تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

شب فرهنگی لرستان در جشنواره صدای عشایر امشب در تهران

  • کد خبر : 18884
  • 18 بهمن 1391 - 13:20

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: روز فرهنگی استان لرستان همزمان با برگزاری جشنواره صدای عشایر کشور امروز چهارشنبه در نمایشگاه بین اللملی تهران برگزار می شود. ˈسیدقاسم قربانیˈ در گفت و گو با  ایرنا افزود: امروز ساعت ۱۸ روز فرهنگی لرستان با حضور ملک […]

 0 (20)

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: روز فرهنگی استان لرستان همزمان با برگزاری جشنواره صدای عشایر کشور امروز چهارشنبه در نمایشگاه بین اللملی تهران برگزار می شود.

ˈسیدقاسم قربانیˈ در گفت و گو با  ایرنا افزود: امروز ساعت ۱۸ روز فرهنگی لرستان با حضور ملک زاده معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری روز فرهنگی لرستان به طور قطع می تواند در معرفی فرهنگ این استان نقش بسزایی داشته باشد، اظهار داشت: در این مراسم جمعی از مسوولان کشوری نیز حضور خواهند داشت و مراسم باشکوهی به همین منظور برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین امروز عصر موسیقی محلی لرستان برای استفاده بهتر افراد شرکت کننده در این جشنواره نواخته می شود تا از ا ین طریق نیز موسیقی محلی و لری لرستان بیشتر به مردم معرفی شود.

قربانی افزود: در جشنواره صدای عشایر کشور استان لرستان غرفه اختصاصی شماره ۲۷ را دارد که در این جشنواره اقدامات مهمی برای معرفی بهتر استان از نظر جاذبه های تاریخی، فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی را دارد.

جشنواره صدای عشایر کشور از روز ۱۴ تا ۱۹ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.