- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تذکر کتبی ملکشاهی به وزیر ورزش و امور جوانان: علت کاهش اعتبارات حوزه ی ورزش استان لرستان چیست؟

1-6-450x300

 

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس؛ تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس قرائت شد که به شرح زیر است: 

پزشکیان، تابش، پیرمؤذن، رستمیان، فتاحی و امیری نمایندگان تبریز، اردکان، اردبیل، دامغان، ارومیه و زرند به رئیس جمهور در خصوص لزوم رعایت دقیق موارد حقوقی در بررسی صلاحیت کاندیداهای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تذکر دادند.

ملکشاهی نماینده کوهدشت خواستار توضیح وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص علت کاهش اعتبارات حوزه ورزش استان لرستان شد.

بهمنی نماینده سراب به وزیر کشور در خصوص تسریع در تأمین اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌‌های شهرستان سراب، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص لزوم توجه به سیاست‌های ارزی بین‌المللی در تصمیم‌گیری ارزی و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیرامون توزیع عادلانه رشته‌های دانشگاهی در سطح کشور تذکر داد.

برومند داش‌قاپو نماینده پارس‌آباد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای راه‌آهن جلفا ـ اهر ـ کلیبر ـ پارس‌آباد ـ بیله‌سوار تذکر داد.

ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور در خصوص تسریع در ارائه پاسخ به پیشنهادات وزارت کشور در خصوص تقسیمات کشوری، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در اجرای مصوبات سفرهای مقام معظم رهبری و هیئت وزیران به استان خراسان جنوبی و وزیر آموزش و پرورش در خصوص جلوگیری از اقدامات تبعیض‌آمیز اداره آموزش و پرورش بخش راز و جوگلان تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی، پورفاطمی، آشوری، آرامی، پشنگ و حسینی نمایندگان میناب، دشتی، بندرعباس، زابل، خاش و میرجاوه به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسهیل و تسریع در صادرات محصولات فصلی کشاورزی به ویژه گوجه فرنگی تذکر دادند.

عاشوری، آرامی، حسینی، پشنگ و هاشمی نخل ابراهیمی نمایندگان بندرعباس، زابل، خاش و میناب به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون تجدیدنظر در بخشنامه اخیر گمرک ایران در خصوص محدودیت صادرات تذکر دادند.

حسینی نماینده قصر شیرین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در آسفالت جاده‌های گیلانغرب تذکر داد.

جهانگیرزاده و موسوی لارگانی نمایندگان ارومیه و فلاورجان به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

سنایی نماینده نهاوند به وزیر نیرو در خصوص تسریع در اجرای طرح احداث کانال آب کشاورزی شهر شعبان و شهر راج تذکر داد.

جعفری نماینده بجنورد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تسریع در تعیین مدیریت دانشکده علوم قرآنی بجنورد و به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در تشکیل هیئت امنای دانشگاه‌های غیرانتفاعی تذکر داد.

هروی، جعفری، ثروتی و سبحانی‌نیا نمایندگان قائنات، بجنورد و نیشابور خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت اظهارات غیرمسئولانه یکی از مدیران وزارت کشور برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده خراسان جنوبی شدند.

رضایی، فولادگر، حاجی دلیگانی، صرامی، میرمحمدی، آصفری، حسینی، کولیوند، عزیزی، مقتدایی، صلاحی و اخوان به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای طرح راه‌آهن اراک ـ خمین ـ گلپایگان ـ میمه ـ اصفهان تذکر دادند.

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در تعیین تکلیف برگزاری کنکور سراسری و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت موضوعات مدارس به ویژه سرانه دانش‌آموزی تذکر داد.

سلطانی نماینده رزن به رئیس جمهور پیرامون تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش و به وزیر کشور پیرامون تسریع در انتخاب شهردار رشت تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر امور خارجه در خصوص تقویت دیپلماسی از طریق حمایت از بخش غیردولتی، به وزرای صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص لزوم ایجاد فرصت‌های جدید شغلی و به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از واردات و توزیع برنج خارجی به منظور حمایت از تولید داخلی تذکر داد.

ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و نیشابور به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در اجرای برنامه جامع بیمه بیکاری تذکر دادند.

حیدری طبیب و سبحانی‌نیا نمایندگان کرمانشاه و نیشابور به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات جانبازان شیمیایی و تسریع در پرداخت مطالبات رزمندگان معسر دفاع مقدس و تسریع در تدوین سند ملی امنیت بانوان و کودکان در روابط اجتماعی تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به رئیس جمهور پیرامون تسریع در اجرای تعهدات مؤسسات مالی و اعتباری کوثر تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، سبحانی‌فر و محجوب نمایندگان ارومیه، سبزوار و تهران به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از تعطیلی شرکت صنایع الکتریکی البرز تذکر دادند.

