کد خبر : 18131
تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,521 بازدید

اعتراض مردم لُر به سخنان جنجالی حمید گودرزی

  به گزارش میرملاس ؛ موج اعتراضات به حمید گودرزی از سایت های استان زادگاهش یعنی لرستان آغاز شد و برخی از سایت های استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری نیز به این موضوع پرداختند و همچنین سخنان گودرزی اعتراض مردم مناطق لر نشین استان های فارس و خوزستان را نیز در بر داشته […]

397373_325861820866120_1571194077_n

 

به گزارش میرملاس ؛ موج اعتراضات به حمید گودرزی از سایت های استان زادگاهش یعنی لرستان آغاز شد و برخی از سایت های استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری نیز به این موضوع پرداختند و همچنین سخنان گودرزی اعتراض مردم مناطق لر نشین استان های فارس و خوزستان را نیز در بر داشته است.

طی روزهای اخیر اتفاقاتی افتاد که باعث شد رسانه های مناطق لر نشین نسبت به آن معترض شده و مطالب انتقادی بسیاری را منتشر کردند. 

حمید گودرزی بازیگر بروجردی سینما و تلویزیون در برنامه سینما گلخانه که در تاریخ ۲۹ / ۱۰/ ۱۳۹۱ از شبکه سه سیما پخش شد در پاسخ به سوال مجری برنامه که از او پرسید اهل کجایی؟ به گونه ای پاسخ داده است که گویا به مزاج برخی از لر زبانان خوش نیامده است.

ظاهرا حمید گودرزی در پاسخ به سوال مجری گفته است : ” فقط مسخره نکنید منو ها اما متاسفانه لر هستم ” که  این نوع ادبیات حمید گودرزی بازتاب گسترده ای میان رسانه های استان های لر نشین داشته است.

برخی از سایت های محلی در انتقاد به رفتار این بازیگر سینما و تلویزیون نوشتند: ادبیات حمید گودرزی تحقر آمیز بوده و او نباید در رسانه ملی وجهه قوم لر را کوچک می شمرد.

سایت سرزمین لر و مجله خرم آباد در اقدامی مشترک عکس حمید گودرزی را با یک ضربدر بزرگ قرمز رنگ منتشر کردند و در مطالب خود نوشتند : از اینکه چنین شخصیتی در بین ما بود و به آن افتخار می کردیم ما بیشتر متاسفیم.

سایت بویر نیوز هم در حرکتی اعتراض آمیز عکس گودرزی را وارونه منتشر کرد و نوشت ” چه خوب است آدم از اسب بیفتد ولی از اصل نیفتد.”

این سایت همچنین با اشاره به ویژگی ها و خصلت های چون صداقت، مهمان نوازی و رشادت های قوم لر خواستار معذرت خواهی هر چه سریعتر گودرزی شد.

برخی از فعالان فرهنگی لر زبان نیز مراتب اعتراض خود را اعلام داشتند که از جمله آن می توان به نامه اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه آزاد کمالوند خرم آباد به رئیس صدا و سیما اشاره داشت.

البته صحبت های گودرزی چیزی از ارزشهای قوم اصیل لر کم نمی کند چرا که اعتبار این قوم با اینگونه ادبیات هرگز خدشه دار نخواهد شد ولی ای کاش حمید گودرزی که سال ها دعای مردم لر زبان را پشت سر خود داشت قبل از حرف زدن کمی بیشتر فکر می کرد حتی اگر قصد مزاح داشت بگونه ای که اکنون باعث جریحه دار شدن احساسات قوم لر نمی شد این موضوع را بیان می کرد.

به نظر می رسد صحبت های گودرزی با توجه به حال و هوای برنامه بیشتر یک شوخی بوده است و هیچگونه قصد توهینی را نداشته است.

