تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
11

ادعای رفع حصر از موسوی و کروبی

  • کد خبر : 17811
  • 30 دی 1391 - 21:08

  یک سایت اصولگرا به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی ادعا کرد که از میر حسین موسوی و مهدی کروبی رفع حصر شده است. به گزارش میرملاس نیوز، سایت مشرق در خبری کوتاه نوشت: «شنیده ایم که هاشمی رفسنجانی در دیدار تعدادی از دانشجویان، خبر از زندگی آزاد موسوی و کروبی داده و گفته […]

44695

 

یک سایت اصولگرا به نقل از آیت الله هاشمی رفسنجانی ادعا کرد که از میر حسین موسوی و مهدی کروبی رفع حصر شده است.

به گزارش میرملاس نیوز، سایت مشرق در خبری کوتاه نوشت: «شنیده ایم که هاشمی رفسنجانی در دیدار تعدادی از دانشجویان، خبر از زندگی آزاد موسوی و کروبی داده و گفته است من که پیگیری کردم گفتند حصر این افراد تقریبا برداشته شده است.»

همچنین این سایت گزارش داده است که برخی نزدیکان کروبی هم مدعی شده اند کروبی در حال حاضر زندگی بدون حصر داشته و تنها تیم حفاظتی با خود دارد.

تاکنون هیچ مرجع رسمی این خبر را تائید نکرده است.

مشرق در حالی به نقل از هاشمی رفسنجانی رفع حصر از میر حسین موسوی را مطرح کرده است که اواخر هفته گذشته دادستان کل کشور تاکید کرد که موسوی و کروبی باید توبه کنند.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: «موسوی و کروبی افرادی هستند که نسبت به نظام و ملت ظلم کرده و مرتکب خلاف شدند و چنانچه از کرده خود توبه نکنند و جبران مافات نکنند قطعاً صلاحیت حضور در انتخابات و کاندیداتوری ریاست جمهوری را ندارند.»

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نظام بهتره یک فرصت دیگه به این افراد بده. و اونها هم از فرصت استفاده کنن و برگردن. اگه این اتفاق بیفته به خائنین و وطن فروش‌های فراری ساکن کشورهای متخاصم غربی ضربه هولناکی میخورن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.