تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است/ ضرورت استفاده از مدیران جوان

  • کد خبر : 17949
  • 02 بهمن 1391 - 18:15

  به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع بیکاری در استان بر می گردد. ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با مهر با انتقاد از برخی مدیریتها در استان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مدیران دستگاههای اجرایی لرستان برای […]

2بق

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع بیکاری در استان بر می گردد.

ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با مهر با انتقاد از برخی مدیریتها در استان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مدیران دستگاههای اجرایی لرستان برای ادامه مدیریت خسته هستند.

وی با بیان اینکه این مدیران عملکرد بالای ۳۰ سال در سیستم اداری و اجرایی فعالیت داشته اند عنوان کرد: این مدیران علی رغم تجربه بالا متاسفانه جسارت و خلاقیت بسیار پایینی دارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محافظه کاری برخی مدیران لرستان گفت: باید در ادارات لرستان جوانگرایی در دستور کار قرار گیرد.

آقامحمدی بیان داشت: با استفاده از مدیران جوان می توان به همراه نمایندگان مطالبات مردم لرستان را در سطح کشور پیگیری و مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است افزود: متاسفانه در حال حاضر جوانان استان از بسیاری مدیران لرستانی ناامید هستند و دست به دامن نمایندگان برای رفع مشکل اشتغال می شوند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز شرمندگی از وجود بیکاران و فارغ التحصیلان بیکار در استان گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع عدم اشتغال بر می گردد و البته نمایندگان لرستان با تمام توان خود برای رفع این مشکل تلاش خواهند کرد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. یادتون رفت آقای آقامحمدی بگین که دستگاههای دولتی جدیداًرو آوردن به استفاده از بازنشستگان.بازنشسته ها اگه از نظر کاری براجامعه کارایی داشتن که بازنشسته نمی شدن…البته به خاطر تمام زحمتاشون سپاسگذاریم اما بهتره راه رو برای جوونا باز بزارن…ممنون که به فکر جوانان و بیکاری شون هستین…

  2. البته جوانگرایی نباید به معنی استفاده از افرادی باشه که تازه وارد دستگاه های اجرایی شدن من مدیری رو میشناسم که فقط باچهارسال سابقه کار و درحالی که هنوز قراردادی بود به کرسی مدیریت نشست…
    امیدوارم همه مدیران جوان و مسن موفق باشن

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.