تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

مجلس عروسی یک زوج عشایر لرستانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد

  • کد خبر : 18908
  • 17 بهمن 1391 - 23:29

      به گزارش میرملاس ،  یک زوج جوان عشایر استان لرستان جشن عروسی و آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با برپایی جشنواره ملی صدای عشایر در نمایشگاه بین المللی تهران و در غرفه لرستان برگزار کردند. به نقل از ایرنا، این مراسم سنتی عشایری در سالن ۲۷ نمایشگاه بین المللی تهران و با […]

0 (15)

 

 

 

به گزارش میرملاس ،  یک زوج جوان عشایر استان لرستان جشن عروسی و آغاز زندگی مشترک خود را همزمان با برپایی جشنواره ملی صدای عشایر در نمایشگاه بین المللی تهران و در غرفه لرستان برگزار کردند.

به نقل از ایرنا، این مراسم سنتی عشایری در سالن ۲۷ نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور و استقبال گسترده مردم و بازدید کنندگان از این جشنوار برگزار شد.

این مراسم با هدف معرفی سنت ها و آیین های بومی و محلی عشایر استان لرستان برگزار شد که مراسم رقص محلی عشایر دراین مجلس عروسی مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مدیران و مسوولان لرستان با پوشیدن لباس های محلی و عشایری استان، دراین مراسم عروسی شرکت کردند.

همچنین ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از توزیع ۱۲ هزار پرچم سه رنگ ایران اسلامی به مناسب گرامیداشت ایام دهه فجر همزمان با برگزاری این جشنواره خبر داد.

به گفته قاسم قربانی، این پرچم ها در غرفه عشایری استان لرستان و با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری عشایر استان توزیع شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=18908

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.