تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

بروجردی: برای رفع مشکل بیکاری در لرستان باید طرح‌ها و واحدهای تولیدی موجود در لرستان را حفظ و احیا کرد

  • کد خبر : 18801
  • 16 بهمن 1391 - 20:15

  علاء الدین بروجردی گفت: متاسفانه استان لرستان واحدهای تولیدی تعطیل فراوانی دارد و در این زمینه در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد. علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به وضعیت اشتغال در استان لرستان اظهار داشت: برای رفع مشکل بیکاری در لرستان باید طرح‌ها و […]

boroojerdi

 

علاء الدین بروجردی گفت: متاسفانه استان لرستان واحدهای تولیدی تعطیل فراوانی دارد و در این زمینه در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد.

علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با برنا با اشاره به وضعیت اشتغال در استان لرستان اظهار داشت: برای رفع مشکل بیکاری در لرستان باید طرح‌ها و واحدهای تولیدی موجود در لرستان را حفظ و احیا کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید رفع مشکلات طرح‌ها و واحدهای تولیدی که در حال حاضر دارای مشکل نقدینگی هستند را در اولویت قرار داد، افزود: برای رفع مشکل این واحدها باید سرمایه در گردش لازم به آن‌ها تزریق شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای احیای این واحدهای تولیدی تسهیلات کمتری مورد نیاز است، افزود: این در حالیست که برای راه اندازی یک واحد تولیدی جدید تسهیلات بیشتری صرف می‌شود.

بروجردی با بیان اینکه متاسفانه استان لرستان واحدهای تولیدی تعطیل فراوانی دارد و در این زمینه در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد، بیان داشت: در حال حاضر بسیاری از کارخانه‌های بزرگ و پر اشتغال لرستان دچار مشکل هستند.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه خودرو سازی شهرستان بروجرد بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم تزریق سرمایه در گردش بیش از ۸۰ درصد نیروهای این کارخانه اخراج شده‌اند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این کارخانه در حال حاضر به حالت شبه تعطیل درآمده است.

بروجردی با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان لرستان با وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: با توجه به برگزاری این جلسه قرار بر این شده که هر نماینده از لرستان یک پروژه متناسب با شرایط شهرستان‌های خود انتخاب و برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در این راستا خودرو سازی بروجرد برای دریافت تسهیلات لازم از طرف نمایندگان بروجرد معرفی شده است، بیان داشت: امیدواریم که این امر در راستای احیای این صنعت در شهرستان بروجرد تاثیر گذار باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی جدید گفت: در این راستا کسانی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند باید به گونه‌ای اقدام کنند که این تسهیلات سرجای خود هزینه شود.

بروجردی همچنین با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان لرستان با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: در این جلسات مصوب شد که واحدهای تولیدی جدیدی که مصوب شده‌اند هر چه زودتر تسهیلات لازم به آن‌ها پرداخت شود تا زمینه اجرا پیدا کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.