تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

ملک زاده : غرفه‌ی عشایر لرستان منحصر به فرد بود

  • کد خبر : 18811
  • 18 بهمن 1391 - 8:00

  معاون رییس جمهور در گفت و گوی  اختصاصی با میرملاس گفت: غرفه‌ی لرستان در نخستین جشنواره‌ی ملی صدای عشایر منحصر به فرد بود.ملک‌زاده، فرهنگ لرستان را فرهنگ تاریخ ملت ایران دانست و گفت: یکی از بهترین روزهای عمر بنده بود که در جمع مردم اصیل و میهمان‌نواز لرستان حضور یافتم و با آداب و […]

1 copy

 

معاون رییس جمهور در گفت و گوی  اختصاصی با میرملاس گفت: غرفه‌ی لرستان در نخستین جشنواره‌ی ملی صدای عشایر منحصر به فرد بود.
ملک‌زاده، فرهنگ لرستان را فرهنگ تاریخ ملت ایران دانست و گفت: یکی از بهترین روزهای عمر بنده بود که در جمع مردم اصیل و میهمان‌نواز لرستان حضور یافتم و با آداب و رسوم مردم این دیار آشنا شدم.
وی به مقایسه‌ی استان‌های شرکت کننده در این جشنواره پرداخت و بیان داشت: با برنامه‌ریزی و درایت مدیرکل میراث فرهنگی لرستان غرفه‌ی این استان نسبت به سایر شرکت کنندگان منحصر به فرد و بی‌نظیر بود که باید از زحمات دست‌اندرکاران استان لرستان تشکر و قدردانی نمایم.
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همه‌ی مردم ایران عشایر هستند و آداب و رسوم هر نقطه‌ای از ایران شبیه به هم و در برخی موارد منحصر به فرد است.
ملک‌زاده با تأکید بر این‌که عشایر ایران اسلامی با هم متحد و برادر هستند، اضافه کرد: محتوای هر یک از آداب و رسوم آنان پیرامون یک موضوع است.
وی در پایان تصریح کرد: لرستان تنها استانی بود که یک سالن بسیار بزرگ و مجزا در اختیارش قرار گرفت تا فرهنگ خود را به دیگر مردم این سرزمین معرفی کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18811

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لباس سنتی لرستان بسیار برازنده دکتر قربانی برای میزبانی از دکتر ملک زاده بود…
    ممنون از زحمات شرکت تاچ برای سازماندهی این جشنواره!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.