کد خبر : 19011
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 1,667 بازدید

گزارش تصویری / درخشش عشایر لرستان در جشنواره ی ملی عشایر/ لرستان استان برتر جشنواره

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ با حضور دکتر محمد شريف ملک زاده ، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و سرپرست وزارت کار ، رفاه و تامين اجتماعي برترين‏هاي جشنواره ملي صداي عشاير معرفي شدند. بر اساس اين گزارش ، که استان لرستان به عنوان استان برگزیده معرفی شد […]

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ با حضور دکتر محمد شريف ملک زاده ، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و سرپرست وزارت کار ، رفاه و تامين اجتماعي برترين‏هاي جشنواره ملي صداي عشاير معرفي شدند.

بر اساس اين گزارش ، که استان لرستان به عنوان استان برگزیده معرفی شد که برترين‏هاي لرستان در جشنواره ی عشایر که با اهداي لوح سپاس و تنديس جشنواره تقدير شدند :

برترین طراحی فضای غرفه : ” محمد حسین آزادبخت “
مجریان برتر جشنواره : “سیمین آزادی” و “مریم شفیع زاده “
برترین در بخش کوچ عشایر : ” رضا درویش ”
مجریان برتر جشنواره : ” سیمین آزادی ” و ” مریم شفیع زاده ”
برترین خواننده ی جشنواره : ” فرج علیپور “
برترین در بخش برپایی سیاه چادر : ” پرویز سیفی ”
مدیرکل برتر امور عشایر : ” عابدین سیفی “
مدير کل برتر ميراث فرهنگي کشور : ” سيد قاسم قرباني “

در ادامه اين مراسم به پاس همکاري‏هاي صورت گرفته ارگان‏هاي مختلف در اجراي نخستين ملي صداي عشاير از دکتر «مرنضي تمدن»، استاندار تهران ، تمام مديران کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مديران کل امور عشاير تمام استان‏هاي کشور تقدير به عمل آمد.
گفتی است جشنواره صدای عشایر در بخش استان لرستان توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان لرستان و با همکاری و اجرای شرکت بین المللی توسعه اندیشان چالاک ( تاچ ) با مدیریت حسین باقری برگزارشد .

 

 

 

 

0 (5)

 

0 (1)

 

 

 

0 (2)

 

 

0 (3)

 

 

0 (4)

 

 

0 (6)

 

 

0 (7)

 

 

0 (8)

 

 

0 (10)

 

 

0 (13)

 

 

0 (9)

 

 

0 (12)

 

 

0 (15)

 

 

0 (16)

 

 

0 (14)

 

 

0 (18)

 

 

0 (22)

 

 

0 (20)

 

 

0 (11)

 

 

عکاس : امین آزادبخت / میرملاس نیوز 

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

طرهان در گفته :

درود بر استاد مير رضا شفيع پور و استاد محمد حسين آزادبخت كه در تصوير مشاهده ميشوند..

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

باز هم لرستان در جشنواره ها افتخار امیز بود

[پاسخ]

رضا روئین تن در گفته :

خسته نباشید و خداقوت به تمامی سروران و دست اندرکاران این جشنواره به جهت تلاش در راستای معرفی فرهنگ کهن و بومی مان و همچنین با تشکر از امین ازادبخت به خاطر انعکاس اخبار و تصاویر این جشنواره

[پاسخ]

مهساشفیعی در گفته :

لرستان اگه برتر نمیشد جای تعجب بود…
یه خسته نباشید میگم به همه ی دست اندرکاران این جشنواره و سپاس از آقای آزادبخت به خاطر تهیه ی به موقع عکس و خبر.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

بژیای مه سین بژیای

[پاسخ]

میرسلیم خدایگان در گفته :

درود بر همه ی دست اندرکاران مخصوصا محمد حسین آزادبخت. و درود به امین عزیز برای پوشش مناسب و همه جانبه ی این جشنواره.

