تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

سوال آقامحمدی از دانشجو : حق دانشجویان لرستان از تحصیل رایگان به کجا داده می شود؟

  • کد خبر : 17956
  • 03 بهمن 1391 - 9:30

    به گزارش میرملاس ، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از کامران دانشجو وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در خصوص سهم اندک استان لرستان از تحصیل رایگان در دانشگاه ها توضیح خواست.  در پرسش ابراهیم آقامحمدی آمده است : چرا سهم […]

 
901

 

به گزارش میرملاس ، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از کامران دانشجو وزیر علوم،تحقیقات و فناوری در خصوص سهم اندک استان لرستان از تحصیل رایگان در دانشگاه ها توضیح خواست.

 در پرسش ابراهیم آقامحمدی آمده است : چرا سهم لرستان و استانهای محروم از تحصیل رایگان نسبت به سایر دانشگاه ها پایین تر است در حالیکه با توجه به بومی سازی این شیوه، اجحاف در حق دانشجویان و مردم استان های محرومی مانند لرستان است که از نظر درآمد پایین تر هستند و باید پول بیشتری بدهند و دیگر استان های برخوردار از امکانات تحصیل رایگان بیشتر بهره مند هستند؟

حق دانشجویان لرستان در استفاده از تحصیل رایگان به کجا داده می شود؟

 شایان ذکر است که بر اساس آمار موجود، میزان جمعیت دانشجوی دانشگاه های دولتی در کشور ۱۴% ولی متاسفانه در استان لرستان این شاخص ۹% درصد است و فاصله قابل تاملی با نرم کشوری وجود دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=17956

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زنده باد دکتر آقامحمدی نماینده فهیم و متعهد شهرمون

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.