حمید گودرزی متولد سال 1356 ( اصالتا لرستانی است) و فارغ التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. وی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی است. در حال حاضر نیز این بازیگر سریال تلویزیونی زمانه را از شبکه سه سیما در حال پخش دارد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

ناشناس در گفته :

خاک بر سرش

[پاسخ]

رضا پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ آبان , ۱۳۹۲ ۰۳:۱۵:

چمر خو افتا ده ورت ده نینم بیای خرموه گشتل

[پاسخ]

سیروس علیپور در گفته :

همه ما ایرانی ها باید بدانیم که وجود اقوامی غیور و قدرتمند است که تاکنون سرزمین کنونی ایران را رقم زده است توهین به هر کدام از اقوام چیزی جز توهین به کلیت کشور ایران سربلند نیست اقوام اصیل ایرانی سالها در برابر بیگانگان سینه ستبر نمودند تا کشور کنونی ایران حفظ شد هیچ کدام از ما نباید از قوم و تبار خود شرمسار باشیم تاریخ نشان داده است که هر کدام از اقوام ایرانی در جای جای ایران سربلند خدمات درخشانی داشته اند و جانفشانی های این اقوام بوده که ایران اینچنین سربلند و غرورمند باقی مانده است و اگر این اقوام با این تفکر زیبا و انسانی وجود نداشتند که کشوری بی هویت و پاره پاره همچون کشورهای همسایه بوجود می آمد همه ما باید افتخار کنیم که جز اقوام ایرانی هستیم حال هیچ تفاوتی نمی کند که من بلوچ باشم یا لک عرب باشیم یا ترک کرد باشیم یا گیلک مازنی باشیم یا لر در مجموع ایران سر بلندیم
من به عنوان یک لک زبان که نزدیکترین رابطه را با قوم بزرگ و کم نظیر لر دارم می گویم حتی به شوخی و طنز و هم نبایست سخنی اینگونه بر زبان آید
خصوصیت ویژه و بی نظیر قوم لر و همچنین قوم لک که در سایر اقوام کمتر می توان جست و تاکنون در این مورد کمتر بحث شده است اینست که:این اقوام از معدود اقوامی می باشند که از آغاز تاریخ تا کنون بر ضد تمامیت ارضی ایران هیچ حرکتی نکرده اند و هیچگاه مشاهده نشده که از این اقوام کسی در فکر تجزیه و خرابکاری ایران باشد بلکه گرانیگاه کشور ایران را می توان این اقوام نام برد
پس قوم و اقوامی با این خصلت و ویژگی نه تنها نباید اینگونه به تمسخر گرفته شوند بلکه باید مورد تقدیس نیز واقع شوند چرا لر طی این سالها مورد تهاجم واقع شد جای بحث دارد که کارشناسان بایستی به آن پاسخ دهند و ضمن واشکافی آن به ارائه ی راه حل نیز همت گمارند
امیدوارم با توجه به وجهه ی خوب آقای گودرزی در جامعه ی ما و فهم و شعور بالای ایشان در صدد توضیح مساله برآید و ضمن پوزش از مردم لر این کار ناپسند را توجیه نماید

[پاسخ]

پسرعمه پ پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۱ ۰۸:۳۵:

سيروس جان! وقتي پيام هايت را مي بينم كه چنين متين و آرام و پر مغز اند، چقدر تازه مي شوم و يادم مي آيد كه اين همان سيروس كوچولو است كه بزرگ شده و چقدر شبيه كودكي هايش بانزاكت، كنجكاو و اهل تعمق است.

[پاسخ]

سیروس علیپور پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۵:۲۶:

سپاس از لطف و محبت بی دریغ شما
پسر عمه ی عزیز

[پاسخ]

lامرایی چغابل در گفته :

شرمت باد حمید گودرزی

[پاسخ]

حمیدگودرزی متاسفانه اصل ونسب خودرادرکوچه پس کوچه های تهران بزرگ گم کرده اند!!!

[پاسخ]

نازنین در گفته :

به نظر من این جناب باید 1 تست DNAبدن ………………من اینجا لر غیوری نمیبینم…..

[پاسخ]

همشهری در گفته :

ما لرستانی ها عارمون میاد که بگیم که تو لری .
پام اشکنای بچه تهرنی.

[پاسخ]

لر اصل است و هیچگاه کسی به خودش اجازه نمی دهد با اصلش شوخی کنند یقینا این آقا باید در اصلش شک کرد ایشان لر نیستند

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

جه خوب بود اين هنرمند دوست داشتني لر شهامت اين رو داشته باشد كه از قوم بزرگ و اصيل لر عذرخواهي كند

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

آقای گودرزی فراموش نکن که آرش کمانگیر یک لر بوده و لرستان 600سال بر ایران حکومت کرده
وفقط میتونم بگم متاسفم از اینکه شما یک لر هستین……………..

