- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقامحمدی : وقتی وارد نظام شدیم یک شلوار و پیراهن داشتیم و خواب وزارت و وکالت را هم نمی‌دیدیم

 

2بق

 

 

به گزارش میرملاس ؛ نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: با یک شلوار و پیراهن وارد نظام شدیم و در حالی که پیش از انقلاب اجازه نداشتیم حتی به وزارت و وکالت فکر کنیم امروز این سمتها را در اختیار گرفته‌ایم، مبادا پابرهنگان دیروز به اشراف امروز تبدیل شویم.

نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: با یک شلوار و پیراهن وارد نظام شدیم و در حالی که پیش از انقلاب اجازه نداشتیم حتی به وزارت و وکالت فکر کنیم امروز این سمتها را در اختیار گرفته‌ایم، مبادا پابرهنگان دیروز به اشراف امروز تبدیل شویم.

ابراهیم آقامحمدی در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: به هوش باشیم و غافل نشویم که یاران انبیاء هم بسیاری دچار غفلت شده‌اند و ما در دینداری مقدم بر آنها نیستیم، آنجا که پرنده رفاه طلبی آرام بر بام خانه آنان لانه کرد و به تدریج کام آنان را با رانت‌های موقعیتی شیرین کرد تا جایی که مساوات و قسط و عدل که در آغاز برای آن جنگیدند به صورت کلماتی کهنه نامفهوم و غیرقابل اعتنا در آمدند و ابوذر سحابه بزرگ بخاطر تکرار این کلمات و نکوهش ثروت اندوزی غیر شرعی به ربذه تبعید شد و پیوندهای فامیلی و رفاقتی و بیعت‌های سیاسی بجای تقوا و شایستگی نشست و حرف از ایدئولوژی فقط لقلقه زبان و پوششی برای اعمال غیر ایدئولوژیک شد.

وی افزود: توده دیندار که در میان قطار رجال مقام‌دار کسی را نداشتند، در پیچ‌ و خم زندگی تنها ماندند تا سرانجام بر طبقه جدید اشراف که از پابرهنه‌گان دیروز شکل گرفته بود یورش بردند و علی (ع)را بجای خویش برگرداندند اما روح رفاه زده و عرفی شده خواص که هریک نیز اعوانی را نیز به دور خود جمع کرده بودند، عدل علی را تاب نیاوردند و انقلاب رفاه‌طلبان و فاسد شدگان بر حاکمیت عدل شکل گرفت و سر انجام چنان شد که علی را شهید و حکومت عدل را برانداختند و با حفظ ظاهر دین آن کردند که دینداران نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: از گذشته عبرت بگیریم و تا دیر نشده است خود را با معیارها و روح انقلاب که محک است بسنجیم و ببینیم که بر سر عهدیم یا در حال خارج شدن از خط. بیندیشیم آن روز که انقلاب پیروز شد چه داشتیم، کداممان اشراف زاده بودیم، با یک شلوار و یک پیراهن وارد نظام شدیم، قبل از انقلاب چه کسی به ما اجازه می‌داد که به وزارت و وکالت بیندیشیم چه برسد که به آن دست پیدا کنیم.

آقا محمدی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب خود حاکم شده‌ایم و وزارت و وکالت و مدیریت را در کنترل خود داریم مبادا ما پابرهنگان دیروز به اشراف امروز تبدیل شویم، ملت به ما اعتماد کرده که من و ما به آداب مسلمانی رفتار کرده و به فرهنگ انقلاب پایدار بمانیم و از پابرهنگان جدا نشویم که اگر غیر از این باشد حتی اگر ثروت قارون را هم جمع کنیم خدا نعمت آرامش را از ما می‌گیرد و زیان‌کار ترینیم.