- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است/ ضرورت استفاده از مدیران جوان

2بق

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع بیکاری در استان بر می گردد.

ابراهیم آقامحمدی در گفتگو با مهر با انتقاد از برخی مدیریتها در استان اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر برخی مدیران دستگاههای اجرایی لرستان برای ادامه مدیریت خسته هستند.

وی با بیان اینکه این مدیران عملکرد بالای ۳۰ سال در سیستم اداری و اجرایی فعالیت داشته اند عنوان کرد: این مدیران علی رغم تجربه بالا متاسفانه جسارت و خلاقیت بسیار پایینی دارند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محافظه کاری برخی مدیران لرستان گفت: باید در ادارات لرستان جوانگرایی در دستور کار قرار گیرد.

آقامحمدی بیان داشت: با استفاده از مدیران جوان می توان به همراه نمایندگان مطالبات مردم لرستان را در سطح کشور پیگیری و مطرح کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مهم ترین دغدغه مردم لرستان بیکاری است افزود: متاسفانه در حال حاضر جوانان استان از بسیاری مدیران لرستانی ناامید هستند و دست به دامن نمایندگان برای رفع مشکل اشتغال می شوند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با ابراز شرمندگی از وجود بیکاران و فارغ التحصیلان بیکار در استان گفت: متاسفانه بسیاری از دیدارهای مردمی نمایندگان به موضوع عدم اشتغال بر می گردد و البته نمایندگان لرستان با تمام توان خود برای رفع این مشکل تلاش خواهند کرد.