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۶ بهمن , ۱۳۹۱ ۰۰:۵۵:

حالا اون يه غلطي كرده . لطفا شما هم جوگير نشويد كه آرش كمانگير هم لر بوده

[پاسخ]

نازنین پاسخ در تاريخ جمعه ۶ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۳:۵۱:

نا شناس حرف ت خیلی بی منطق ه یه حرفی نزده توهین کرده و بایدم معذرت خواهی کنه…

[پاسخ]

حمید گودرزی پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۱:۱۲:

باشه معذرت میخوام خوبه؟

[پاسخ]

سهیل در گفته :

بابا خداوکیل اصلا کارباهیچی نداشته باشی این اقااصلا چیش بازیگره به نظرمن اصلابازیگرنیست درادامه بایدبگم شخصیت نداشته خودشونشون داده لرستان خیلی چیزا داره که بش افتخارکنه

[پاسخ]

لیلا در گفته :

به جای این همه تعصب بیجا اگه لریم…لر با غیرت از این به بعد هرکی حتی بهترین دوستمون …خواهرمون…برادرمون…و…توهینی به لرا کرد یا پیامکی فرستاد همون لحظه اونقدر جرات داشته باشید که قاطعانه بگید چرا توهین میکنی…؟هرکی هم پیام توهین آمیز درباره لرا داد همون لحظه بدون اینکه بقیه اش رو بخونید پاکش کنید….من که این کارو میکنم از شماهام میخوام همین کارو بکنید….

هرگز داشته هایت را به نداشته هایت نفروش

شاید وقتی به نداشته هایت رسیدی

حسرت داشته هایی را بکشی که ارزان فروختی

[پاسخ]

ماهان ازاد در گفته :

خدایش یازیگر موفق وبی حاشیه ای است.

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

*با سلام ..ای کاش آقای گودرزی با کمی درایت و با اعتماد نفس بالا اینچنین خود را معرفی می نمود:من از دیار سرزمین یگانه مرجع تقلید زمان جهل ونادانی زمانه خویشم!..من از تبار دیار نویسندگان،شاعران واندیشمندان فاضلی چون:مهرداد اوستا،دکتر زرین کوب ودکتر شهیدی (آیت الله بحرالعلوم) واز نسل باغیرت وبا شرف ومردانگی(آریو برزنم)!!!!!!!!!!!امن متولد شده ی خاک محل تولد شهید باشهامت (مرحوم محمد بروجردیم)اما عزیان خیلی واستون “مهم” نباشه..توهین نباشه!..از یک …انتظاری بیش از این نیست!!!!!زیادی جوش نخورید!…از ماست که بر ماست!!!!

[پاسخ]

ع/خدایگان در گفته :

خودباختگی ودیگر هیچ .خلاص!

[پاسخ]

تورج در گفته :

سلام إز خوانندگان عزيز خواهشمند ميكنم بخاطر اين توهين إز امشب سريال هاى اين آقاى بدون اصل و نصب و تحريم كنن متأسفم براى مردم لر كه بايد چنين. فرزند ناخلفى تحويل جامعه بدهد

[پاسخ]

سعید در گفته :

واقعن ازمطالب همشهری عزیزخیلی خوشحال شدم!مالرزبانان بایدحضرت آیت ا…بروجردی،مرحوم دکترشهیدی، مهرداداوستا،شهیدگرانقدرمحمدبروجردی و……………….راالگووافتخارخودبدانیم نه یک بچه سوسول تازه به دوران رسیده،البته شایدهم بنده خداایشون لرنباشه،بیشترشبیه یک روسی است.

[پاسخ]

علي از شيراز در گفته :

آقاي گودزي ميداني قوم لر تنها قوم تمام شيعه در ايران و کل جهان است ؟ علي بداق اهل چگني از شيراز