[پاسخ]

رضايي در گفته :

آقاي دوست محمدي ! تا كنون چند كامنت با مضمون سياسي زير چنين اخباري گذاشته ام اما هيچكدام را بازتاب نداده ايد . اگر ملاحظه خاصي داريد و با برخي از افراد و حلقه هاي سياسي ( چه در كوهدشت و چه در تهران ) تعارف داريد صراحتا بفرماييد تا ما هم تكليف خودمان را بدانيم و از اين پس مير ملاس را يك رسانه مستقل و حرفه اي به حساب نياوريم و اگر ملاحظات امنيتي و حقوقي داريد بهتر است بدانيد تندتر از مضامين كامنت هاي بنده درسايت هايي مثل الف و تابناك و … پوشش داده مي شود و هيچ اتفاقي نمي افتد . شما جوانيد و انشاالله خوش آتيه . اگر مي خواهيد در كار رسانه و خبر وتحليل موفق باشيد و تاثيرگذار ، تعارف را كنار بگذاريد .لازم نيست به آدم ها ( چه مدير باشند و چه غير مدير ) قداست بدهيد . سيروس ابراهيمي و ملك زاده و آزادبخت و شفيعي و حسين باقري فراتر از نقد نيستند. آدمند مثل همه …. باعرض پوزش به خاطر پرحرفي

[پاسخ]

شا ميرزا پاسخ در تاريخ شنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۳:۴۵:

آقاي سردبير ! نمي خواهيد جواب اين آقا را بدهيد ؟!

[پاسخ]

مهدی دوست محمدی / سردبیر پاسخ در تاريخ شنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۳:۵۰:

با سلام
دوست عزیز
چارچوب تعریف شده برای کامنت ها در قسمت ارتباط با ما قابل ملاحظه است.

[پاسخ]

علي در گفته :

دست مريزاد و خداقوت.

[پاسخ]

کیمیا ازادبخت در گفته :

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای مر30! دارم به خودم م فخر می فروشم! ممنون از همه بروبچ لرستان.خسته نباشید عزیزان……………….

[پاسخ]

گراوند(تهران) در گفته :

درود بر همه لرستانیهای عزیز و تبریک به برگزارکنندگان جشنواره: اداره میراث فرهنگی استان(آقایان قربانی و دیانوش چراغی) شرکت تاچ(حاج حسین باقری)آقایان آزادبخت(استاد محمدحسین اسداله حشمت اله امین و امیر)

[پاسخ]

ز كوليوند در گفته :

يه خسته نباشيد به تمامي افتخار آفرينان كوهدشتي.خداقوت….

[پاسخ]

آموزشگاه آزاد هنری میرعماد،صمد زالپور در گفته :

باسلام
خیلی خوشحال شدم ازین اتفاق زیبا ولی کو گوش شنوا. البته باید هم همین باشه با این پتانسیلی که تو جمع بوده

[پاسخ]

لیلا در گفته :

خوشمان آمد از افتخار آمیزی همشهریان عزیزمان…..

[پاسخ]

آ. محمدزاده در گفته :

پایان خوش این جشنواره تمام خستگی رو از تنمون درآورد…
ممنون از همه..

[پاسخ]

همشهری در گفته :

جناب اقای ازاد بخت با سلام وتشکر از از زحمات شما در پوشش مناسب اخبار جشنواره وانعکاس جالب در فضای مجازی در رابطه با کامنت اقای رضایی باید عرض کنم که شما رسالت خود را به نحو احسن انجام دادید لازم نیست با نقدهای غیر کارشناسی افراد غیر منصف زحمات دلسوزان جامعه رادر هر عرصه ای به هدر دهیم وفضای جنجالی را ایجاد نماییم بعضی افراد فقط دنبال تضعیف دیگرانند چون خود هیچ در چنته ندارند -بجای انکه سنگی به تاریکی بیافکنیم شمعی برافروزیم

[پاسخ]

رضايي پاسخ در تاريخ شنبه ۲۱ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۵:۱۱:

اگر آن شمع ريشه ما را بسوزاند چه ؟ آقاي همشهري! بنده را به بي انصافي و چيزي در چنته نداشتن متهم كرده ايد بسيار ممنون! ولي فراموش نكنيد اين دولت قبل از انتخابات ٨٤و در آغاز كارش وعده عدالت و رفاه مي داد . براي اينكه من و شماي كوهدشتي و لرستاني را به هيجان بياورد مي گفت شما هيچ فرقي با اصفهان و شيراز و يزد نداريد و اگر در دولت من وضع شما بهتر نشد خودم و وزرايم مي آييم و برايتان بيل مي زنيم . هشت سال گذشت اوضاع كوهدشت و لرستان بدتر شد تعداد بيكاران بيشتر شد . ميزان مهاجرت به تهران و شهرهاي بزرگ بيشتر شد كوهدشت بي ريخت تر شد … حالا بعد از هشت سال براي ما مراسم ساز و دهل و چوپي برگزار ميكند و بدتر از همه اينكه شما طرفداري مي كنيد. راستي بد نيست از خودتان بپرسيد آقاي سيروس ابراهيمي كه پارسال قبل از انتخابات مجلس از فرمانداري كوهدشت عزل شد و طرفداران قبادي عزل او را به جريان انحرافي ربط مي دادند چه شده كه همدوش و همراه انحرافيون و معاون سازمان آنها است ؟ پارسال چه كسي دروغ مي گفت ؟! بد نيست از خودتان بپرسيدكوهدشت در دوره خاتمي كه شعارهاي معيشتي كمتري مي داد او ضاع بهتري داشت يا در دوره رييس جمهور محروم نواز ؟؟؟؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۸:۳۹:

كاش مي شد به اين نظر هزاران مثبت داد

[پاسخ]

قلي پور پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۲ بهمن , ۱۳۹۱ ۲۱:۴۱:

زنده باد آقاي رضائي

[پاسخ]

دَخو پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۴ بهمن , ۱۳۹۱ ۰۷:۱۵:

جناب همشهری عزیز
اصل جمله که از کنفسیوس هست اینه:
تاریکی را نفرین نکنیم شمعی برافروزیم

[پاسخ]

هم ولایتی در گفته :

باسلام،جناب اقای رضائی هرچند معتقدم بعضی از افرادی که اسم بردید صرفا اشخاصی هستند اهل هنر و هیچ ربطی به دولت وجریان انحرافی ندارند،اما باید عرض کنم در باب انتقاد از این دولت هرچی بگید کم گفتین،(درود بر شما)

[پاسخ]

صادق در گفته :

سلام بر لرستان , سلام بر عشایر غیور لرستان , درود بر کوهدشت و کوهدشتی ,سلام بر طایفه پر افتخار و همیشه سرافراز آزادبخت , سلام بر امیر و دایی عزیزش . تبریک من را پذیرا باش امیر جان.

[پاسخ]

امیر پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۹ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۹:۳۴:

سلام
متشکرم
انشالله که تونسته باشیم گوشه ای از فرهنگ و آیین لرستان را به نمایش گذاشته باشیم

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

با افتخار به تمامي دست اندركاران، افتخارآفرينان و مجريان اين جشنواره تبريك مي‌گوييم
پيشوك

[پاسخ]

همشهری در گفته :

جناب اقای رضایی جنابعالی اگر به این اعتقاد دارید که در دوره اصلاحات وضعیت شهرستان کوهدشت بهتر بوده پس دیگر هیچ اعتقادی به کار وسازندگی ندارید اصلاحات وکف وسوت چه ارمغانی برای کوهدشت داشت که جنابعالی مدافع انی

[پاسخ]

رضايي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۳ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۶:۲۱:

جوابتان را دادم اما سردبير محترم سانسور فرمودند !

[پاسخ]

با افتخار به وجود محمد حسین آزادبخت با کاری که با شما کردند اگر بجای شما بودم از دست اینان جایزه نمی ستاندم استاد.

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

درود وتبریک به دوست وهنرمند عزیز جناب محمد حسین آزادبخت وهمه افتخارآفرینان شهرمان

[پاسخ]

مهدی پور در گفته :

به نوبه خودم این موفقیت رو به همه دوستانی که اسمشون نیست اما زحمت زیادی کشیدند تبریک میگم
آقای باقری،امیری،همتی،کاظمی،توحیدی و آقایان آزادبخت و خانم باقری و محمدزاده و همه همکاران دیگر

[پاسخ]

پارسا در گفته :

باعرض سلام وتبریک ویژه به خانم مریم شفیع زاده مجری توانمند که با حضور خود دراین جشنواره باعث شد لرستان درذهن همه جاویدبماندوقوم لربه عنوان برترین قوم شناخته شود. باتشـــــــــــــــــــــــــکر از زحمات شما خانم شفیع زاده محبوب . از دست اندرکاران این سایت تقاضا میکنم بیوگرافی خانم شفیع زاده را درسایت قرار دهند.(پارسا ازتهران)

[پاسخ]

دردو بر استاد آزادبخت.

[پاسخ]

شرکت تاچ (نمایندگی استان کرمان)- در گفته :

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای باقری مدیر عامل محترم شرکت تاچ، همچنین آقایان امیری، کاظمی، همتی دست اندرکاران شرکت و همچنین سرکاز خانم ها رضایی، مهدی پور، باقری
خشته نباشید و به امید موفقیت شما در برنامه های دیگر
با تشکر

[پاسخ]

شرکت تاچ پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۵ بهمن , ۱۳۹۱ ۱۱:۱۵:

ممنون از لطف شما . همچنین برای شما و همکارانتون آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

[پاسخ]