طاهری نماینده گرگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص ضرورت افزایش تعرفه ورود چادر مشکی برای حمایت از تولید ملی و به رئیس جمهور در خصوص تدبیر مناسب برای رفع نگرانی متدینان در خصوص اپراتور رایتل و ورود بی‌ضابطه این اپراتور به حریم خصوصی افراد تذکر دادند.

امامی نماینده گرگان به رئیس جمهور پیرامون ۲۰ میلیارد مصوب سفر جناب آقای رحیمی معاون ریاست جمهوری در خصوص حوادث استان‌های گلستان و مازندران تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص ساخت زورخانه شهر لنگرود و چمن مصنوعی شهر شلمان تذکر داد.

پشنگ نماینده خاش خواستار توضیح رئیس جمهور در خصوص علت تعطیلی طرح بیمارستان میرجاوه شد و به وزیر کشور در خصوص لزوم مبارزه با قاچاق سوخت و به وزیر نفت پیرامون تسریع در رفع کمبود گاز و بنزین در شهرستان خاش تذکر داد.

نگهبان سلامی نماینده خواف به رئیس جمهور در خصوص تسریع در اجرای تعهدات وزارت بهداشت در شهرستان‌های خواف و رشتخوار تذکر داد.

عباسی نماینده گنبدکاووس به رئیس جمهور در خصوص تسریع در تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی گنبدکاووس تذکر داد.

دواتگری نماینده مراغه به وزیر کشور در خصوص تسریع در ارتقای طرح‌های تقسیمات کشوری روستاهای شهرستان مراغه و عجب‌شیر تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل طرح آسفالت باند دوم جاده میناب به دوراهی میناب ـ رودان، به وزیر نیرو پیرامون تسریع در تکمیل طرح فاضلاب میناب، رودان، جاسک، بندرعباس،ْ به وزیر نیرو در خصوص تسریع در توسعه شبکه برق روستایی حوزه میناب، رودان، جاسک و بشاگرد و به وزرای کشور و نیرو پیرامون لزوم توقف احداث شبکه برق فشار قوی در میناب تذکر داد.

افضلی فرد نماینده اردبیل به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص لزوم حمایت از مدیران کارآمد در اداره کل منابع طبیعی اردبیل تذکر داد.

تأمینی نماینده رشت به رئیس جمهور و وزیر کشور در خصوص لزوم نظارت بر عملکرد مدیران استان گیلان، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص رفع موانع تسهیلات بانکی به ویژه وام ازدواج، به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از افزایش بی‌رویه واردات برنج، به وزرای امور اقتصادی و دارایی و جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در دریافت تسهیلات بانکی برای کشاورزان و به رئیس جمهور در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی گیلان تذکر داد.

سجادی نماینده فریمان به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون رفع موانع جذب تسهیلات کشاورزی و دامپروری در شهرستان سرخس تذکر داد.

عالی نماینده زابل به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از تعطیلی شهرک صنعتی محمد‌آباد و جلوگیری از تعطیلی کارخانه آرد سیستان و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص شمول بیمه تأمین اجتماعی برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی سیستان تذکر داد.

سرقلعه نماینده لردگان به وزیر کشور پیرامون تسریع در اجرای تقسیمات کشوری بخش خان‌میرزای شهرستان لردگان تذکر داد.

نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در رفع مشکلات شرکت‌های سنگ آهن سنگان تذکر داد.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح جاده بروجن ـ لردگان و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در پرداخت مطالبات شرکت‌های خصوصی تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در تعیین تکلیف متهمان پرونده اختلاس ۳ هزار میلیاردی، به وزیر کشور پیرامون لزوم رفع تبعیض در انتصاب مدیران جدید استان خراسان رضوی و لزوم برخورد قانونی با نقاط جرم‌‌خیز شهر مشهد، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص نظام آموزشی ۶-۳-۳ و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظارت بر تولیدات سینمایی تذکر داد.

حسینی، علی‌پور و احمدی لاشکی نمایندگان قائم‌شهر و نوشهر به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در حل مشکلات کارگران صنعت فولاد تذکر دادند.

فتاحی، خضری و حسین‌زاده نمایندگان ارومیه، پیرانشهر و نقده خواستار توضیح وزیر کشور در خصوص علت اقدامات غیرقانونی استاندار آذربایجان غربی شدند.

هاشمی‌ نخل ‌ابراهیمی، آشوری و آرامی نمایندگان میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد ‌به وزرای کشور و نفت در خصوص جلوگیری از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان، صیادان و کامیون‌داران استان هرمزگان تذکر دادند.

خان‌محمدی و قاضی‌پور نمایندگان ابهر و ارومیه به رئیس ‌جمهور در خصوص تسریع در ارتقای تقسیمات کشوری بخش سلطانیه تذکر دادند.