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

*باسپاس از تایید آقا سعِید..البته نا گفته نماند” متاسفانه جو” اصا لت گریزی”برتمام ایرانیان بطور محسوسی حا کم شده وروز به روز در حال گسترش است..و بنده شخصا شاهد این بودم که *ایرانیانی که به کشورهای خارجی سفر می کنند(البته کشورهای به قول خودشان پیشرفته) از معرفی کردن خود بعنوان یک ایرانی “ابا”داشته وخجالت میکشید ند!که خودم شدیدا با آنها برخورد کردم.!. جای بسی تاسف است!!ریشه وعلت در چیست!؟پس نتیجه می گیریم :بدلیل یک سری عوامل وپدیده های* وکیومی* ناشناخته (حال مطلوب یا نامطلوبش بماند ) درفرهنگ کشورمان!!!یک نوع ” حس حقارت و خود کم بینی”در بین مردم رو به افزایش نهاده!!!!!!!!!!واینجاست که متخصصین وجامعه شناسان را می طلبد که بفکر “فرهنگ سازی و بازیابی “تمدن اصیل کشورمان “البته”به شیوه نوین” وهمراه با تکنولوژی یا همان(آپ تو دیت) بیفتند و به شکل( صحیح و اصولی وبا حفظ هنجارها وارزشهای انسانی) مردم متمدن کشورمان را از این “بحران هویت”واینگونه،تعارض ها وتناقض گویی ها نجات دهند..به امید آن روز که هر ایرانی از هر نژاد وقومی”اصلیت و ریشه” خود را باافتخار به دیگران معرفی کند.. انشا ا………

[پاسخ]

نازنین در گفته :

آره واقعا حمید گودرزی یک لرستانی ه متاسفانه اون یک لرستانی ه و ما همه افسوس میخوریم 1همچین آدمی لر باشه….یادمون باشه این حرکت هم یک نوع خود فروشی ه……..

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

مدیریت محترم سایت.. باسلام وخسته نباشید..لطفا در رابطه با عدم نمایش نوشته های بنده (کامنت) قبله نازنین خانوم توضیح بدین!خوشحال میشم اگه انتقادی هستش بشنوم!!!!!!!!!!با تشکر

[پاسخ]

نازنین پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۷:۰۸:

ببخشید آقا یا خانم یک هم شهری مدیران سایت این وقتا میرن پیک نیک…

[پاسخ]

مریم در گفته :

دلتون خوشه!
به من فلج فکر کنید!
چه جوری بدوم؟؟؟؟

[پاسخ]

امیری در گفته :

داشتن یک رسانه قوی مثل میر ملاس می تواند در چنین مواقعی به تنویر افکار عمومی وهم چنین رساندن صدای مخاطبان ومخصوصا مردم لرستان به گوش دیگران کمک خوبی بنماید واین مطلب را در جواب کسانی می نویسم که بار ها به خاطر برخی نوشته ها که موافق میل انها نبوده به میر ملاس حمله کرده اند.اما اکنون می بینیم که این پایگاه خبری جایگاهی است برای انزجار از عمل زشت این بازیگر اما راجع به اظهار نظر این بازیگر :
1-مردم لرستان در عرصه های مختلف از جمله مسائل فرهنگی واجنماعی دارای جایگاه بسار مناسبی می باشند که شخصیت های مهمی همچون ایت الله بروجردی وسرداران رشیدی هم چون شکارچی ها ومیرشاکی ها وباقری ها وغیره تقدیم انقلاب نموده است.اقای گودرزی زمانی که خون شهیدان گردان های خط شکن لشگر 57 ابوالفضل لرستان اوازه ان به عرش رسیده بود شما وامثال شما همچون اکنون مشغول به بیراه بردن جوانان با الگوهایی غربی بودیدومگر نه اینکه هنر شما در سینما یاد دادن بی غیرتی مردان وزنانه نمودن رفتار مردان همچون کندن ابرو می باشدپس خوب گقته اید واصلا حق ندارید خود را لر بدانید چرا که ما لر ها هرگز ادمی مثل شما را نمی خواهیم به عنوان نماد خود معرفی کنیم.اقای گودرزی هر قوم وقبیله ای دارای طبقات مختلف فرهنگی واجنماعی می باشد اما ای کاش از مردم سایر استان ها یاد می گرفتید که برای نشان دادن اصالت خود به لهجه همان استان در فیلم ها صحبت می کنند
2-نقش نخبگان مردم لرستان در پاسخ به این هتاکی وبی حرمتی بسیار خفیف است واگر نبود همین سایت میر ملاس شاید اصلا رسانه های دیگر لرستان جرائت در گیر کردن خود را با این موضوع نداشتند
3-جای بسی تاسف است که کانون های صنفی ودولتی متولی فرهنگ استان لرستان تا این لحظه هیچ گونه حرکتی در برابر این اقدام ننموده است

[پاسخ]

لر باغیرت در گفته :

ما لرها دیگر تحمل این توهین ها ها نداریم. جواب این توهین ها را خواهیم گرفت و ما فقط و فقط لر هستیم.

