تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
11

ملکشاهی مطرح کرد: کوهدشت ۲۳۰ هزار نفری تنها یک بیمارستان دارد/ مصوبه دولت اجرا نشد

  • کد خبر : 18431
  • 11 بهمن 1391 - 21:41

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد. الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بخشی از مشکلات شهرستان کوهدشت مربوط به حوزه بهداشت و درمان است، اظهار داشت: این شهرستان در حال حاضر با وجود داشتن نزدیک به ۲۳۰ هزار […]

index

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت تنها یک بیمارستان دارد.

الهیار ملکشاهی در گفتگو با مهر با بیان اینکه بخشی از مشکلات شهرستان کوهدشت مربوط به حوزه بهداشت و درمان است، اظهار داشت: این شهرستان در حال حاضر با وجود داشتن نزدیک به ۲۳۰ هزار جمعیت تنها یک بیمارستان دارد.

وی با بیان اینکه تنها بیمارستان شهرستان کوهدشت مربوط به اوایل انقلاب بوده و فرسوده است، بیان داشت: این بیمارستان تجهیزات کافی ندارد و از نظر کیفیت نیز با مشکلاتی مواجه است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در سفر رئیس جمهور به استان لرستان بیان داشت: متاسفانه احداث این بیمارستان نیز در حد یک مصوبه باقی مانده است.

ملکشاهی با تاکید بر ضرورت پیگیری برای اخذ مجوز ۲۱۵ این پروژه و قرارگیری در ردیف بودجه سال آینده، یادآور شد: در دیداری که با رئیس جمهور داشتیم در این رابطه قول مساعد را گرفته ایم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. جالبه آقای نماینده می گفت همچه مصوبه ای وجود نداشته است

  2. اقای ملکشاهی وعدهات عملی کن بجه من بیکاره قول داددی ابادی ابادی دنبالت بودم

  3. ما نیز در جریان کمبود های شهرستان هستیم عنایت فرمایید نبود و کمبودهای شهرستان را پیگیری نمایید نه که شما هم مثل مردم به آنها اشاره کنید سعی نمایید وکیل لایقی برای این شهرستان باشید .