جهانگیرزاده و کریمی قدوسی نمایندگان ارومیه و مشهد به وزیر کشور در خصوص لزوم کنترل کامل مرزهای ایران و ترکمنستان تذکر دادند.

احمدی لاشکی و حسینی نمایندگان نوشهر و قائم‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات صنعتی  آب‌بندانک نوشهر و به وزیر نفت پیرامون تسریع در اجرای طرح گازرسانی شهر مرزن‌آباد تذکر دادند.

امیری، زاهدی، فتاحی، حسن‌پور، آذین، سودانی، حسینی، کامران، فولادگر، زارع‌زاده مهریزی، تابش، طباطبایی، منظری توکلی، سبحانی‌نیا، پور ابراهیمی، جهانگیرزاده، اخوان و عالی به رئیس‌ جمهور و وزاری صنعت، معدن و تجارت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در پرداخت مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تذکر دادند.

چاردولی، سبحانی‌نیا و جهانگیرزاده نمایندگان ملایر، نیشابور و ارومیه به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم مدیریت در توزیع برنج تذکر دادند.

قاضی‌پور، سبحانی‌نیا و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، نیشابور و خوشاب به وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت خودرو تذکر دادند.

صرامی نماینده خمینی‌شهر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص انتقال سر در دانشگاه صنعتی اصفهان تذکر داد.

ایرانپور، بخشایش، قاضی‌پور، سرقلعه، صرامی، فیروزی، سید شریف حسینی، شکر خدا موسوی و جهانگیرزاده به وزیر نفت در خصوص جلوگیری از ادامه قطعی ۵۰ درصدی مصرف گاز در شرکت فولاد مبارکه تذکر دادند.

سودانی نماینده اهواز به رئیس‌ جمهور در خصوص تسریع در انتقال بیمارستان رازی اهواز به محل جدید بر اساس مصوبه هیئت دولت  به وزرای جهاد کشاورزی و کشور در خصوص بررسی دلایل تاأخیر در راه‌اندازی کشتارگاه‌‌‌ صنعتی اهواز و رفع موانع آن تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان‌ به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در راه‌اندازی مجدد دانشگاه شبانه در مقطع کارشناسی دانشگاه سیستان و بلوچستان تذکر داد.

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر نیرو در خصوص عدم پرداخت حقوق کارگران و نیروهای قراردادی اداره آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر تذکر داد.

قربانی نماینده آستانه‌ اشرفیه، به وزیر نیرو در خصوص تعامل در پست ۶۳ کیلو وات آستانه اشرفیه تذکر داد.

حیدری طیب و رزم نمایندگان کرمانشاه به وزیر امور خارجه در خصوص دلایل سکوت کامل در مقابل کنفرانس اپوزیسیون تجزیه‌ طلب جمهوری اسلامی در مصر تذکر دادند.

جوکار نماینده یزد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص نوسازی و بهینه‌سازی ناوگان ریلی استان یزد و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تأمین بودجه اجتماعی و حفظ قنوات استان یزد تذکر داد.

ایرانپور نماینده مبارکه به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون عدم دخالت وزیر در اداره امور شرکت‌های خصوصی بخش کشاورزی تذکر داد.

فیروزی، ایرانپور و بخشایش نمایندگان نطنز، مبارکه و اردستان به وزیر نیرو در خصوص لزوم اختصاص اعتبار برای اصلاح شبکه آب روستایی در شهرستان مبارکه، اردستان، بادرود، نطنز و قمصر و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم اتخاذ راهکار مناسب در سامان دادن به بازار آشفته برنج تذکر دادند.

حسن‌پور نماینده سیرجان به رئیس جمهور در خصوص دستور اجرایی شدن مصوبات سفر استانی به شهرستان سیرجان و به وزیر نفت در خصوص رسیدگی فوری برای اجرایی شدن مصوبات سفرهای دولت به شهرستان سیرجان و بردسیر تذکر داد.

جعفرزاده نماینده رشت به وزیر امور خارجه پیرامون اتخاذ تدابیر لازم نسبت به اعمال غیردوستانه دولت جمهوری آذربایجان به منظور ممانعت و خودداری آنها و عدم تکرار برخورد ناشایست عوامل سفارت ایران در سفارت آذربایجان و به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اتخاذ تدابیر مناسب به منظور جلوگیری از صید ماهیان نابالغ به شیوه دام گستر و جلوگیری از روش‌های صیادی ضد زیست محیطی، همچنین ایجاد ارتعاش امواج مخابراتی پیشرفته برای صید ماهیان تذکر داد.

اسفنانی نماینده فریدن به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تأمین سبد کالای مناسب به منظور ایام منتهی به شب عید و ملاحظه طبقات کم درآمد تذکر داد.