تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

گزارش تصویری / شهرداری خرم آباد و افتتاح چند پروژه ی شهری

  • کد خبر : 19111
  • 21 بهمن 1391 - 22:50

  به گزارش میرملاس ، هرمز نصیری صبح شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه امروز چهار پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه ها شامل پارک سوار میدان امام حسین(ع)، پارکینگ طبقاتی سبزه میدان، پارک پرچم و کنار گذر پل حاجی علی اصغر […]

1 (18)

 

به گزارش میرملاس ، هرمز نصیری صبح شنبه در مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه امروز چهار پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه ها شامل پارک سوار میدان امام حسین(ع)، پارکینگ طبقاتی سبزه میدان، پارک پرچم و کنار گذر پل حاجی علی اصغر است.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها هشت میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده با همکاری مردم و مسئولان بیش از پیش در آبادانی و توسعه شهر همت کنیم.

شهردار خرم آباد در ادامه با اشاره به پروژه پارک سوار میدان امام حسین(ع) گفت: این پروژه در مساحت سه هزار مترمربع و با هزینه ۳۳ میلیارد ریال در محل میدان امام حسین(ع) خرم آباد احداث شده است.

نصیری با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه های عمرانی شهرداری خرم آباد پروژه پارکینگ طبقاتی سبزه میدان بود، افزود: این پارکینگ با ظرفیت ۱۶۰ دستگاه خودرو در مدت ۲۴ ماه اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار هزینه شده برای این پروژه ۳۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: این پارکینگ در چهارطبقه به مساحت ۸۷۰ مترمربع عرصه و سه هزار و ۴۸۰ مترمربع اعیان ساخته شده است.

شهردار خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت بوستان پرچم در ورودی شهر خرم آباد اظهار داشت: این پروژه در مساحت ۴۳ هزار متر مربع و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال اجرایی شده است.

نصیری با بیان اینکه ساخت کنارگذر پل حاج علی اصغر خرم آبادی از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری خرم آباد است، تصریح کرد: این پروژه با اعتبار چهار میلیارد و ۶۵۰ هزار میلیون ریال ساخته شده است.

وی با اشاره به خرید دو دستگاه فان حمل زباله با هزینه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال یادآور شد: برای اجرای این تعداد پروژه ۸۲ میلیارد و ۵۵۰ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار خرم آباد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه همچنین در حوزه زیبا سازی شهر و احداث فضای سیز نیز پارک زیتون و پروین در منطقه سه شهرداری خرم آباد احداث شده است، افزود: این پروژه ها تا قبل از عید نوروز به بهره برداری می رسند.

 1 (1)

 

1 (2)

 

 

1 (3)

 

 

1 (4)

 

1 (7)

 

 

1 (8)

 

 

1 (10)

 

 

1 (9)

 

 

1 (12)

 

1 (5)

 

1 (11)

 

 

1 (13)

 

1 (14)

 

 

 

 

 

1 (15)

 

 

1 (16)

 

 

1 (17)

 

1 (20)

 

 

1 (19)

 

 

1 (18)

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. همه ماکوهدشتیاگوهرگرانبهایی مثل جناب نصیری عزیزروازدست دادایم
    جناب نصیری عزیزخداقوت دست مریزاد

  2. باید پیشونیت بلند باشه که کوهدشتیا پیشو نیشون بلند نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.