- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

امام جمعه خرم آباد : ۲۲ بهمن عید حقیقی ملت ایران

miremadi

 

۲۲ بهمن عید حقیقی ملت ایران است.
به گزارش میرملاس نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد در جمع نمازگزاران این هفته گفت: در این روز خداوند نعمت اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه را به مردم ایران هدیه کرد.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مهمترین درس ۲۲ بهمن وحدت و اتحاد و برادری است افزود: مردم ما حضور در راهپیمایی این روز را یک تکلیف و وظیفه شرعی می دانند و براین اساس مردم لرستان نیز روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت می کنند تا دشمنان نظام عبرت بگیرند که ملت مستحکم تر از گذشته پای آرمانهای امام راحل ، دستاوردهای انقلاب و شهدا ایستاده اند.
امام جمعه خرم اباد همچنین به سخنان مهم مقام معظم رهبری در دیدار با همافران نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: پیشنهاد مذاکره مستقیم آمریکا با ایران نشانه شکست سیاست های این کشور در منطقه است و آنها با این پیشنهاد در پی نجات خود از بحران هستند اما ملت ایران هیچگاه مذاکره توام با فشار و یکجانبه را نمی پذیرد.
نماینده ولی فقیه در استان به ۵ اندیشه امام راحل اشاره کرد و گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، حفظ وحدت و جلوگیری از تفرقه، مبارزه با استکبار و تکیه بر مردم ۵ اصل مهم امام راحل بوده که همواره به ان تاکید داشتند.