تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
12

راه‌یابی گروه های موسیقی سیمره و آساره به بخش رقابت جشنواره موسیقی خنیاگران انقلاب

  • کد خبر : 18223
  • 07 بهمن 1391 - 19:11

  سیزده گروه شرکت کننده برای رقابت در ۳ بخش محلّی، سنتی و آواز جمعی در سومین جشنواره موسیقی خنیاگران انقلاب در خرم آباد انتخاب شدند.   به گزارش میرملاس نیوز؛ اسامی گروههای راه یافته به سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی اعلام شد.  گروه سراب از چهارمحال و بختیاری به سرپرستی ستار یار […]

l7425_2222

 

سیزده گروه شرکت کننده برای رقابت در ۳ بخش محلّی، سنتی و آواز جمعی در سومین جشنواره موسیقی خنیاگران انقلاب در خرم آباد انتخاب شدند.

  به گزارش میرملاس نیوز؛ اسامی گروههای راه یافته به سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی اعلام شد.

 گروه سراب از چهارمحال و بختیاری به سرپرستی ستار یار محمدی، گروه هرای از خراسان شمالی به سرپرستی رحیم رضایی، گروه آوای موج از بوشهر به سرپرستی محسن آقایی، گروه میسان از سوسنگرد به سرپرستی باسم حمادی، گروه هرای از قوچان به سرپرستی نسترن ابوالحسن زاده، گروه ندای جان از تربت جام به سرپرستی شهرام فرهادی نیا، گروه حافظ از شیراز به سرپرستی سعید مستفیضی، گروه میراث از تهران به سرپرستی آرش قاسمی، گروه کُر مهر وطن از کرمان به سرپرستی مسعود نکوئی، گروه کُرحوزه هنری خراسان رضوی به سرپرستی علی شریعتمداری، گروه دده قورقود از تبریز به سرپرستی عاشیق سلجوق شهبازی و ۲ گروه سیمره به سرپرستی علی یوسفی و با صدای مهران غضنفری و آساره به سرپرستی حامد فیضیان از استان لرستان به این جشنواره راه یافته‌اند.

لازم به ذکر است این گروهها از میان ۴۰ گروه شرکت کننده برای رقابت در ۳ بخش محلّی، سنتی و آوازجمعی در جشنواره انتخاب شده و در مجموع ۱۳۰ هنرمند موسیقی در برگزاری این جشنواره حضور دارند.

سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی همزمان با ایام دهه فجر و از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری، به کوشش مرکز موسیقی حوزه هنری و با همکاری حوزه هنری استان لرستان برگزار می‌شود و در آن آثاری با مضامین ارزش های انقلاب اسلامی، فرهنگ ایثار، ارزش‌های خانواده و سبک زندگی دراین رویداد موسیقایی حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۰
  1. با ارزوی موفقیت برای تمام هنرمندان ودوستان عزیزم امیدوارم همچون گذشته اجرای زیباتون رواجراکنید

  2. با افتخار به تمام هنرمندان مخصوصا گروه سیمره تبریک می‌گویم.
    امیدوارم در سایه‌ی همدلی بتوانند موفق باشند

  3. سلام؛با تبریک فروان؛لازم به گفتن نیس که همشهری هنرمندمان سرکار آقای غضنفری آینده ی بسیار روشنی دارند؛باعث افتخارید؛زنده ومانا باشید؛

  4. وقتی خبر موفقیت یک فرد یا گروه کوهدشتی را میشنوم، انگار خودم بوده ام. راستی این کوهدشت چه دارد، که اینقدر مرا هوایی می کند. کوهدشت سرزمین آدم های قوی: در سیاست، روشنفکری، هنر،ادبیات، قلم، اندیشه، روزنامه نگاری، وبسایت اینترنتی، در رفاقت، شفافیت، جسارت، شجاعت و متاسفانه در فقر و خلاف.

  5. از میان هزاران آوا ،موسیقی سیمره ی ما
    با صدا و ساز آقای غضنفری و نوازنده گان محترم کولاک خواهد کرد.؛خسته نباشید…..برایتان آرزوی موفقیت داریم

  6. از میان هزاران آوا ،موسیقی سیمره با صدا وساز آقای غضنفری و دوستان نوازنده محترم کولاک خواهد کرد.به امید خدا . . .برایتان آرزوی سربلندی دارم

  7. dorood bar shoma mehrane aziz …dast marizad….be omid moafaqiataye badi

  8. برای این گروه همیشه آرزوی موفقیت می کنم

  9. امیدوارم این گروه همیشه پابرجا بماند

  10. هنرمندبایدمثل آژیرباشد!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.