[پاسخ]

الی در گفته :

اصلا بچه ها بیاین از این به بعد صداش گنیم: “گودی”

[پاسخ]

ق امرایی پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۱:۰۵:

خیلی باحال گفتی کلی خندیدم اول صبحی حالم خوب نبود احسن به این جواب…گودی

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۱:۱۴:

نه زشته. یه طایفه بزرگ توی بروجرد به همین فامیلی هستن.

[پاسخ]

موسی در گفته :

تو ارزش لر بودن نداری

[پاسخ]

محسن میرزایی در گفته :

شُونِت کِز کردم بی خیرت…

[پاسخ]

فضا در گفته :

واقعا بعضیها که در پایتخت هستند و یه جوارایی در راس حکومتند عارشون میاد بگند ما لرستانیم چون میگن مسئولین رده بالا بهمون پست ومقام نمیدن .یا میگن نهاوندی .یا هرسین . ویا آبدانان . من خودم با یک مسئولی که در وزارتخانه ای بود وکاملا هم میدانستم اهل خرم اباده گفتم اصلیت کجایی هستید . که گفت نهاوند همدان وگفتم که مگر برادر.ح. در خرم اباد نیستید که گفت نه برادر خانم برادرمه . که من در همان جا متاسف شدم که چرا نمیگه خرم ابادیم

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

همه ی شما هایی که کامنت گذاشتین. مطمئنم خودتون هزار هزار تا از اون پیام هایی که درباره لر هاست رو برا دوستاتون فرستادین.
اگه راست میگین اول از خودتون شروع کنید

[پاسخ]

پرویز در گفته :

هرکسی کودور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش ( ننگت باد خود فروش )

[پاسخ]

بچه لر در گفته :

من بعضي هارو ميشناسم كه پلاك ماشينشون پلاك تهران كردن عارشون اومده كه پلاك لرستان باشه كه همين جا براي اونها هم متاسفم ،اولا آقاي گودرزي عددي نيستند كه بگن لر هستن يا نه؟ دوما ما الان در ايران يا حتي در خارج بهترين اساتيد،بهترين دانشمندان ويا بهترين پزشكان داريم كه لر هستن حالا امثال آقاي گودرزي كه يه بازيگر ساده بيشتر نيست فكر كرده اگه اين حرفو بگه محبوب ميشه !!!!حالا بااين همه بازتاب منفي كه مواجه شده فكر كنم اگه يه ذره هم محبوب بوده اون هم از دست داد.

[پاسخ]

برار لر در گفته :

اگه واستون مقدور هست يه سايتي معرفي كنيد كه اعتراضات خودمون رو بنويسيم تا به گوش اونها هم برسه با تشكر

[پاسخ]

خرم ابادی از کرج پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۵:۱۲:

همین که زائده نچسبی از قوم بزر لر جدا شده است به پاکی لرها کمک زیادی می کند

[پاسخ]

رضا پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ آبان , ۱۳۹۲ ۰۳:۱۲:

روده برمون کردی

[پاسخ]

یک همشهری پاسخ در تاريخ شنبه ۷ بهمن , ۱۳۹۱ ۲۳:۰۱:

*همشهری محترم مراجعه کن به سایت “بولتن”

[پاسخ]

بی په له مار در گفته :

ما را باش با کی میخوایم بیریم سیزده بدر /براخودم متاسفم که به این محجور افتخار میکردم

[پاسخ]

قباد امرایی در گفته :

یه روز یه لره مادرشو به خاطر مشکل کبدی از دست میده، ناراحت میشه، میشینه درس میخونه و تو سن بیست و پنج سالگی کنکور میده وپزشکی قبول میشه…
و به پدر پیوند کبد ایران معروف میشه.
دکتر علی ملک حسینی زنده باشی…

ایشون رو راحت میتونید در بیمارستان نمازی شیراز پیدا کنید

برید تارخ وافتخارتش رو بخونید

[پاسخ]

مهسا پاسخ در تاريخ یکشنبه ۸ بهمن , ۱۳۹۱ ۰۲:۲۴:

یه روز یه لره…
چه جالب گفتین.خیلی خوب میشه اول بعضی پیامکامون رو با همین شروع کنیم و “خیلی خوب” ادامه بدیم مثل همین متن شما.پیش به سوی یک حرکت فرهنگی و بزرگداشت قوم اصیل لر….

