تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

پخش زنده نخستین جشنواره صدای ملی عشایر از شبکه بازار

  • کد خبر : 18785
  • 16 بهمن 1391 - 16:40

    نخستین جشنواره‌ی صدای ملی عشایر در طول مدت برگزاری، بعدازظهرها به صورت زنده و مستقیم از شبکه بازار پوشش تلویزیونی داده می­‌شود.  به گزارش میرملاس، در جشنواره صدای ملی عشایر که در محل دائمی نمایشگاه بین­‌المللی تهران برپا شده است، آداب، آیین و سنن عشایر از نظر نوع اسکان، پوشش و لباس، موسیقی […]

 567991_290

 

نخستین جشنواره‌ی صدای ملی عشایر در طول مدت برگزاری، بعدازظهرها به صورت زنده و مستقیم از شبکه بازار پوشش تلویزیونی داده می­‌شود.

 به گزارش میرملاس، در جشنواره صدای ملی عشایر که در محل دائمی نمایشگاه بین­‌المللی تهران برپا شده است، آداب، آیین و سنن عشایر از نظر نوع اسکان، پوشش و لباس، موسیقی اقوام، صنایع دستی و انواع خوراکی­‌های مربوط به این قشر شریف جامعه در معرض دید و بازدید علاقمندان قرار گرفته است و شبکه تلویزیونی بازار با استقرار دوربین­‌های خود در این نمایشگاه، جلوه­‌های زیبایی از این حضور را در قاب تصویر نمایش می‌دهد.

 بر اساس این گزارش، تا پایان نمایشگاه، یعنی نوزدهم بهمن ماه برنامه­‌ی «نمای بازار» به صورت مستقیم و زنده جشنواره صدای ملی عشایر را از ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه تا ۱۶ و ۱۵ دقیقه برای علاقمندانی که امکان حضور در این نمایشگاه را ندارند پخش می­‌کند.

 روابط عمومی شبکه بازار با تلفن گویای ۲۲۶۵۱۶۳۷-۰۲۱ و سامانه پیامک ۱۰۰۰۰۱۰ آماده دریافت نظرها و دیدگاه­‌های مخاطبان گرامی در رابطه با برنامه­‌های این شبکه است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.