تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بیش از یکهزار و ۷۰۰ روستای لرستان به سیستم مخابراتی GSM-WLL مجهز شده است

  • کد خبر : 17814
  • 30 دی 1391 - 21:15

  به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان  ˈ مسیب قبادیانˈ روز شنبه افزود: این سیستم به صورت سیم‎کارت و شبیه تلفن همراه است که تنها مختص روستائیان است.  وی اظهار داشت: از مجموع این روستاها ۳۶۰ روستا در خرم‎آباد و مابقی مربوط به شهرستان‎های سلسله ، بروجرد، دورود، ازنا، پلدختر، […]

09

 

به گزارش میرملاس به نقل از  روابط عمومی شرکت مخابرات لرستان  ˈ مسیب قبادیانˈ روز شنبه افزود: این سیستم به صورت سیم‎کارت و شبیه تلفن همراه است که تنها مختص روستائیان است. 

وی اظهار داشت: از مجموع این روستاها ۳۶۰ روستا در خرم‎آباد و مابقی مربوط به شهرستان‎های سلسله ، بروجرد، دورود، ازنا، پلدختر، کوهدشت، دلفان و الیگودرز است.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه پیش‎بینی می‎شود تا پایان امسال ۱۰ تا ۲۰ روستای دیگر تحت این سیستم مخابرای قرار گیرد گفت: با توجه به اینکه هزینه استفاده از این سیستم همانند هزینه استفاده از تلفن ثابت می باشد ، استقبال روستاییان از این طرح مطلوب بوده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17814

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. به جناب مهندس بگو که ما مدت ۳ روز است که همراه اول دچار اختلال شده است بقیه کار پیش کش

  2. با سلام وخسته نباشی به تمام زحمت کشان نظام مقدس بند در روستا های شهرستان دلفان بخش میربگ شمالی ساکن می باشم که دارای سیم کارت تلفن همراه wll روستائی میباشیم که از کارکرد این سیستم راضی نمی باشیم هر زمان که می خواهی شماره گیری کنی انتن دهی یا قطع میباشد یا سیستم مختل می باشد خواهشمندم در این خصوص اقدامات لازم را مبذول فرمائید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.