- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی مطرح کرد: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام حمایت از ولایت بود

24024

 

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام حمایت از ولایت بود.

به گزارش مهر، الهیار ملکشاهی در جمع راهپیمایی کنندگان شهر کوهدشت ضمن تبریک و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز کشور ایران از نظر علمی و فناوری بر قله افتخار و پیشرفت ایستاده است به طوریکه یکی از کشورهای برتر دنیا در این زمینه محسوب می شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام وفاداری به نظام و حمایت از ولایت دانست و یادآورشد: در نظامی که ولایت فقیه بر صدر آن قرار دارد اختلاف جزئی سلیقه های برخی مسئولان نمی تواند کوچک ترین خدشه ای بر پیکره آن وارد کند.

ملکشاهی ضمن دعوت مسئولان به دوری از اختلاف و تفرقه، بیان داشت: امروز ملت ایران با حضور پرشور خود نشان دادند که گرد رهبری فرزانه انقلاب متحد و منسجم در صحنه ایستاده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های نمایندگان و مسئولان گذشته کوهدشت بیان داشت: در گذشته کارهای زیادی در این شهرستان صورت گرفته است اما کافی نیست چرا که حق مردم کوهدشت بسیار بالاتر است.

ملکشاهی با اشاره به پیگیریهای صورت گرفته توسط نمایندگان استان تصریح کرد: کوهدشت در حال حاضر فاقد صنایع مادر است اما کارهای خوبی در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم به زودی آغاز شده و ثمر بدهند.