تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
6

بادامچیان: کروبی تمایل دارد بازگردد، میر‌حسین…

  • کد خبر : 19057
  • 21 بهمن 1391 - 13:45

    قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه کروبی تمایل دارد که بازگردد، گفت:‌ میر‌حسین برنمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است.   به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان جمعه‌ شب در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما […]

125010_873
 
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه کروبی تمایل دارد که بازگردد، گفت:‌ میر‌حسین برنمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است.
 
به گزارش فارس، اسدالله بادامچیان جمعه‌ شب در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد چرا که او یک خائن به تمام معنا است که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.
 
وی افزود: عسکراولادی به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دورانی که به قول خود وی عمرش مانند آفتاب لب بام است اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت.
 
بادامچیان ادامه داد: عسکراولادی، موسوی و کروبی را سر فتنه نمی‌داند و اعتقاد دارد اگر این افراد بزرگ شوند در راستای اهداف آمریکا است که می‌خواهد برای مخالفت‌ها رهبران کاریزماتیک بتراشد.
 
این مسئول اضافه کرد: برخی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسکراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.
 
به گفته وی، عسکراولادی اعتقاد دارد سران فتنه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و موسوی و کروبی «مفتون» به معنای بازی‌خورده و بهتر بگوییم «بازیچه» شده‌اند.
 
بادامچیان تصریح کرد: اگر فضای بازگشت این افراد مشکل شود ناخواسته در راستای منافع استکبار حرکت کرده‌ایم و عسکر‌اولادی فضایی باز کرده که این افراد اگر می‌خواهند به آغوش نظام بازگردند بتوانند این کار را انجام دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نیز زمانی دید حربن ریاحی بدون دوز و کلک توبه کرده و می‌خواهد از لشگر یزید جدا شود وی را پذیرفت و از وی تجلیل کرد.
 
این مسئول اضافه کرد: برخی بیان کردند سخنان عسکراولادی شبیه به «بی بی سی» و «وی او ای» است، اما این بلندگوهای استکبار می‌خواهند موسوی و کروبی را بزرگنمایی کنند در حالی که عسکراولادی می‌گوید اینها هیچ نیستند.
 
قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز داشت: «بی بی سی» که نه امام را قبول دارد و نه انقلاب را، به عمد موسوی را نخست وزیر امام خطاب می‌کند در حالی که او نخست وزیر تحمیلی به امام بود.
 
وی گفت: استکبار افرادی مانند «آنگ سان سوچی» در میانمار و «آکینو» در فیلیپین را بزرگ می‌کند و از آنها برای خود مهره می‌سازد.
 
«بگو بگو» توجیه «بگم بگم» نیست
به اعتقاد بادامچیان، اینکه طرفداران آقای احمدی‌نژاد می‌گویند «بگو بگوهای» نمایندگان باعث پخش فیلم از طرف رئیس جمهور شد حرف درستی نیست چرا که احمدی‌نژاد صبح همان روز معاون خود لطف‌الله فروزنده را به مجلس فرستاده و گفته بود قصد دارد چنین فیلمی را پخش کند.
 
وی اضافه کرد: این نوار از هفته قبل پر شده و آماده بود و تحریک لاریجانی و نمایندگان باعث این حرکت نشد بلکه احمدی‌نژاد بود که «بگم بگم» را آغاز کرد.
 
قائم مقام شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: از طرفی قرار نیست اگر هر کس را به کاری غیر صحیح تحریک کردند آن کار را انجام دهد بلکه همواره باید به تکلیف عمل کرد حتی اگر به ضرر خودمان شود.
 
این مسئول ابراز داشت: مرتضوی زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده و اگر چه افرادی مانند آقای روح‌الامینی در مورد وی حساسیت دارند، اما دعوای مجلس و رئیس جمهور بر سر ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی ربطی به سوابق مرتضوی ندارد.
 
کشور به احزاب سالم نیاز دارد
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: ضرورت کار تشکیلاتی منسجم و با برنامه به منظور تسلط بر مسائل برای همگان آشکار شده است.
 
بادامچیان خاطرنشان کرد: مملکت نیاز به احزاب سالم دارد و گرنه احزاب غیر سالم از زمان مشروطه تا به حال جز دردسر سودی برای مملکت نداشته‌اند.
 
به گفته وی، باید در مجموعه‌ها نظرات بیان شده مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت یک صدای حساب شده از آن جمع شنیده شود.
 
