تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

مایلی کهن: امکانات دورود در حد محلات هم نیست/ پس از بازی با صبا از گهر جدا می‌شوم

  • کد خبر : 18645
  • 14 بهمن 1391 - 8:48

    به گزارش میرملاس ، محمد مایلی کهن اظهار داشت: آن‌قدر به بازیکنان وعده‌ی روزهای آینده را دادیم که شرمنده‌ آن‌ها شده‌ام و دیگر تحمل این وضعیت را ندارم و مطمئن باشید در صورتی که مشکلات مالی برطرف نشود، پس از بازی روز یک شنبه با صبای قم از مربیگری گهر استعفا می‌دهم و […]

 url_6

 

به گزارش میرملاس ، محمد مایلی کهن اظهار داشت: آن‌قدر به بازیکنان وعده‌ی روزهای آینده را دادیم که شرمنده‌ آن‌ها شده‌ام و دیگر تحمل این وضعیت را ندارم و مطمئن باشید در صورتی که مشکلات مالی برطرف نشود، پس از بازی روز یک شنبه با صبای قم از مربیگری گهر استعفا می‌دهم و دیگر در تمرینات حاضر نخواهم شد.

سرمربی گهر دورود گفت: با گذشت ماه‌ها هنوز هم مشکلات شدید مالی ما پابرجاست و بازیکنان ما حتی کفش و البسه‌ی ورزشی مناسب هم ندارند. کدام مربی دوست ندارد بازیکن خوب جذب کند، ولی در نیم فصل آقایان معلوم نبود کجا هستند وبا توجه به بضاعت مالی ضغیف چند بازیکن جوان را گرفتیم و سه بازیکن اسمی ما که به دیگر بازیکنان در تمرینات فخر می‌فروختند و بازیکنان جوان تیم را قبول نداشتند در نیم فصل دوم اجازه جدایی دادیم. با این وجود نتایج گهر در نیم فصل دوم فوق العاده بوده و با این بازیکنان جوان کسب این تتایج غیر قابل پیش بینی بود.

وی تصریح کرد: مسولان باشگاه گهر به‌جای جنگ رسانه‌ای وکشمکش‌های مدیریتی به فکر رفع مشکلات مالی بازیکنان باشند. متاسفانه هدایتی به‌عنوان مالک باشگاه کار خاصی تاکنون انجام نداده و حتی تیم ما توانایی تهیه آب معدنی برای تمرینات را ندارد. آقایان به‌جای مرتفع کردن مشکلات تازه یادشان آمده تا توپ را در زمین یکدیگر پاسکاری کنند و در رسانه‌ها و در بایگانی‌های اسناد و مدارک و از دور و نزدیک به شدت در حل جمع آوری اسناد و مدارک بر علیه یکدیگر هستند. فارغ از اینکه دود این وقایع به چشم باشگاه و هواداران دل نگران و بی گناه خواهد رفت. این روزها حواشی گهر رنگ وروی دیگری به خود گرفته و ظاهراً و آقایان آستین‌ها را بالا زده و فقط در اندیشه این هستند که گلیم خود را از آب بیرون بکشند و هیچکس به فکر سروسامان دادن وضعیت تیم نیست.

مایلی کهن در ادامه بیان داشت: به بازیکنان جوانم افتخار می‌کنم و برای بازگو کردن حقایق از هیچ کس ترسی ندارم. امیدوارم مدیران تیم با شنیدن صدای مظلومیت بازیکنان گهر ما را یاری دهند.

سرمربی گهر در پایان گفت: وقتی آقایان تحمل حرف منطقی و حق را ندارند و هیچ امکاناتی هم حتی در حد تیم محلات برای تیم در نظر نمی‌گیرند، دیگر شرایط برای کار کردن بی‌فایده است و من با این اوضاع و احوال نمی‌توانم کاری انجام بدهم. دیگر نمی مانم و پس از بازی با صبای قم از این تیم خواهم رفت.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18645

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.