- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آیت‎الله‎زاده: هدایتی ۵ میلیارد به ملوان پرداخت کرده،یک میلیارد به گهر

f(11)

 

مدیرعامل مستعفی گهر دورود به صحبت‎های بهره‎بردار این تیم واکنش نشان داد.

رضا آیت‎الله‎زاده درگفت‎وگو با ایسنا، با اشاره به صحبت‎های هدایتی مبنی بر این‎که ۱.۵ میلیارد تومان به حساب وی واریز کرده، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. آقای هدایتی فقط ۶۸۰ میلیون تومان به من پول داده و با چکی که به کادرفنی داده بالغ بر یک میلیارد و یکصدمیلیون تاکنون هزینه کرده است.
 
وی تأکید کرد: به هیچ وجه دوست نداشتم مسایل گهر رسانه‎ای شود اما چون آقای هدایتی ابتدا این مطالب را رسانه‎ای کرده، من هم برای تنویر افکار عمومی مطالبی را عنوان می‎کنم.
 
آیت‎الله‎زاده با تأکید بر این‎که صورت‎حساب را باید به امین اموال دادستانی تحویل دهم، تصریح کرد: چون آقای هدایتی اعلام کردند از گهر می‎روند من هم مدارک را به آقای تورگ دادم؛ از مدارک رونوشت دارم و به آقای هدایتی هم آنها را تحویل می‎دهم.
 
مدیرعامل مستعفی گهر دورود تأکید کرد: اگر هدایتی ثابت کند تاکنون ۱.۵ میلیارد به من پول داده یا به حساب بانکی‎ام واریز کرده، حق با اوست.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدایتی ۵ میلیارد تومان به ملوان کمک کرده و این در حالی است که در مدت مشابه برای گهر حدود یک میلیارد خرج کرده است. اختلاف این مبلغ فاحش است و قابل توجیه نیست.
 
آیت‎الله‎زاده اظهار کرد: در هر صورت از هدایتی تشکر می‎کنم که در این مدت برای تیم هزینه کرده است.