[پاسخ]

غریبا سروش در گفته :

خینه لور ده رگیاش نی چی وروگردیا فکرمیکه ده ایما خاک ده سرش پیسه بی غیرت

[پاسخ]

خرم ابادی از کرج در گفته :

بنده به نوبه خود وهمچنین همه مردم شریف لر از اینکه گودرزی بی جنبه متولد لرستان است ولی خصلت لر ندارد شرمنده ایم واز مردم ایران خواهش میکنم از اینکه گودرزی هم استانی ماست مارا مسخره نکنند

[پاسخ]

خرم ابادی از کرج در گفته :

گودرزی باید از قهرمان پرتاب نیزه کرمانشاهی یاد بگیره که چگونه به قومین وخانواده اش افتخار میکند وچگونه مادرش بزرگوارش را با افتخار به صدا وسیما می آورد ودستش را می بوسد

[پاسخ]

نامجو در گفته :

اقای چودرزی یکی از هنرمندای دوست داشتنیه که خیلی خوشحال شدم لر هستن و براشپن ارزوی موفقیت میکنم

امالازمه ایشون بیشتر با پیشینه و داشته های قوم لر اشنا بشن تا ازاین به بعد اصالتش رو مدال افتخارش بدونه

[پاسخ]

امیر خسرو میرزایی در گفته :

خاک تو سرک اگه نگاه فیلمی که بازی میکنی نگاه کنم. بی غیرت

[پاسخ]

سامی در گفته :

بابا بی جنبه جو تهران گرفتت نا لر با اون موهات

[پاسخ]

صادق امرایی در گفته :

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خودمی بری وزحمت مامی داری

آقای گودرزی اگراین اظهارتاسف وبرائت جویی ازجانب شماست خوب است به این جمله سرداربزرگ ایرانی(امیرکبیر)
نگاه کنی تابفهمی چقدرکوچولویی امیرکبیردرستایش کریم خان زند می نویسد: ای کاش هرچندوقت یکبارشیربچه ای لردرایران شاه می شدتامردم مزه عدالت رامی چشیدند.

[پاسخ]

اون که اصلا اصل ونصبش معلوم نیست که بخواد تاسف هم بخوره!!!!!!

[پاسخ]

تورج در گفته :

سلام امين جان ابتدأ ازتون ممنونيم كه احساسات جريه دار شده قول بزرگ و ريشه دار لر رو بدون سانسور نمايش دادىن ازتون خواهش ميكنم يه ايميل از اين بى غيرت رو روى سايت محبوب تون بزارين كه تمام تنفر اين قوم رو مستقيم برا خودش ارسال ميكرديم تا بفهمه ما كى هستيم و اينجا كجا؟؟؟!!!

[پاسخ]

اجمد در گفته :

اگر به جایی رسیدی وگم نشدی مردی این بچه قرتی ها 2ریال پول میبینند گم میشن میرزاپور هم قبلا چنین غلطی کرده بود .لر یعنی دلیری .یک نهاوندی هستم افتخارم لر بودنم

[پاسخ]

مهسا در گفته :

من واقعا شرمنده م که تو هم استانیمی…خیلی…
(به نظر می رسد صحبت های گودرزی با توجه به حال و هوای برنامه بیشتر یک شوخی بوده است و هیچگونه قصد توهینی را نداشته است.)
شوخی؟؟؟ به این میگین شوخی؟
موافقین برنامه بعدی گلخانه رو با یه حرکت انتقادی بترکونیم؟؟؟

[پاسخ]

آنتی گودی در گفته :

گم بو بی ارزشه نی وه ایی
خدا نکند که گدا پادشه شود هر چند…..هم نیسی.

