تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
8

امام جمعه کوهدشت: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است

  • کد خبر : 18504
  • 12 بهمن 1391 - 22:15

  امام جمعه کوهدشت گفت: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌ الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در نخستین جشنواره ادبی دانشگاه‎های شهرستان کوهدشت ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به نقش شعر و ادبیات در زمانه ما اشاره کرد […]

80281541-28414191

 

امام جمعه کوهدشت گفت: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌ الاسلام ابراهیم طهماسبی صبح امروز در نخستین جشنواره ادبی دانشگاه‎های شهرستان کوهدشت ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ایام‌الله دهه فجر به نقش شعر و ادبیات در زمانه ما اشاره کرد و گفت: خداوند خود با نهایت هنر قرآن را به ما هدیه داده است.

وی ادامه داد: شعر و ادبیات در انقلاب نقش بسیار مهمی داشته است، از شعارهای مردمی در تظاهرات‎ها گرفته تا اشعار و سروده‎های که در دوران دفاع مقدس سروده می‎شد.

امام جمعه کوهدشت خاطر نشان کرد: قرآن نماد فصاحت و بلاغت است و تمام افراد ادبی باید از قرآن الهام بگیرند.

در ادامه این جلسه فرماندار کوهدشت ضمن تبریک دهه فجر و سال روز ورود امام به ایران عزیز گفت: نقش دانشجویان بسیار مهم و مکمل نقش روحانیت بوده و هست.

غلامرضا حمزه‌پور افزود: شعرای بسیار بزرگی را در طول تاریخ داشته‎ایم که همواره موجب پرورش افکار انقلابی بوده‎اند و ما در زمان انقلاب شاعران توانایی داشتیم که انقلاب را یاری کردند و خیلی از مردم به واسطه همین شعرها و متن‎های ادبی، جذب شخصیت بزرگ امام شدند.

وی در ادامه اذعان داشت: ما هم در شهرستان استعدادهای خوب و رتبه‎های استانی و کشوری را داریم که از خداوند منان خواستارم شرایط را بیشتر فراهم کند تا ما هم در جهت رشد و شکوفایی شهرستان گام برداریم.

نخستین جشنواره ادبی دانشگاه‎های شهرستان کوهدشت عصر امروز در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت و با حضور دانشگاه‎های کوهدشت، غلامرضا حمزه‎پور، فرماندار کوهدشت، حجت‌ الاسلام طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، مدیران ادارات و نهادهای کوهدشت برگزار شد.

در ادامه این جلسه، تعدادی از شاعران شهرستان کوهدشت به قرائت شعر پرداختند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.