- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

برگزاری پنجمین دوره کتاب سال لرستان/ ۱۰ کتاب برتر انتخاب می شود

book-400x400

 

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از انتخاب ۱۰ عنوان کتاب برتر این استان در مراسم پنجمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان خبرداد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، ماشااله امان الهی بهاروند از برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان خبر داد و گفت: در این مراسم ۱۰ عنوان کتاب برتر سال استان لرستان انتخاب می شوند.

وی بیان داشت: همزمان با میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) روز اخلاق و مهرورزی و همچنین میلاد با سعادت امام جعفر صادق(ع) از برگزیدگان پنجمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان تجلیل می شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان افزود:‌ این آیین توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه فرهنگی بیان حیرت استان با هدف تشویق مؤلفان، مترجمان و ناشران استان و معرفی کتاب های برتر برای ارتقای دانش جامعه اسلامی و پیشبرد فرهنگ کتاب و کتابخوانی برپا می شود.

بهاروند به محورهای پنجمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان اشاره کرد و گفت: هیئت داوران کتابها را در حوزه های علوم دینی، علوم کاربردی، ادبیات پایداری و مقاومت، گروه واژه نامه ها، فرهنگ ها و اسناد، علوم اجتماعی، علوم پزشکی، شعر و داستان، گروه هنر و گروه ادبیات کودک و نوجوان در دو مرحله مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت ۱۰ اثر برتر را به جامعه فرهنگی معرفی می کنند.

وی افزود: با توجه به بیداری اسلامی کشورهای منطقه و فرمایشات مقام معظم رهبری در این آیین به طور ویژه و شایسته از یکی از نویسندگان لرستان که در این زمینه فعالیت داشته و دارای اثر است تقدیر به عمل خواهد آمد.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: آیین تجلیل از برگزیدگان پنجمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان نهم بهمن ماه سالجاری برگزار می شود.