تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

طی مراسمی در کوهدشت نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی برگزار شد

  • کد خبر : 19206
  • 22 بهمن 1391 - 19:06

  طی مراسمی به مناسبت دهه فجر نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی در شهرستان کوهدشت برگزار شد. به گزارش میرملاس نیوز، این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان کوهدشت با حضور بهرام نورعلی جانشین فرمانده سپاه کوهدشت و جمعی از بسیجیان و مسئولان […]

اقتصاد2

 

طی مراسمی به مناسبت دهه فجر نخستین جشنواره استانی وبلاگ نویسی در شهرستان کوهدشت برگزار شد.

به گزارش میرملاس نیوز، این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان کوهدشت با حضور بهرام نورعلی جانشین فرمانده سپاه کوهدشت و جمعی از بسیجیان و مسئولان سپاه شهرستان کوهدشت در مکان سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امید برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه کوهدشت در این مراسم ضمن تبریک و تهنیت ایام الله دهه فجر مبارزه با دشمن به واسطه فضای مجازی را هنر عظیم هنرمندان دانست و گفت: همه ما وظیفه داریم، در مقابل جنگ نرم دشمن پاسخی دندان شکن بدهیم.

بهرام نورعلی اظهار داشت: همگی آحاد ملت در پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند که باید رشادت‌ها و مبارزات آن‌ها در تارنوشت‌های هنرمندان عزیز منعکس شود.

در ادامه دبیر نخستین جشنواره وبلاگ نویسی در کوهدشت گفت: در مجموع ۱۲۵ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که از این تعداد شش اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

فاطمه نیازی اسامی برگزید‌گان این جشنواره را وحید کریمی سوری از شهرستان کوهدشت، رضا دوستی پور از شهرستان کوهدشت، نیلوفر ضرونی از شهرستان کوهدشت، فائزه دارابی از شهرستان بروجرد، محمد حسن شفیعی از شهرستان پلدختر و عارف رحمتی از شهرستان خرم‌آباد اعلام کرد.

در ادامه جوایزی به برگزید‌گان این جشنواره اهدا شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19206

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.