تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار پلدختر: برنامه ریزی برای امور جوانان لرستانی و رفع مشکل آن‌ها مهم‌ترین مطالبه جوانان است

  • کد خبر : 18252
  • 08 بهمن 1391 - 8:59

  فریدون رشیدی گفت: مشارکت فعال و موثر جوانان در بخش‌های مختلف نقش موثری در خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن داشته و دارد. به گزارش میرملاس نیوز، فریدون رشیدی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر با بیان اینکه ارایه راهکار عملی نیاز موفقیت در این حوزه است، افزود: برنامه ریزی برای جوانان باید با […]

30547997_1595807

 

فریدون رشیدی گفت: مشارکت فعال و موثر جوانان در بخش‌های مختلف نقش موثری در خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن داشته و دارد.

به گزارش میرملاس نیوز، فریدون رشیدی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر با بیان اینکه ارایه راهکار عملی نیاز موفقیت در این حوزه است، افزود: برنامه ریزی برای جوانان باید با مشارکت و همفکری این قشر انجام شود تا مطالبات و نیازهای آن‌ها در برنامه‌ها گنجانده شود.

وی با بیان اینکه قشر جوان جامعه ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه کشور هستند، اظهار کرد: صرف برگزاری جلسات نمی‌تواند دراین زمینه موثر واقع شود و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود اجرایی برای مشارکت بیشتر این قشر در عرصه فعالیت‌های اجرایی و تصمیم گیری تلاش کنیم.
 
رشیدی گفت: مشارکت فعال و موثر جوانان در بخش‌های مختلف نقش موثری در خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن داشته و دارد.

وی افزود: جوانان سرمایه‌های اصلی کشور هستند که در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایفاگر نقشی موثر و مفید برای انقلاب و کشور بوده‌اند.

امام جمعه پلدختر نیز در این جلسه برتقویت معنویت در جوانان تاکید کرد و گفت: تسهیل شرایط ازدواج و فراهم کردن امکانات لازم برای تشکیل خانواده باید اولویت کار مسوولان در بخش جوانان باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. آقای رشیدی ماهم میدانیم که “مشارکت فعال و موثر جوانان در بخش‌های مختلف نقش موثری در خنثی کردن تحریم‌های اقتصادی دشمن داشته و دارد”اما آیا در این چند سال که در پلدختر هستی چه کار موثری برای اشتغال جوانان پلدختری کرده ای؟آیا یادت نیست ۲سال پیش به سفارش شما اساتید بومی و حقالتدریس پلدختری را از پیام نور پلدختر اخراج کردن و ساعات آنها را به دختر جنابعالی دادند که هنوز مهر مدرکش خشک نشده بود دادند .(همان زمان در وبلاگ ندای لرستان آقای دارایی مفصل به پرداخته شد)خداوند ناظر بر تمام امور است.تو را به خدا ما را نادان فرض نکن ما انسانیم می فهمیم.حالا هم چرا باز نشست نمی شوی تا جوان کارآمد دیگری شاغل شود؟شما حتی جهت رفع سد معبر پیاده روهای پلدختر هیچ کاری نکردید .حداقل کاری بود که میتوانستی با تذکر دادن به شهدار انجام دهی و لی نشد.اللهم عجل لولیک الفرج

  2. بنظر شما مسئولین این سایتها را نگاه میکنند ؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.