- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

طالب نعمت‎پور: شاید بنا دیگر انگیزه‎ ندارد

qkc44n9jjib4h8n1asjl

طالب نعمت‎پور:
شاید بنا دیگر انگیزه‎ای نداشته باشد

در گفت‎وگویی تلفنی که با فرنگی‎کار تیم ملی داشتم معتقد است تیمی که امسال می‎خواهد در جام جهانی شرکت کند، نسبت به تیم سال قبل که در این مسابقات حضور داشت، ضعیف‎تر است.

طالب نعمت‎پور در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی، اظهار کرد :تمرینات منظمی تاکنون داشته‎ایم و رفته رفته به شرایط آرمانی می‎رسیم که امیدواریم برای جام جهانی به آمادگی کامل برسیم.

وی سوال خبرنگار ما در مورد استعفای محمد بنا از تیم ملی کشتی فرنگی، را این‎گونه پاسخ داد: به عنوان یک ورزشکار نباید در این‎باره اظهارنظر کنم. وظیفه ما معلوم است و مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی هستیم و امیدواریم فدراسیون تصمیمی که به نفع کشتی است را بگیرد.

فرنگی‎کار ۸۴ کیلوگرمی تیم ملی با تاکید بر این‎که «بنا» یک وزنه برای تیم بود، اضافه کرد: شاید ایشان دیگر انگیزه‎ای نداشته باشد که دوست ندارد برگردد؛ چون به همه موفقیت‎های که دوست داشته رسیده است. یکی دیگر از دلایل استعفای بنا، حمایت از کشتی‎گیران بوده که کمتر مورد توجه قرار می‎گیرند.

نعمت‎پور درخصوص این‎که آیا کشتی فرنگی بدون بنا هم موفق می‎شود، گفت: سوال سختی است و باید ببینم چی پیش می‎آید. در تیمی که امسال قرار است در جام جهانی کشتی بگیرند، چند مهره اصلی غایب هستند و قدرت تیم نسبت به سال گذشته کمتر شده است. همه‎ی اعضای تیم انگیزه داریم که از مقام قهرمانی دفاع کنیم و چون بازی‎ها در تهران است باید انتظارات را که همان قهرمانی است، برآورده کنیم.

این کشتی‎گیر لرستانی در ادامه تأکید کرد: دوست داریم آقای بنا به تیم ملی برگردد؛ چون در چند سال گذشته خیلی برای کشتی فرنگی زحمت کشیده و ارتباط عاطفی با کشتی‎گیران دارد.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن لیگ برتر، عنوان کرد: کشتی فرنگی یکی از قدرتمندترین رشته‎های ورزشی کشور است و باید لیگ این ورزش در کشور برگزار شود تا هم جوانان خودشان را نشان دهند و هم فرنگی‎کاران به لحاظ مالی ساپورت شوند.

نعمت‎پور در پایان گفت: چون چند سال لیگ برتر کشتی فرنگی برگزار نشده، از مبلغ قراردادها راضی هستیم اما امیدواریم در سال‎های بعدی بیشتر شود.