تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

سعید شهروز در گفت و گو با میرملاس : جمع لرستانیها همیشه باگرمی خاصی همراه است / به لر بودنم افتخار می کنم

  • کد خبر : 19105
  • 19 بهمن 1391 - 20:11

  به گزارش خبرنگار میرملاس ، سعید شهروز خواننده ی معروف پاپ ایران از غرفه ی لرستان بازدید کرد.این خواننده ی پاپ کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس گفت : همیشه علاقه ی خاصی به عشایر و زندگی شان داشته ام ، مخصوصاً عشایر لرستان که از نظر مهمان نوازی و خون گرمی […]

IMG_8492

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ، سعید شهروز خواننده ی معروف پاپ ایران از غرفه ی لرستان بازدید کرد.
این خواننده ی پاپ کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با میرملاس گفت : همیشه علاقه ی خاصی به عشایر و زندگی شان داشته ام ، مخصوصاً عشایر لرستان که از نظر مهمان نوازی و خون گرمی زبانزد هستند.
شهروز در رابطه موسیقی لرستان عنوان کرد : تمام احساس زیبایی شناسی در موسیقی لرستان نهفته است چرا که موسیقی لرستان همنوای کوه ها و رودها و حال وهوای صمیمی ایل است.
سعید شهروز از به بازار آمدن آلبوم جدیدش در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : همچنان به لر بودن خود افتخار میکنم و در آلبوم های آینده حتماً آهنگ های لری را تقدیم هموطنانم خواهم کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۸
  1. با سلام درود بر شهروز عزیز راستش من تا حالا هیچ کدام از آهنگ های ایشون رو گوش نکردم البته من زیاد اهل موسیقی نیستم اما به ایشان درود می فرستم چون خود را گم نکرده اند و هنوز به اصالت خودشان پایبندند نه مثل بعضی از جوجه بازیگران تازه به نوایی رسیده که توی برنامه زنده از لر بودن خودشان ابراز تاسف می کنن و عاجزانه التماس می کنن که بخاطر لر بودن مسخره نشن؛ هر دو هنرمندن اما این کجا و آن کجا!!!!!!

    • محسن جان ،روزی که انسان اصالتش رو از یاد ببره هیچی نداره.شهروز هم اگه اینو نگه به وجود خودش خیانت کرده

  2. زنده بادشه شهروز/…باد گودرزی

  3. شاید یکی از دلایل اینکه حیثیت لرستان در خطر است، وجود دزدان و سارقانی ست که می توان گفت نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران مشغول شغل دزدی هستند. همین به اعتبار مردم شریف لرستان ضربه وارد کرده و باعث شده چهره های سرشناس لرستان دیده نشوند و حتی برخی از نوابغ از لر بودن خود شرم کنند و آنرا به زبان نیاورند، نمونه اش را در جکهای که خود ما درست کردیم می توان دید:
    یه روز یه لره به پسرش می گه: روله رو مسجد هم نمازت بخون هم کفشیات عوض کو…!
    ما باید خودمان به فکر باشیم وگرنه دیگران سرنوشت مارو رقم خواهند زد، سرزمین لرستان مهد دلیران و دانشمندان است و باید در شناساندن چهره واقعی مردم تلاش کرد…

  4. گودرزی باید شرمنده شه خجالت بکشه ما اصلا اونو لر حساب نمیکنیم لیاقت نداره

  5. اکثرآلبوماشو گوش دادم جالب ابنجاست همیشه توی هر آلبومی که بیرون میده یه آهنگ لری می خونه….یاد بگیرن اونایی که از لربودنشون احساس ناراحتی می کنن.

  6. مرسی آقای آزادبخت… از ملاقات جناب شهروز عزیز بسیار خرسند شدم!

  7. مرسی از عکس زیباتون اقای ازادبخت … منتظر بقیه عکسا هستیم 🙂

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.