تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

طرحهای دامداری کوهدشت پشت خط ماندند/ تسهیلات نصیب مرغداریها شد

  • کد خبر : 18353
  • 11 بهمن 1391 - 8:08

با توجه به اولویت بندی اداره جهادکشاورزی شهرستان کوهدشت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی نصیب مرغداریها شد تا دامداریها برای دریافت تسهیلات در نوبت باقی بمانند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، برخی متقاضیان طرحهای دامداری کوهدشت در گفتگو با مهر ضمن گلایه از روند پرداخت تسهیلات عنوان کردند که ما تشکیل پرونده […]

با توجه به اولویت بندی اداره جهادکشاورزی شهرستان کوهدشت تسهیلات کارگروه توسعه بخش کشاورزی نصیب مرغداریها شد تا دامداریها برای دریافت تسهیلات در نوبت باقی بمانند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر، برخی متقاضیان طرحهای دامداری کوهدشت در گفتگو با مهر ضمن گلایه از روند پرداخت تسهیلات عنوان کردند که ما تشکیل پرونده داده ایم و بسیاری از مراحل بانکی را طی کرده ایم اما اعلام کرده اند که تسهیلات به دامداریها پرداخت نمی شود.

با توجه به پیگیریهای مهر گویا مسئولان امر با توجه به اولویت بندی های انجام داده در این فاز از پرداخت تسهیلات مرغداریها را در اولویت پرداخت قرار داده اند که برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع سراغ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت رفتیم.

 

 

مرتضی ملکی در گفتگو با مهر در این رابطه اظهار داشت: قرار بود بخشی از تسهیلات در اختیار دامداری ها قرار گیرد اما چون مرغداری ها به سرمایه در گردش نیازمند هستند در مرحله اول طرح توسعه بخش کشاورزی این واحدها در اولویت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این راستا برای پرداخت تسهیلات واحدهای مرغداری با تصمیم استانداری لرستان در اولویت قرار گرفته و دامداری ها به مرحله بعدی موکول شدند.

ملکی ادامه داد : قبلا تسهیلات تنها از طریق بانک کشاورزی پرداخت می شد اما در مرحله ی دوم شش بانک عامل دیگر یعنی سپه، صادرات، رفاه، صندوق توسعه و بانک توسعه تعاون برای توزیع تسهیلات به مبلغ ۸۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوهدشت ادامه داد: در حال حاضر متقاضیان در حال طی مراحل بانکی هستند تا تسهیلات لازم در اختیار آن ها قرار خواهد گیرد.

ملکی یادآور شد: متقاضیان تسهیلات برای طرح های گاوداری باید تا اجرای مرحله ی سوم صبر کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام خدمت مردمان عزیز شهرستان کوهدشت افتخار سربلندی که مدیر لایق دلسوز خداشناس مردم دار امیدوارم همیشه مایه افتخار ما باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.