- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آزمون استخدامی استانداری لرستان به زودی برگزار می‌شود

13911025000221_PhotoA

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استانداری لرستان گفت: به زودی آزمون استخدام استانداری لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش میرملاس نیوز؛ سجاد معین ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت:طبق قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برنامه پنجم توسعه هرگونه استخدام در دستگاه‌های دولتی با برگزاری آزمون انجام می‌شود.

معین اظهار داشت: در این آزمون‌ها، درصد هایی از استخدام برای برخی نهادها از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و معلولان بهزیستی در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: در این راستا سال ۹۰ یک مجوز ۹۹۹ نفری استخدام در دستگاه‌های اداری استان صادر و نام نویسی از متقاضیان نیز انجام شده است.

معین با بیان اینکه هرگونه استخدام خارج از آزمون خلاف قانون است، گفت: بر اساس ماده ۵۷ قانون برنامه این آزمون باید با تایید معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری برگزار شود و از آنجا که تغییراتی در این معاونت رخ داده، این آزمون تاکنون برگزار نشده است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استانداری لرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود، با توجه به شرایط سیاسی کشور این آزمون استخدامی تا پایان امسال برگزار شود.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استانداری لرستان گفت: با توجه به طرح انتقال کارمندان دولت از تهران به استان‌ها و از مراکز استان به شهرستان‌ها، ۴۳۰ نفر شاغل در اداره‌های استان است که با تبدیل وضعیت کاری به شهرستان‌های استان منتقل می‌شوند.