تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

کمک ۲۰۰ هزار تومانی و سبد کالایی به هر خانوار

  • کد خبر : 18307
  • 08 بهمن 1391 - 15:50

    در جلسه شب گذشته دولت و مجلس بر کمک ۲۰۰ هزار تومانی دولت به هر خانوار در کنار سبد کالایی تاکید شد.   به گزارش فارس، در جلسه شب گذشته مجلس و دولت تصمیم‌گیری شده است تا علیرغم سبد کالایی که به خانواده‌ها در ایام پایانی سال داده می‌شود به هر خانوار کمک […]

46370_458
 
 
در جلسه شب گذشته دولت و مجلس بر کمک ۲۰۰ هزار تومانی دولت به هر خانوار در کنار سبد کالایی تاکید شد.
 
به گزارش فارس، در جلسه شب گذشته مجلس و دولت تصمیم‌گیری شده است تا علیرغم سبد کالایی که به خانواده‌ها در ایام پایانی سال داده می‌شود به هر خانوار کمک ۲۰۰ هزار تومانی شود.
 
بنابراین گزارش، قرار است این کمک توسط نظام پرداخت یارانه و فقط به حساب سرپرست خانواده‌ها واریز شود تا کاهش قدرت خرید مردم را در اثر نوسانات نرخ ارز و تورمی که در چند ماه گذشته بوده است ترمیم کنند.
 
همچنین حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ مجلس به فارس گفت: جلسه دیشب مجلس و دولت با حضور روسای دو قوه، وزرای اقتصادی دولت و روسای کمیسیون‌ها و چهره‌های اقتصادی مجلس طبق روال گذشته برگزار شد.
 
وی افزود: دولت و مجلس توافق کردند که کمک معیشتی به مردم در شب عید انجام شود، البته کلیت این مسئله مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد تا دولت در مورد جزئیات این مسئله اطلاع رسانی کند.
 
فولادگر ادامه داد: هنوز در مورد نحوه پرداخت و منبع این پرداخت و همچنین نوع آنکه نقدی یا غیر نقدی باشد تصمیم قطعی و نهایی گرفته نشده و قرار است دولت در رابطه با این مسئله اطلاع‌رسانی داشته باشد.
 
این نماینده مجلس همچنین اظهار داشت: بحث در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها همچنان ادامه دارد و قرار است تا نمایندگان و دولت در این رابطه بیشتر با هم مباحثه داشته باشند.
 
وی افزود: نشست بعدی مشترک مجلس و دولت شنبه هفته آینده (۱۴ بهمن) در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود که در این جلسه رؤسای دو قوه نیز حضور خواهند داشت.
 
 
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18307

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. ۲۰۰ میذارن تو جیب راست ۵۰۰ از جیب چپ بر میدارن

    • میتونن دویست هم نذارن توی جیبت و۵۰۰هم از جیبت بردارن.حالا چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. گدا پروری از نوع ……………………

  3. دویست میذارن و سه برابر بر میدارن

  4. دویست میلیون هم بدن فایده نداره

  5. کاش همون پونصد و بر میداشتن دست از سرمون بر میداشتن…این قصه سر دراز دارد….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.