تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

۵۰ درصد پول بازیکنان پرداخت شده/ گهر یکی از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برتر است

  • کد خبر : 19265
  • 23 بهمن 1391 - 8:22

  علی قرایی قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: تا به اینجای فصل ۵۰ درصد پول قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. علی قرایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت باشگاه گهر گفت: روز گذشته مدیریت جدید باشگاه جلسه‌ای را با کادر فنی برگزار کردند و در آن در مورد شرایط تیم صحبت شد. قرار شد […]

13911121000221_PhotoA

 

علی قرایی قائم‌مقام باشگاه گهر دورود گفت: تا به اینجای فصل ۵۰ درصد پول قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

علی قرایی در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعیت باشگاه گهر گفت: روز گذشته مدیریت جدید باشگاه جلسه‌ای را با کادر فنی برگزار کردند و در آن در مورد شرایط تیم صحبت شد. قرار شد تمام توان‌مان را برای دیدار مقابل پرسپولیس به کار بگیریم و با یک برنامه‌ریزی خوب بتوانیم در این مسابقه و سایر بازی‌های باقیمانده نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه عنوان کرد: در تمرین چند روز پیش آقای هدایتی تا سقف ۵۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. جزو معدود تیم‌هایی هستیم که بازیکنان در این مقطع فصل ۵۰درصد از قراردادهای خود را گرفته‌اند و از این بابت مشکلی وجود ندارد. کل توان‌مان را معطوف به مسابقات آینده کردیم تا بتوانیم همراه با گهر نتایج خوبی کسب کنیم.

قائم‌مقام گهر دورود در مورد اینکه آیا این تیم در جدول می‌ماند اظهار داشت: این مسئله بحث فنی است و من تخصص چندانی ندارم اما شرایط در انتهای جدول به نحوی است که تیم‌ها با یک امتیاز جایگاه خود را از دست می‌دهند. ما کادر فنی با دانش و اعتقادی داریم که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند. همانطور که می‌بینید در نیم‌فصل دوم نتایج تیم ما پیشرفت بسیار خوبی داشته و امیدواریم این روند ادامه یابد و به مکانی که شایستگی آن را داریم برسیم.

قرایی در مورد اینکه مایلی‌کهن قبل از بازی با صبای قم اعلام کرده بود پس از پایان بازی این تیم را ترک می‌کند، اظهار داشت: قطعاً مسئله‌ای که ایشان اعلام کرده بود پس از تعیین مدیریت جدید حل شد و در تمرینات اخیر تیم حضور دارند و با قدرت کارشان را ادامه می‌دهند.

وی تأکید کرد: گهر دورود یکی از مظلوم‌ترین تیم‌های لیگ برتر و تنها دارایی مردم شهر است. ما در زیرساخت‌ها کمی دچار مشکل هستیم و امیدواریم وزیر ورزش بودجه‌ای را برای رفع این مشکلات به شهر ما اختصاص دهد. برنامه‌ریزی می‌کنیم تا کارها را هماهنگ جلو ببریم تا تیم گهر با نتایج خوبی که می‌گیرد دل مردم را شاد کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. لطفا بیشتر به اخبار تیم گهر لرستان بپردازید.
    ان شاا.. در لیگ می ماند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.