تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

ملکشاهی: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی فرهنگ اسلامی بر فرهنگ طاغوتی بود

  • کد خبر : 18688
  • 14 بهمن 1391 - 20:09

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی فرهنگ اسلامی بر فرهنگ طاغوتی بود، گفت: این فرهنگ حکومت اسلامی سبب بیداری اسلامی در همه حکومت‌ها شده و فرهنگ‌های طاغوتی یکی پس از دیگری جای خود را به فرهنگ اسلامی می دهند.   به گزارش میرملاس نیوز، الهیار ملکشاهی […]

n00488102-t

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی فرهنگ اسلامی بر فرهنگ طاغوتی بود، گفت: این فرهنگ حکومت اسلامی سبب بیداری اسلامی در همه حکومت‌ها شده و فرهنگ‌های طاغوتی یکی پس از دیگری جای خود را به فرهنگ اسلامی می دهند.

 

به گزارش میرملاس نیوز، الهیار ملکشاهی با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در واقع پیروزی فرهنگ اسلامی بر فرهنگ طاغوتی بود، انقلاب اسلامی باعث شد فرهنگ حکومتی طاغوتی جای خود را به فرهنگ حکومت اسلامی بدهد.

 

وی افزود: این فرهنگ حکومت اسلامی باعث بیداری اسلامی در همه حکومت ها شد، فرهنگ های طاغوتی یکی پس از دیگری سرنگون شد و فرهنگ حکومت اسلامی جایگزین آنها شد.

 

ملکشاهی با بیان اینکه امروز آمریکا از حضور فرهنگ اسلامی احساس ناامنی می‌کند گفت: ما در موقعیت بسیار حساس از مقطع تاریخ قرار گرفته‌ایم، نظام اسلامی از یک طرف در قله‌های پیشرفت قرار گرفته و پیشرفت‌های علمی زیادی دارد و از طرف دیگر جبهه استکباری خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران در خطر دیده‌اند، برخلاف تحریم‌های سختی که علیه این نظام مقدس انجام می دهند، همه گردنه‌ها را با رهبری مقام معظم رهبری پشت سر گذاشته اند، امروز وحدت و یکپارچگی و تبعیت از رهبری تنها راه نجات ماست.

 

ملکشاهی خاطر نشان کرد: اگر همه افراد، همه مردان و زنان از کلام رهبری تبعیت کنند در یک مقصد مشترک حرکت می کنند، امروز ملت شریف ایران همه دست در دست هم در کنار هم بوده‌اند.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: روز ۲۲ بهمن روز دوباره نه گفتن به نظام استکباری و مهر تایید دوباره برای نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی است، این نظام مقدس برای کمک به مردم و توسعه شهرها کم نگذاشته است، چون نظام ما عدالت محور و به دنبال توسعه همه جانبه کشور است.

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهم بسزای مردم کوهدشت در حفظ و حراست از نظام و انقلاب و تقدیم شهدای زیاد به نظام جمهوری اسلامی گفت: شهرستان کوهدشت ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه کشاورزی، آب، منابع زیر زمینی از جمله گاز و نیروی انسانی متخصص در همه رشته ها دارد که هنوز در مرحله بالقوه هستند انتظار داریم این ظرفیت ها به مرحله بالفعل برسند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18688

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.