[پاسخ]

روانشناس در گفته :

اینجا کجاست امروز چندم ماه هست می دانید من کی ام می دانید خودتان کی هستید کجا به دنیا امد ه اید کجا به مدرسه رفتید اید ………………………در بیماری زوال عقل (دمانس )نوع آلزایمر حافظه دور دیرتر از حافظه نزدیک مختل می شود .اینقدر افسانه پردازی (پاسخ به سوا لها یا وقایعی که به یاد فرد نمی آیند)

آقا حمید توی فیلم باشی یا به قرنهای گذشته باز گشته باشی این 2 مشکلت را درست کن ……..
داشتن حس ناسیونالیسم برترین ویژگی سبک شخصیت آدمی است که با دریافت پارامتر های از آن متوان مشکلات رو حل کرد البته پیش دکتر نرو چون جنابعالی این حس رو نداری .

[پاسخ]

مریم در گفته :

اولا از لفظ متاسفانه استفاده نکردند
دوما: ایشون وقتی می خواست بگه که اصلیتش مال کجاست در جواب مجری که داشت می خندید از کلمه ی نخندید استفاده کردند

[پاسخ]

بیرانوند از پلدختر لرستان پاسخ در تاريخ دوشنبه ۹ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۴:۴۳:

مریم دروغ نگو .من داشتم برنامه پخش زنده گلخانه را نگاه میکردم.اصلا مجری نخندید.مجری پرسید آقای گودرزی شما بچه کجایید/که گودرزی گفت “من متولد تهرانم ولی اصالتاً لرم،نخندی؟”حتی زمانیکه گودرزی گفت “من لرم ،نخندی؟”مجری سکوت کرد

[پاسخ]

با افتخار یک لر در گفته :

بروجردیه دیگه عقده تهرووونی بودن داره ولش کنید بابا بچه قرتی رو………….

[پاسخ]

کوه یخ در گفته :

ما برای آنکه ایران خانه‌ی خوبان شود
رنج دوران برده ایم
ما برای آنکه ایران گوهر تابان شود
خون دلها خورده‌ایم
ما برای بوییدن بوی گل نسترن
چه سفرها کرده‌ایم
ما برای نوشیدن شورابه های کویر
چه خطرها کرده‌ایم
ما برای بوسیدن نام گلی ناشناس
چه سفرها کرده‌ایم
ما برای بوسیدن خاک سر قله‌ها
چه خطرها کرده‌ایم
ما برای خواندن این قصه عشق به خاک
رنج دوران برده‌ایم
ما برای جاودان ماندن این عشق پاک
رنج دوران برده‌ایم.

[پاسخ]

بیرانوند از پلدختر لرستان در گفته :

آقای گودرزی من همان لحظه داشتم تلویزیون نگاه میکردم و حرف تو که گفتی “اصالتاً لر هستم،نخندی” مثل پتکی بود که بر سرم زدند.من و بقیه هم استانیها لر هستیم و افتخار میکنیم .ما از بقیه چی کم داریم؟واقعاً متأسفم برات.خیال کردی بازیگر تلویزیون شدی دیگه خیلی مرد شدی؟جوانان لر در جبهه جنگ خون و جان خود را دادند تا در امنیت و آسایش زندگی کنی حالا به لر بودن خودت میخندی؟باید از مجری محترم یاد میگرفتی که در مقابل اون حرف تو هیچ عکس العملی نشان نداد .این را یاد بگیر که”مهم بودن خوب است اما خوب بودن مهمتر”.ما لرهستیم و به قومیت خود افتخار میکنیم

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

احساستون رو درک میکنم دوستان. ولی این یه بدبختیه که خودمون گذاشتیم سرمون بیاد.
من توی تهران هستم وبستگی به شرایط شغلیم خیلی توی وزارت خونه ها جلسه داریم.
یه بار با 2 نفر از معاون های رییس جمهور جلسه داشتیم، یهو وسط جلسه یکیشون زد زیره خنده!
گفت چند لحظه وایسین یه جک از لر ها برام اومده برا شما هم بخونم و….!
من با اینکه خودم لک هستم. ولی توی لرستان و با تمام لرها ولک ها بزرگ شدم.
ولی خودمم مثل اکثره شما تا الان اشتباه کردم و هزارتا از این جک ها که برام اومده رو برا چندین نفر دیگه فرستادم که نتیجه ش میشه همین که: از ماست که برماست…

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

شاید الان بگید که باید بهش میگفتی…..!
نه اینجوری کاری که درس نمیشه هیچی، طرف از لرها کینه ای هم میشه.
راهش چیه؟

[پاسخ]