تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کشف و ضبط ۲ هزار متر کابل مخابرات از سارق خرم‌آبادی‌

  • کد خبر : 17797
  • 30 دی 1391 - 20:51

  به گزارش میرملاس ؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف و ضبط دو هزار متر کابل مخابراتی سرقتی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد. بهمن نوراللهی گفت: این مقدار کابل مخابراتی با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد در بازرسی از یک ضایعات فروشی کشف و در این راستا یک نفر نیز دستگیر شده است. […]

767832_PhotoA

 

به گزارش میرملاس ؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان از کشف و ضبط دو هزار متر کابل مخابراتی سرقتی در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

بهمن نوراللهی گفت: این مقدار کابل مخابراتی با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد در بازرسی از یک ضایعات فروشی کشف و در این راستا یک نفر نیز دستگیر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۸ عدد قالب بتون ریزی، دو عدد سلجر به ارزش ۸۰ میلیون ریال، مقادیر آهن الات و میلگرد و مقداری کابل مخابراتی نیز از یک گروه سرقت در استان کشف و ضبط شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان گفت: دو دستگاه وانت پیکان نیز از این گروه سارق توقیف شده که تحویل مراجع قضایی شده است.

نوراللهی افزود: ماموران انتظامی شهرستان الیگودرز نیز موفق شدند در بازرسی از خودروهای عبوری، ۲۵ دستگاه جاروبرقی و ۲۰ دستگاه تلویزیون ال سی دی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17797

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.