- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

“اعلامیه” هایی که دیوارهای کوهدشت را پوشاند/ وقتی شهر “تابلو” می شود!

پس از انتقادات شهروندان و رسانه ها از نصب اعلامیه های مختلف بر در و دیوار شهر بالاخره شهرداری دست به کار شد تا تابلوهایی را برای نصب اعلامیه در شهر ایجاد کند.

به گزارش مهر، خیابان ها و معابر کوهدشت سالهاست به خاطر وجود اعلامیه ها و پوسترهای مختلف صورت زشتی به خود گرفته است به نحوی که این وضعیت بارها مورد انتقاد مردم و رسانه ها قرار گرفته است.

با چرخی در خیابان اصلی شهر متوجه درختان، دیوارها و تابلوها و حتی تیرها و ترانس های برق و مخابرات می شوید که زیر اعلامیه ها و پوسترهای تبلیغاتی گم شده اند و به خیابان اصلی این شهر به ویژه چهارراه ها شمایل زشتی بخشیده اند.

از دیگر عیوب چسباندن پوسترهای تبلیغاتی و اعلامیه های فوت پراکنده و در هم ریخته علاوه بر لطمه زدن به کیفیت فضای بصری شهر، این است که بسیاری از این اعلامیه ها و پوسترها مورد توجه رهگذران قرار نگرفته و ناخوانده باقی می مانند.

این وضعیت به گونه ای است که گاه پیش می آید که اعلامیه ای سال ها بر سینه دیواری جاخوش کرده و دستی به کندن و پاک کردن جایش دراز نمی شود.

در این راستا پس از انتقادات مردم و رسانه ها، شهرداری کوهدشت در اقدامی به نصب جایگاه های مخصوص تبلیغاتی برای نصب اعلامیه و پوستر اقدام کرد که البته استفاده از این فضاهای ایجاد شده باید مورد توجه مردم قرار گیرد وگرنه ثمری در پی نخواهد داشت.

این در حالیست که پیش از این شهردار کوهدشت به خبرنگار مهر گفته بود که به زودی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی اقدام خواهد کرد که طولی نکشید تا وعده شهردار کوهدشت رنگ عمل به خود گرفت تا با نصب تابلوهای ویژه نصب پوسترهای تبلیغاتی و اعلامیه ها دیوارها و ترانس های برق و مخابرات از دست خمیرها و کاغذها نجات یابد.

محمد حسین پور شهردار کوهدشت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اعلامیه ها چهره زشتی برای فضای شهری کوهدشت درست کرده اند و علت آن هم نبود تابلوهای تبلیغاتی مناسب بوده است.

وی با اشاره به نصب این تابلوها در مناطق مختلف شهر ادامه داد: از مردم خوب کوهدشت انتظار می رود از این پس برای اعلامیه ها و پوسترهای تبلیغاتی خود از تابلوهای نصب شده در چهارراه ها و خیابان های شهر استفاده کنند که بتوان گامی در مسیر بهبود فضای بصری شهر برداشت.

………………………

گزارش و عکس: حشمت الله آزادبخت