- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی خبر داد: اجرای یک طرح صنعتی در هر شهر لرستان/ راه اندازی خودروسازی کوهدشت

ImageThumb2

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای یک طرح صنعتی در هر کدام از شهرستانهای لرستان خبر داد و گفت: در این راستا کارخانه خودروسازی در شهرستان کوهدشت راه اندازی می شود.

 مهر : الهیار ملکشاهی اظهار داشت: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته از طریق وزارتخانه قرار بر این است که یک کارخانه خودروسازی در شهرستان کوهدشت راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در این راستا جلسه ای با وزیر صنعت، معدن و تجارت داشته ایم، عنوان کرد: کارشناسان وزارتخانه در شهرستان کوهدشت حاضر و زمین مد نظر برای راه اندازی کارخانه خودرو سازی این شهرستان را تایید کرده اند.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیگیری های لازم برای راه اندازی این کارخانه در شهرستان کوهدشت از طریق وزارتخانه و همچنین معاون رئیس جمهور برای دریافت اعتبارات لازم در حال انجام است.

ملکشاهی همچنین با اشاره به پیگیرهای مجمع نمایندگان لرستان در حوزه صنعت استان بیان داشت: یکی از اقدامات در حال انجام مجمع نمایندگان لرستان پیگیری برای اجرای یک طرح صنعتی در هر کدام از شهرستانهای استان است.

وی با بیان اینکه هر طرح صنعتی متناسب با پتانسیلهای هر یک از شهرستانها خواهد بود، عنوان کرد: راه اندازی این طرحها در راستای احیای حوزه صنعت استان لرستان در دستور کار قرار گرفته شده است.