رضوی ، مهدی امیر سرداری از لرستان و حامد زارع از یزد برای حضور به اردوی تیم ملی در مواد سرعت دعوت شدند .