بادامچیان افزود: تشکل‌های صنفی، فرهنگی و سیاسی فراگیر و غیرفراگیر باید بر روی فضایی که مقام معظم رهبری در سفر کرمانشاه ترسیم کردند کار کرده و ابعاد آن را در ذهنیت و عینیت تبیین کنند.
 
این مسئول تصریح کرد: شهید بهشتی تا روزی که در قید حیات بود بر ضرورت وجود حزب قوی و خدا محور تاکید کرد و اعتقاد داشت تا چنین حزبی در کشور وجود نداشته باشد همواره مشکلات وجود خواهند داشت.
 
به گفته وی، در انتخابات مجلس هشتم و ریاست جمهوری اصولگرایان به این نتیجه رسیدند که اگر با یکدیگر باشند و در فضایی مبتنی بر هم‌افزایی کار کنند نتیجه می‌گیرند.
 
بادامچیان ادامه داد: آنچه در مجموعه‌های اصولگرایی همواره باید مد نظر باشد این است که اصولگرا در رقابت سیاسی شرکت می‌کند و با جدیت نیز به فعالیت می‌پردازد، اما برای او رضایت خدا در نهایت از منافع حزبی و گروهی مهم‌تر است و در چنین فضای تکلیف‌مدارانه‌ای شکست معنا ندارد.
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: برخی در انتخابات مجلس نهم هیاهو به راه انداختند که بادامچیان و عسکراولادی رای نیاوردند، اما آنها فراموش کردند که موتلفه با همراهی استان‌ها ۲۰۰ نفر را معرفی کرد که ۱۲۸ نفر آن به مجلس راه یافتند.
 
وی اضافه کرد: رای نیاوردن ما نیز دلایلی داشت و اما این اشاره کافی است که از یک جمع ۲۷ نفره برای کاندیداتوری تهران ۱۶ نفر گفتند ما کاری به جمع نداریم و برای خودمان کار می‌کنیم.
 
بادامچیان گفت: بنده و آقای عسکراولادی از آیت‌الله مهدوی‌کنی کسب تکلیف کردیم و ایشان دستور دادند به حضور ادامه دهید، ما نیز اطاعت امر کردیم اگر چه می‌دانستیم زمانی در یک جمع چند نفر فقط برای خودشان کار می‌کنند و ما نیز برای آنها تبلیغ می‌کنیم خودمان بازنده ظاهری خواهیم بود اما مهم تکلیف بود که انجام شد.
 
به گفته این مسئول، در انتخابات ریاست جمهوری مقرر شده است هماهنگی فعالیت‌های اصولگرایان در پنج شهر شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و تبریز با مسئول جبهه پیروان خط امام و رهبری استان و در سایر استان‌ها با دبیر حزب موتلفه اسلامی استان باشد.
 
این فعال سیاسی ابراز داشت: استکبار به انتخابات شوراهای اسلامی چشم امید دارد چرا که اگر بتوانند عناصر نامناسبی را از پایین وارد مجموعه کنند می‌توانند در هماهنگی‌ها اخلال بتراشند.
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: اصلاح‌طلبان امید چندانی به انتخابات ریاست جمهوری ندارند و افتراقات بسیاری بین خودشان وجود دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: آقای عارف گفته من از طرف اصلاح‌طلبان کاندیدا نمی‌شوم، اما آنها می‌توانند مرا حمایت کنند که این امر به معنای آن است که عارف می‌داند مردم دیگر به اصلاح‌طلبان اقبال ندارند.
 
بادامچیان عنوان کرد: در میان اصلاح‌طلبان برخی تندروها قائل به تحریم انتخابات هستند، یک بخش می‌گوید کسی مانند میرحسین موسوی پیدا کنیم و حتی اگر رد صلاحیت شد به وی رای بدهیم، عده‌ای از آنها نیز معتقد هستند باید از یک چهره اصولگرای معتدل حمایت کرد.
 
این مسئول گفت: گروه دیگری از اصلاح‌طلبان عنوان می‌کنند نه تحریم نه شرکت بلکه بی‌تفاوتی پیش بگیریم، یک بخش می‌گویند به جریان معتدل اصلاحات مانند عارف رای بدهیم و دست آخر بخشی نیز اعتقاد دارند که باید کار را به خود بدنه واگذار کرد که هر کس می‌خواهد شرکت کند یا نکند.
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: جریان انحرافی که امکانات مالی و رسانه‌ای دارد و با برخی از مدیران میانی دولت در ارتباط است، در موارد بسیاری با اصلاح‌طلبان همراهی می‌کند و برای انتخابات برنامه دارد.
 
وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری به دلیل کثرت نامزدها پیچیده‌تر است و استکبار نیز امید دارد که بتواند آب را گل‌آلود کرده و جریانات مشابه سال ۸۸ را تکرار کند.
 
بادامچیان یادآور شد: در میان اصولگرایان هنوز تفرق وجود دارد چنانکه ولایتی، قالیباف و حداد عادل جریان سه نفره ایجاد کرده‌اند و البته معلوم نیست اگر سه نفر با یکدیگر برابر هستند چرا نام آن را دو به علاوه یک گذاشته‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: ولایتی در میان روحانیت محبوب‌تر است و اگر این جریان به مرحله نهایی برسد بر دو فرد دیگر برتری ذاتی دارد.
 
بادامچیان با بیان اینکه جبهه پایداری در قالب دو طیف تهران و قم مسئله انتخابات را پی می‌گیرد، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی انتقادات جدی به رئیس جمهور فعلی دارد.
 
به گفته وی، از سویی باید دید که مردم به کدام کاندیدا گرایش دارند و مسلم است که مردم خواهان بهبود وضعیت اقتصادی کشور هستند.
 
بادامچیان افزود: مردم سئوال می‌کنند کشوری که در عرصه‌های مختلف این قدر پیشرفت دارد، با این تعداد مسئولان دلسوز و سرمایه‌های خدادادی که موشک‌های کپی شده فلسطینیان از تکنولوژی آن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکست، چرا باید هنوز در مسئله تامین معیشت ضروری مردم مشکل داشته باشد.
 
قرار است اسدالله بادامچیان در سفر خود به شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس نیز دیدار کند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19057

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. آقای بادامچیان دانسته یا ندانسته با این حرفها به امام اهانت می کنند. ایشان که ادعای ولایتمداری دارند و مخالفان خود را به همین بهانه حذف می کنند چرا حمایت های صریح امام از موسوی را به یاد نمی آورند ؟ یادشان رفته یا خودشان را به کم حافظه گی زده اند ؟ آقای بادامچیان ! هرکس که اندک مطالعه ای در تاریخ انقلاب و دهه شصت داشته باشد از عمق تضاد جناح راست ( به ویژه چهره هایی مثل شما ، سید حسن آیت و ابراهیم اسرافیلیان ) با تفکر چپ و دولت موسوی خبر دارد.خیلی با نمک است که شما متوجه شدیدکه استکبار از ابتدای انقلاب موسوی را در آب نمک خوابانده بود اما امام متوجه نشد ؟؟ شما با این همه تیزهوشی چرا ماهیت احمدی نژاد و حلقه انحرافی اش را در سال های ٨۴ و ٨٨ تشخیص ندادید؟

  2. الهم العن الکاذبین.

  3. آقای بادامچیان شما فرموده ای «استکبار از ابتدای انقلاب میر‌حسین موسوی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.» فرض کن درست می فرمایی. بنا به کشفیات تان، از کجا معلوم که استکبار شما را نیز برای روز دیگری در آینده در آب نمک نخوابانده باشد!؟ و شما نیز از این سنخ نباشیدژ؟ آیا دلیلی بر برائت خود داری؟

  4. اقای بادامچیان باید از خدا بترسد.امروز بد گفتن از موسوی شهامت نمیخواهد چرا که او دست و پا و زبانش بسته است و توان دفاع از خود را ندارد .طوری که ایشان میفرمایند امام غافل بوده از اینکه در کنار خود سرمایه غرب را نگه داشته است.

  5. موسوی و کروبی رو خود اقایون به سمت بیراهه هدایت کردند. اگه جناب احمدینژاد در برابر میلیونها نفر آبروی موسوی رو نمیبرد این اتفاقات نمی‌افتاد. خود اونها این افراد رو و خیلیای دیگرو به سمت اردوگاه غربی‌ها هل دادند.
    اگر عاقل بودند دست از این اقدامات دفع کننده بر میداشتند و به جذب افراد میپرداختند.

  6. من فقط یک سئوال دارم چرادادگاهی علنی برای موسوی وکروبی برگزارنکردندیادفاع ازخودمی کردندتبرئه می شدندیابه اشد مجازات خودمی رسیدنداین محافظه کاری هابرای چیست آب چه ازسرگذشت چه یک وجب چه غرق شوی بدترازاین که نمی شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.