تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

محل احداث پتروشیمی کوهدشت مشخص شد

  • کد خبر : 18434
  • 11 بهمن 1391 - 21:42

  احداث پتروشیمی کوهدشت از مهم ترین مصوبه های سفر سوم ریاست جمهوری به لرستان است که به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت مکان احداث آن تعیین شده است. الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به مهر گفت: با پیگیری های به عمل آمده یک گروه […]

petroshimi-300x225

 

احداث پتروشیمی کوهدشت از مهم ترین مصوبه های سفر سوم ریاست جمهوری به لرستان است که به گفته رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت مکان احداث آن تعیین شده است.

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به مهر گفت: با پیگیری های به عمل آمده یک گروه کارشناسی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت نفت برای بررسی محل احداث این پتروشیمی به کوهدشت آمدند.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده از سوی این گروه خوشبختانه محل در نظر گرفته شده مورد تایید قرار گرفت.

ملکشاهی ادامه داد: پتروشیمی کوهدشت که یکی ازمهم ترین مصوبه های سفر سوم رئیس جمهوری به لرستان است از نظر ارزش ریالی و حجم اشتغالزایی و موادی که تولید خواهد کرد در لرستان کم نظیر است.

حمید آزادبخت رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کوهدشت نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: منتظر نظر نهایی کارشناسان وزارت هستیم اما نظر آنها پس از بررسی های به عمل آمده این است که درهمان محل مشخص شده قبلی یعنی نزدیک به پست ۲۳۰ کیلووات برق و مسیر عبور خط لوله اتیلن کوهدشت این پتروشیمی احداث شود.

آزادبخت با اشاره به پیگیری های نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهر عنوان کرد: کارخانه پتروشیمی گامی بلند در راستای رفع معضل بیکاری در کوهدشت است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. جناب آقای دوست محمدی مثل اینکه دوباره آقای آزادبخت را باحکم جدیدآوردی هفتم بهمن جناب یاری سرپرست اداره صنعت معدن شدند

  2. جناب ازدوستان سخت نگیر.

  3. یعنی دیگه باور کنیم….؟

  4. این از کارهایی بود که نماینده سابق پیگیری کرد بعدش ملکشاهی گفت وجود خارجی نداشته فقط یک امضاءبودالان هم جزو اقدامات خودش قلمداد میکنه ……………..

  5. ببینیم یه بارم میشه به قولایی که میدین امید داشت. یعنی میشه؟ واقعا همچین چیزی داریم؟ واقعا؟

  6. این کار نیاز به سرمایه گذار بخش خصوصی داره اقای وکیل امنیت شهرستان را اول باید محکم بست تا سرمایه گذاری وارد میدان بشه

  7. من از همین جا از اقای ملکشاهی تشکر میکنم.من نمیدونم چرا بعضی های چشم ندارند کارهای خوب ملکشاهی.رو ببینند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.