تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
12

ملکشاهی خبر داد: اجرای یک طرح صنعتی در هر شهر لرستان/ راه اندازی خودروسازی کوهدشت

  • کد خبر : 17784
  • 30 دی 1391 - 20:28

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای یک طرح صنعتی در هر کدام از شهرستانهای لرستان خبر داد و گفت: در این راستا کارخانه خودروسازی در شهرستان کوهدشت راه اندازی می شود.  مهر : الهیار ملکشاهی اظهار داشت: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارتخانه قرار […]

ImageThumb2

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای یک طرح صنعتی در هر کدام از شهرستانهای لرستان خبر داد و گفت: در این راستا کارخانه خودروسازی در شهرستان کوهدشت راه اندازی می شود.

 مهر : الهیار ملکشاهی اظهار داشت: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارتخانه قرار بر این است که یک کارخانه خودروسازی در شهرستان کوهدشت راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در این راستا جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته ایم، عنوان کرد: کارشناسان وزارتخانه در شهرستان کوهدشت حاضر و زمین مد نظر برای راه اندازی کارخانه خودرو سازی این شهرستان را تایید کرده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری های لازم برای راه اندازی این کارخانه در شهرستان کوهدشت از طریق وزارتخانه و همچنین معاون رئیس جمهور برای دریافت اعتبارات لازم در حال انجام است.

ملکشاهی همچنین با اشاره به پیگیرهای مجمع نمایندگان لرستان در حوزه صنعت استان بیان داشت: یکی از اقدامات در حال انجام مجمع نمایندگان لرستان پیگیری برای اجرای یک طرح صنعتی در هر کدام از شهرستانهای استان است.

وی با بیان اینکه هر طرح صنعتی متناسب با پتانسیلهای هر یک از شهرستانها خواهد بود، عنوان کرد: راه اندازی این طرحها در راستای احیای حوزه صنعت استان لرستان در دستور کار قرار گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 12در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۲
  1. آقای نماینده تا الان می گفت خودرو سازی کوهدشت که حاصل زحمات آقای قبادی بود یه دروغه

  2. من به نوبه خود از تلاشهای آقای ملکشاهی در جهت توسعه شهرستان و استان تشکر و برای ایشان در عرصه خدمت به مردم شریف کوهدشت تشکر می کنم.
    دست مریزاد

  3. خداوند نگه دار آقای ملکشاهی باشد.

  4. جناب آقای ملکشاهی خدا قوت و خسته نباشید.
    زحمات جنابعالی برای تئسعه و سر فرازی استان لرستان بر کسی پوشیده نیست

  5. خودروسازی که جدید نیست
    ای کاش دغدغه این مردم را داشتید و برای مردم کار میکردید

  6. آقای نماینده برنج و بیار خودروسازی فدای راننده ات

  7. همه با هم و در کنار هم برای کوهدشتی آباد… ملکشاهی هم به عنوان نماینده ما

  8. اگه این طرح اجرابشه ارزوی به خواب رفته ماجوان هابراورده میشه وتعدادی حداقل سرکار میروند واز قربت نشینی رها میشن واونوقت است که از زحمات بیش از اندازه نماینده محترم جناب اقای ملکشاهی قدردانی بیش از اندازه کرد که باکمک خداوند متعال به جامعه اش نهایت خدمت رامیکند ممنونم انشاالله ما هم صاحب ان جمعی باشیم که بالیسانس حسابداری سرکارمیریم

    • سلام آقای حیدر نیا عزیز
      ممنونم که اسباب شادی و خنده ایران خودرو در این لحظه بحرانی که برنج توی شهرکوهدشت وجود نداره فراهم کردید.

  9. اقای ملکشاهی مشکل اب را حل کنید سیمره این رود درخشان ک بدون هیچ استفاده ای به ایلام روانه میشه قطعا ما مردم غیور کوهدشت اصلا دوست نداریم از بلایی که به سر الیگودرز اوردن و به عنوان طرح دروغین قمرود بزرگترین خیانت را به این شهر و استان کردن به سر ما هم بیارن
    کشاورزی قطب اصلی کوهدشت و مهم ترین عامل در رونق کشاورزی و باغداریست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.