- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در “دورود ” / پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در” الیگودرز”

url

 

فرمانده انتظامی استان لرستان از کشف ۲۲ تن و ۳۵۰ کیلو گرم برنج احتکار شده در شهرستان” دورود” و پلمپ ۶واحد صنفی در” الیگودرز ” خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ” کاظم علیزاده ” فرمانده انتظامی لرستان در تشریح این خبر ، گفت : در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی برنج دریکی از روستا های “دورود ” ، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار علیزاده تصریح کرد : ماموران پلیس آگاهی شهرستان” دورود “با تحقیقات گسترده و پس از کسب اطمینان از درستی این خبر با هماهنگی مقام قضایی به مکان شناسایی شده مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت : ماموران اعزامی در بازرسی از یک سالن سنگبری در روستایی سیاهکله این شهرستان موفق شدند مقدار ۲۲ تن و ۳۵۰ کیلو گرم برنج احتکار شده را کشف و ضبط و فرد احتکار کننده را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت : ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات شهرستان “الیگودرز” نیز روز گذشته در اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف عرضه محصولات فرهنگی ، تعمیرات لوازم صوتی و پوشاک فروشی از تعدادی واحد صنفی بازدید کردند.

وی عنوان کرد : در این بازدید ۸ واحد صنفی عرضه محصولات فرهنگی ، تعمیرات لوازم صوتی و پوشاک فروشی به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین صنفی پلمپ و صاحبان این صنوف نیز به مقام قضایی معرفی شدند.

“سردار علیزاده” در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شده اند ، از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه تخلف مراتب را سریعا” به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.