تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

استاد شکارچی : آزادبخت موسیقی خوبی اجرا کرد

  • کد خبر : 19046
  • 20 بهمن 1391 - 18:20

  به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ حشمت اله آزادبخت که به همراه گروه زاگرس به سرپرستی امین عباسی و به عنوان یکی از خواننده های لرستان به جشنواره ی ملی صدای عشایر دعوت شده بود با اجرای قطعاتی لری و لکی مورد استقبال قرار گرفت . استاد علی اکبر شکارچی که در شب فرهنگی لرستان […]

13600942211

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ حشمت اله آزادبخت که به همراه گروه زاگرس به سرپرستی امین عباسی و به عنوان یکی از خواننده های لرستان به جشنواره ی ملی صدای عشایر دعوت شده بود با اجرای قطعاتی لری و لکی مورد استقبال قرار گرفت .

استاد علی اکبر شکارچی که در شب فرهنگی لرستان به عنوان مهمان ویژه در سالن حضور داشت گفت : آزادبخت صدای گرمی دارد و با احساس می خواند.
وی ضمن ابراز خوشحالی از حضور خوانندگان خوب لرستانی در این جشنواره گفت : آزادبخت موسیقی خوبی اجرا کرد.
گفتنی است آقایان سیف الدین آشتیانی ، فرج علیپور و بردیا مهرآرا نیز در شب های متوالی به اجرای موسیقی پرداختند که با استقبال باشکوه مخاطبان روبرو شد.
بنابر این گزارش علاوه بر وجود قسمت های متنوع و مدیریت کارآمد شرکت تاچ و میراث فرهنگی استان در برگزاری این جشنواره این موسیقی بود که لرستان را نسبت به دیگر استانها متمایز کرده بود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. آفرین بر حشمت ودرودبر استاد شکارچی که قدر هنرمندان را میداند وجوانان راباتشویق به جا در گسترش فرهنگ غنی لرستان کمک میکند.

  2. جناب حشمت ازادبخت باعث افتخار ماست .افکار ش همیشه فرامدرن واز عمق یقین می باشد.صدایش هم دلنواز واز اعماق وجود بر می اید .اما صد حیف وهزاران افسوس که دستگیرندگان اندکند وچه بسا وجود ندارد.

  3. درود بر استاد شکارچی. به راستی که حشمت عزیز صدای گرم و پر احساسی دارد. حشمت، به گمان من از آن دسته هنرمندانی است که اگر فضا و بستر شکوفاییشان مهیا می شد می توانستند در صدر بنشینند. بسیار خوشحالم برای حشمت عزیز که کسی چون استاد شکارچی او را تائید کرده است. امیدوارم ارتباطش را با گروه های حرفه ای چون زاگرس و امین عباسی بیشتر کند و به شکل جدی تری به موسیقی بپردازد.

  4. سلام . من شاهد هنرنمایی حشمت عیز بودم . برایش آرزوی موفقیت دارم

  5. ای حشمت! تو خواننده هم هستی و ما بی خبر.
    به امید توفیق.

  6. درود بر حشمت عزیز
    هنرمند دیار طرهان.

  7. درودبراستاد آزادبخت هم به خاطرقلمش هم شعرش وهم آوازش . درود

  8. سلام وخسته نباشی به حشمت عزیز.به امید توفیق روز افزون شما.هنرمنددیار سرودهای دلنشین سیت بیارم وچل سرو

  9. درود بر شکارچی که دو سه روز مصاحبت با او از زیبا ترین خاطرات سرتاسر زندگی و تجارب من است .
    اصالت عمیق فرهنگی و احساس شگفتی برانگیز این مرد و خانواده ی محترمش واقعن ستودنی و برای هر لر زبانی افتخار است .
    فکر می کنم که حق با استاد شکارچی است . صدای حشمت گرم و دلنشین است و هرگز از یاد نمی برم بعد از ظهریک روز زمستانی را که در حضور دوستان عزیزم میرسلیم خدایگان و نصرت مسعودی شنونده ی این صدای گرم و تکان دهنده بودیم . حشمت می خواند و پشت دستهای من که روی زانویم بود از اشک بی امانی که بی اختیار از چشمان من فرو می بارید خیس شد . او می خواند و من می گریستم . از صدای ایرج که بگذریم کمتر صدایی شنیده ام که تا این حد تأثیر گذار و تکان دهنده باشد . برای من که اینطور بود و عکس العمل دوستانم در آن بعد از ظهر فراموش نشدنی هم ظاهراً همین را نشان می داد . با ارزوی موفقیت و سربلندی برای این هنرمند عزیز و اصیل .

  10. با سپاس وهزاران درود بر حشمت عزیز درود بر شعرت ودرود بر نقدت ودرود بر صدای زاگرسییت و…..اامیدوارم پاینده وسربلند باشید

  11. درود به حشمت عزیز. من به اتفاق دوستان همدل بارها و بارها با صدای حشمت لحظات شور و شیرینی داشته ایم. برای دل من که صدایی آشنا و دلنشین است. امیدوارم بتواند آنرا به گوش دیگران هم برساند.

  12. درودبرهمه ی دوستان عزیز و لطف گرم کامنت هایتان. از ابراز لطف همه واقع بین – اصغر – لطیف- مهدی- میرسلیم – مرتضی – پرویزوووووومتشکرم .
    متاسفانه شهر من جایی برای عرضه ی داشته ها وجود ندارد و مسوولان موسیقی کوهدشت آن قدر که به فکر درآمد هستند به فکر ارایه ی هنر نه…من پس از سال ها مجبور شدم بروم و با گروهی از خرم آباد کارکنم و ناراحتم از این که چرا نتوانم در شهر خودم کار هنری انجام دهم. البته که اگر بخواهی با بچه های کوهدشت کار کنی باید پایت را برای پشت پا و پشتت را برای خنجر هزار حرف و حدیث آماده کنی که من ترجیح می دهم پایم را برای رفتن نگهدارم . محض اطلاع برخی دوستان عزیز هم که بنده یک نویسنده و شاعرم و به هیچ عنوان عشق خوانندگی ندارم هرچند بارها و شب ها و روزها برای دوستان همدل خوانده ام و… اما اگر کار موسیقی هم می کنم به این خاطر است که برخی حرف ها را نمی توان نوشت و باید خواند.

  13. درود به تو حشمت عزیز
    هرچند تاکنون صدایت را نشنیده ام.
    اما وقتی کسی چون استاد شکارچی آن را مورد تعریف و تمجید قرار
    می دهد. پس حیف که تاکنون صدای گرم و با احساس ات را نشنید ه ایم.
    همیشه برقرار باشی. دست مریزاد

  14. درود بر حشمت همیشه عزیز …همه ی هنرهایت دلنشین برقرار مانا و پایدار باشی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.