تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
10

مراسم سنتی ازدواج عشایری لرستان در جشنواره صدای عشایر برگزار می شود

  • کد خبر : 18338
  • 09 بهمن 1391 - 12:51

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیر اجرایی غرفه استان لرستان در جشنواره صدای عشایر گفت: به منظور معرفی فرهنگ غنی مردم لرستان به ویژه عشایر این استان، همزمان با برپایی جشنواره صدای عشایر در تهران، مراسم سنتی ازدواج عشایری لرستان برگزار می شود. ” محمدحسین آزادبخت” در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: از دیرباز […]

OAD01012

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مدیر اجرایی غرفه استان لرستان در جشنواره صدای عشایر گفت: به منظور معرفی فرهنگ غنی مردم لرستان به ویژه عشایر این استان، همزمان با برپایی جشنواره صدای عشایر در تهران، مراسم سنتی ازدواج عشایری لرستان برگزار می شود.
” محمدحسین آزادبخت” در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز افزود: از دیرباز تا کنون آداب و رسوم خاصی ویژه مجالس عروسی عشایر لرستان وجود داشته که سعی می شود در این جشنواره این مراسم به بازدیدکنندگان معرفی شود.

 

index
وی اظهار داشت: در این مراسم واقعی که به همراه بستگان عروس و داماد برگزار می شود حدود یکهزار و ۵۰۰ متر مربع فضا در نظر گرفته شده است.
وی اجرای موسیقی محلی لرستان را از جمله برنامه های این مراسم عنوان کرد و گفت: انتظار می رود مسوولان استان با تخصیص اعتبار و کمک های مالی به حضور هرچه بهتر و کیفی تر لرستان در این جشنواره کمک کنند.
جشنواره صدای عشایر ۱۴ تا ۱۹ بهمن ماه جاری با حضور ۳۱ استان در محل نمایشگاههای دائمی تهران برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. ضمن تشکر از زحمات آقای آزادبخت لازم بذکره که اجرای این جشنواره بر عهده شرکت بین المللی توسعه اندیشان چالاک (تاچ) از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است که تمامی نیروهای این شرکت و مدیریت این شرکت با تمام سعی خود این جشنواره رو برگزار می کنن و امیدوار هستند که حضور پررنگ هم استانی ها بتونه در اجرای هرچه بهتر این جشنواره کمک رسان باشه.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.