تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
13

تذکر ملکشاهی به وزیر نفت در خصوص بی توجهی به مهار گاز طبیعی در کوهدشت

  • کد خبر : 18871
  • 18 بهمن 1391 - 8:33

  تذکرات کتبی دیروز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور که توسط هیئت رئیسه قرائت شد به شرح ذیل است: جعفرزاده، نقوی، توکلی، بقایی، نادران، زمانیان، سید هادی حسینی، باقری، موسوی لارگانی، لاهوتی، نعمتی، سلطانی، ثروتی، حیدرپور، احمدی، شهریاری، مصباحی مقدم، دهدشتی، آصفری، مرندی، عزیزی، رحماندوست، مقیمی، سلیمی، تابش، سبحانی‌نیا، فتح‌الله حسینی […]

111112222

 

تذکرات کتبی دیروز (سه‌شنبه ۱۷ بهمن) نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور که توسط هیئت رئیسه قرائت شد به شرح ذیل است:

جعفرزاده، نقوی، توکلی، بقایی، نادران، زمانیان، سید هادی حسینی، باقری، موسوی لارگانی، لاهوتی، نعمتی، سلطانی، ثروتی، حیدرپور، احمدی، شهریاری، مصباحی مقدم، دهدشتی، آصفری، مرندی، عزیزی، رحماندوست، مقیمی، سلیمی، تابش، سبحانی‌نیا، فتح‌الله حسینی و جهانگیرزاده به رئیس جمهور در خصوص تعیین تکلیف دولت به تقدیم لایحه چند دوازدهم بودجه، جدول منابع و مصارف ارزی بر اساس قانون اساسی، قانون برنامه پنج ساله پنجم و تاخیر در ارائه لایحه بودجه کشور تذکر دادند.

آغاجری نماینده ماهشهر به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون جلوگیری از تعطیلی طرح‌های پرورش آبزیان در هندیجان تذکر داد.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای قانون بیمه اجباری مسئولیت مدنی دارندگان وسائل نقلیه موتوری زمینی و ریلی در راه آهن تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر امور خارجه در خصوص اقدام لازم به منظور آزادی کارگران ایرانی زندانی در عربستان سعودی و به وزیر نیرو پیرامون جلوگیری از انعقاد قراردادهای خلاف قانون در انتقال آب و حفر تونل تذکر داد.

رجبی نماینده مینودشت به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تکمیل و تجهیز بیمارستان ۹۶ تختخوابی کلاک تذکر داد.

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در ساماندهی قیمت و نحوه توزیع برنج تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در رسیدگی علت فوت ۳ نفر از دانش‌آموزان منطقه اردل و پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی تذکر داد.

نیاز آذری نماینده بابل به رئیس جمهور پیرامون تسریع در تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص تذکر داد.

دهدشتی نماینده آبادان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص جلوگیری از اشتغال همزمان مدیران در دانشگاه‌های دولتی و آزاد تذکر داد.

جعفری و سلیمی نمایندگان بجنورد و محلات خواستار توضیح رئیس جمهور در خصوص علت اظهارات معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی در زمینه ارائه لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور شد.

ندیمی و محمدی نمایندگان لاهیجان و قزوین به وزیر، صنعت و تجارت در خصوص جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت خودرو تذکر دادند.

بشیری، سبحانی‌نیا، قاضی‌پور، نعمتی و علیپور نمایندگان پاکدشت، نیشابور، ارومیه، قصر شیرین، اسدآباد و ماکو به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص نظارت بیشتر بر بازار خودرو و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت آن تذکر دادند.

خجسته نماینده همدان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون توجه جدی به حمایت از مطبوعات استانی و ملی تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر راه و شهرسازی در خصوص پیگیری تداوم اجرای پروژه روشنایی راه مه‌گیر سیاهکل به دیلمان تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به وزیر ورزش و نوجوانان در خصوص لزوم توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سطح کشور تذکر داد.

ملکشاهی نماینده کوهدشت به وزیر نفت پیرامون بی‌توجهی به کنترل و مهار گاز طبیعی در شهرستان کوهدشت که بیش از ۲ سال است که بدون هیچ کنترل می‌سوزد، تذکر داد.

زمانیان نماینده شهرکرد به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون رسیدگی به وضعیت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور به دلیل ناهماهنگی دچار مشکلات حاد شده‌اند تذکر داد.

یحیی‌زاده نماینده تفت به وزیر راه و شهرسازی پیرامون پرهیز از تصمیمات شتابزده در ارتباط با وام مسکن تذکر داد.

بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر کشور در خصوص تسریع در نصب چندین فرماندار بومی در استان لرستان و جلوگیری از اخراج نیروهای ضعیف در شهرداری بروجرد و لزوم بازگشت آنها به کار تذکر داد.

لاهوتی نماینده لنگرود به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون پرداخت مطالبات چایکاران، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان و به وزیر کشور در خصوص تشکیل شهرداری‌های لاتیل، دیوشهر و تالش‌ محله تذکر داد.

خجسته نماینده همدان به رئیس جمهور در خصوص برنامه‌ریزی جدی در زمینه کاهش آلودگی هوا تذکر داد.

عاشوری نماینده فومن به وزیر نیرو پیرامون تعیین پیمانکاران به منظور احداث سد لاسک شهرستان شفت و اجرایی شدن پروژه مذکور، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تشکیل کمیسیون ماده واحد و تسریع در رسیدگی به دعاوی کشاورزان در خصوص مستثنیات زمین‌های کشاورزی استان‌های شمالی کشور تذکر داد.

موسوی‌نژاد نماینده دشتستان به وزیر آموزش و پرورش در خصوص دلایل تنزل رتبه بازنشستگان آموزش و پرورش و عدم پرداخت حقوق آنها بعد از گذشت مدت ۷ ماه از موعد بازنشستگی و به رئیس‌ جمهور در خصوص دلیل عدم امضا و تصویب پرداخت خسارت ناشی از سیلاب دشتستان به مردم خسارت دیده تذکر داد.

اسدی نماینده مشکین‌شهر به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص توجه به کارشکنی‌های بانک سپه در توسعه منطقه مشکین‌شهر و به وزیر نیرو در خصوص لزوم رسیدگی عاجل و تخلفات آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل تذکر داد.

حاجی نماینده شاهین‌شهر به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت پیرامون تدبیر جدی برای عدم ضرر و زیان باغداران و تولیدکنندگان شیر استان اصفهان تذکر داد.

وحید احمدی نماینده کنگاور به وزیر کشور پیرامون ضرورت اقدام جدی در جهت جلوگیری از سرقت احشام مردم منطقه حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و بیستون تذکر داد.

کمالی نماینده زابل به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص عدم نظارت بر امور خوابگاه‌ها و به رئیس ‌جمهور پیراون کمیاب شدن داروهای معمولی غیر از داروهای بیماران خاص تذکر داد.

اسدی نماینده مشکین‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص اتخاذ تدابیر لازم به منظور جلوگیری از خسارات بیشتر به باغداران تذکر داد.

حسینی و احمدی نمایندگان قصر شیرین و کنگاور به وزرای دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و کشور در خصوص توجه جدی به اینکه هنوز تعدادی از روستاهای مرزی با عنایت به جشن پاکسازی مین، پاکسازی نشده و هنوز جزو مناطق آلوده به مین هستند، تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و حسینی ‌نمایندگان ارومیه، تهران و قصرشیرین به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در اجرای آزمون استخدامی نیروهای شرکتی و پیش دبستانی تذکر دادند.

سلطانی نماینده بروجن به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم رسیدگی و توجه لازم به وضعیت اسفناک صنعت شهرستان بروجن با توجه به تعطیلی رگبارگونه‌ واحدهای صنعتی و به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم رسیدگی به خانواده‌های دغدار حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجن تذکر داد.

احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون توزیع نامناسب بودجه در بین مساجد کشور بدون رعایت شاخص تذکر داد.

چاردولی نماینده ملایر به وزیر نیرو در خصوص عدم توجه به مشکلات آب روستایی شهرستان ملایر با وجود بازدید معاون وزیر از شهرستان و اشراف بر مشکلات و به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص تعطیلی پروژه ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ملایر تذکر داد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در ساخت دبیرستان در روستاهای بخش مرکزی زاهدان تذکر داد.

اکبریان و قاضی‌پور نمایندگان کرج و ارومیه به رئیس ‌جمهور پیرامون تسریع در تقدیم لایحه بودجه سال ۹۲ به مجلس تذکر دادند.

امیر‌آبادی نماینده قم به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از تعطیلی کارخانه کارتن کار قم تذکر داد.

علیپور و هادی حسینی نمایندگان قائم‌شهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص ضرورت تسریع و توجه بیشتر به تونل‌های سوادکوه و قائم‌شهر و پیشرفت کمتر از ۲۰ درصد تذکر دادند.

امامی و طاهری نمایندگان گرگان به وزیر کشور در خصوص تعیین تکلیف حدود مرزها با استان‌های همجوار تذکر دادند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فقط برای مهار کاز در رومشکان یا شامل جم کبود ازادبخت هم میشه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.