تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

آیت‎ا…زاده استعفا داد یا استعفایش دادند؟!

  • کد خبر : 18092
  • 05 بهمن 1391 - 9:11

  مهران مریدی / میرملاس نیوز:  آیت‎ا…زاده استعفا داد یا استعفایش دادند؟!    حسین هدایتی که در ماه‎های گذشته اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد در فوتبال تیم‎‏داری کند، بار دیگر هدایت مالی گهر را به عهده گرفت و عابر بانک در این تیم همچنان تا پایان فصل فعال می‎ماند. کاری به رفت و برگشت […]

مهرررران

 

مهران مریدی / میرملاس نیوز: 

آیت‎ا…زاده استعفا داد یا استعفایش دادند؟! 

 

حسین هدایتی که در ماه‎های گذشته اعلام کرده بود دیگر قصد ندارد در فوتبال تیم‎‏داری کند، بار دیگر هدایت مالی گهر را به عهده گرفت و عابر بانک در این تیم همچنان تا پایان فصل فعال می‎ماند.

کاری به رفت و برگشت هدایتی نداریم اما بدون شک صحبت‎های وی مبنی بر این‎که با فوتبال وداع می‎کند، در نتایج تیم‎های گهر و ملوان تأثیرگذار بود.

اطرافیان هدایتی معتقدند، وی هرگز از گهر نرفته که حالا بخواهد برگردد؛ چون از وقتی که به‎طور رسمی «بهره‎بردار» تیم دورودی شده تاکنون تمام هزینه‎های گهر را پرداخت کرده و اگر خودش حضور فیزیکی نداشته اما پولش مشکلات مالی این تیم را حل کرده است.

صحبت‎های یاران غار هدایتی مبنی بر نرفتن وی از فوتبال در حالی عنوان می‎شود که «حسین آبرامویچ» خودش وداع با فوتبال را اعلام کرده بود و حتی در این خصوص مایلی‎کهن با انتقاد از مجری برنامه ۹۰ گفت: «فردوسی‎پور عامل دلسرد شدن هدایتی از فوتبال شده است. عادل یک برنامه را به هزینه‎هایی که هدایتی در فوتبال می‎کند اختصاص داد اما با مدیرانی که از بیت‎المال میلیاردی هزینه می‎کنند کاری ندارد».

***

بحث مطرح شده دیگر، این‎که قرار بود ابتدا هدایتی ۳ سال مالکیت گهر را به عهده داشته باشد و در جلسه با نماینده دادستانی در گهر و امیر عابدینی که سهام‎دار این تیم است این مهم صورت‎جلسه شد اما با بازی‌ای که هدایتی راه‎انداخت، اعلام کرد تا پایان فصل جاری لیگ برتر فقط برای گهر هزینه می‎کند یعنی اگر تیم سقوط کرد، عابر بانک تعطیل می‎شود!

سوال ما این است، اگر نیت کمک باشد چرا مالکیت ۳ سال تقریباً به ۶ ماه کاهش می‎یابد؟ هیچ عقل سلیمی نمی‎پذیرد که این آقا تا وقتی گهر در لیگ برتر است هزینه کند در ضمن هنوز سقوط این تیم مسجل نشده است.

***

 می‎گویند آیت‎ا…‎زاده به‎سبب بیماری و مشکل قلبی از مدیر عاملی گهر استعفا کرده که پذیرش این موضوع هم سخت است. مدیری که هفته گذشته در دیداری که از نزدیک با او داشتیم، از هیجان و اشتیاقش برای ادامه کار در این تیم سخن می‎گفت، چرا یک باره استعفا می‎دهد؟ ببخشید شاید استعفایش داده‎اند!

آیت‎ا…‎زاده در مدتی که مدیریت گهر را به عهده داشت به خوبی توانست در این تیم تأثیرگذار باشد. مدیریت تیم فوتبال کوثر در سالیان گذشته او را کارآزموده کرده بود. بدون شک اگر گهر به ایثارگران واگذار می‎شد، آیت‎ا…‎زاده مدیر عامل باقی می‎ماند اما شاید برگشت هدایتی منوط بر استعفای آیت‎ا…‎زاده بود.

همان‎گونه که بازیکنان گهر می‎گویند، ۲۴ ساعت قبل از دیدار با ذوب‎آهن استعفای مدیرعامل این تیم شوک وارد می‎کند و شاید این موضوع سناریویی از پیش طراحی شده باشد.

***

چون گفته می‎شد هدایتی از گهر رفته، در نقل و انتقالات نیم‎فصل این تیم نتوانست بازیکن شاخصی جذب کند و علت آن را هم مشکلات مالی عنوان می‎کردند. شاید هدایتی این بازی را راه‎انداخت که در نیم فصل دست به جیب نشود و هزینه نکند.

 جذب ۵ بازیکن جوان که هزینه آنچنانی هم نداشتند ماحصل فعالیت نیم فصل بود.

مایلی‎کهن می‎گوید: «چون پول نداشتیم نتوانستیم بازیکن سرشناس به تیم اضافه کنیم و مجبور بودیم برای تقویت نقاط ضعف بازیکن جوان و ارزان به خدمت بگیریم».

با این کار هدایتی یک جورایی از زیر بار مسوولیت برای جذب بازیکن در نیم‎فصل شانه خالی کرد.

***

در این وسط بنیاد ایثارگران تهران هم یک جورایی بازیچه شد و حتی مسوولان بارها اعلام کردند که واگذاری گهر به ایثارگران نهایی شده است. عابدینی در برنامه ۹۰ گفت: «کار واگذاری گهر به ایثارگران نهایی شده و امیدواریم این نهاد بتواند موفق شود» اما پس از بازگشت هدایتی، مدیر روابط عمومی گهر عنوان کرده: « متاسفانه با شرایطی که عابدینی در جلسه نهایی واگذاری تیم به ایثارگران ایجاد کرد، اجازه نداد این اتفاق بیفتد و جمعیت ایثارگران سرخورده شدند. آقایان شرایط را می‎خواستند به نفع خودشان بهره‎برداری کنند».

 نمی‎دانیم آقای عابدینی چرا این کار را کرده اما امیدواریم به‎زودی مسوولان رده بالای ایثارگران تهران شفاف‎سازی کنند و ما از آن‎ها این قول را گرفته‎ایم.

 

هرچند از منبع موثقی شنیده‎ایم که احتمال واگذاری گهر به ایثارگران هنوز هم وجود دارد اما امیدواریم دوباره دایر شدن عابربانک در گهر مثمرثمر باشد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.