تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

مدیر نمایشگاه بین المللی تهران : برنامه های متنوع لرستان مورد توجه خاص پایتخت نشینان قرار گرفته است

  • کد خبر : 18858
  • 16 بهمن 1391 - 10:27

  مدیر نمایشگاه بین المللی تهران گفت: برنامه هایی که استان لرستان در جشنواره صدای عشایر اجرا می کند مورد توجه و استقبال ویژه پایتخت نشینان قرار گرفته است.” اکبرپور در گفتگوی اختصاصی با میرملاس افزود: سالن اختصاصی لرستان برای بازددیکنندگان بسیار جالب بوده به نحوی که بازدید از برنامه های لرستان در دستور کار […]

IMG_0050 copy

 

مدیر نمایشگاه بین المللی تهران گفت: برنامه هایی که استان لرستان در جشنواره صدای عشایر اجرا می کند مورد توجه و استقبال ویژه پایتخت نشینان قرار گرفته است.
” اکبرپور در گفتگوی اختصاصی با میرملاس افزود: سالن اختصاصی لرستان برای بازددیکنندگان بسیار جالب بوده به نحوی که بازدید از برنامه های لرستان در دستور کار همه افراد قرار گرفته است.
وی با اشاره به توجه مردم به دو بخش موسیقی و لباس های محلی لرستان گفت: لرستان یک استان غنی و با فرهنگ است که در این نمایشگاه تنها بخشی از توانمند ی های این استان عرضه شده است.
وی همچنین گفت: فرصت آشنایی با فرهنگ اصیل لرستان همواره از طریق رسانه ها امکانپذیر بوده اما برگزاری ان جشنواره و برقراری ارتباط مستقیم با موسیقی و فرهنگ اصیل لری یک فرصت ویژه است که پایتخت نشینان به خوبی از این فرصت استفاده کرده اند.
جشنوراه صدای عشایر ۱۴ تا ۱۹ بهمن با حضور ۳۱ استان کشور در تهران دایر است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. نمردیم و دیدیم یه چیز لرستان مورد توجه تیرونیا قرار گرفت….

  2. من و همسرم هم از این نمایشگاه و سالن لرستان دیدن کردیم. اما دریغ از صنایع دستی. دریغ از محصولات استانی. فقط موسقی زنده و رقص محلی بسیار بسیار زیبا بود. اما دریغ از یکم سلیقه و درایت.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.