تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
12

عیدانه اول اسفند در حساب ایرانیان

  • کد خبر : 19269
  • 23 بهمن 1391 - 11:53

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه بیش از ۷۳ میلیون ایرانی کمک اقتصادی شب عید را دریافت خواهند کرد، خبر داد: اول اسفندماه کمک اقتصادی ۷۰ هزار تومان به ازای هر نفر و ۹۰ هزار تومانی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.   به […]

dollar
 
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه بیش از ۷۳ میلیون ایرانی کمک اقتصادی شب عید را دریافت خواهند کرد، خبر داد: اول اسفندماه کمک اقتصادی ۷۰ هزار تومان به ازای هر نفر و ۹۰ هزار تومانی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
 
به گزارش مهر، ارسلان فتحی پور در حاشیه نشست امروز شورای گفتگوی دولت و مجلس در جمع خبرنگاران گفت: براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود.
 
وی افزود: برهمین اساس، هر ایرانی ۷۰ هزار تومانی و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۹۰ هزار تومانی به عنوان کمک اقتصادی شب عید دریافت خواهد کرد.
 
به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، کمک اقتصادی ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی اول اسفندماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
 
خبرنگار مهر پرسید: چند میلیون ایرانی مشمول دریافت کمک اقتصادی شب عید خواهند شد؟ که فتحی پور پاسخ داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۷۳ میلیون ایرانی این کمک را دریافت خواهند کرد.
 
وی، کل اعتبار کمک اقتصادی شب عید را ۲.۷ میلیارد دلار اعلام کرد که قرار است از صندوق توسعه ملی برداشت شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دلارها با نرخ مبادله‌ای تبدیل به ریال شوند تا در مدیریت بازار ارز نیز تاثیرگذار باشند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 18در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۸
  1. جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی ایران ! از اینکه با زحمت های شبانه روزی خود مملکت را به یک کمیته امداد بزرگ تبدیل کردید متشکرم . خاتمی باید ریاست جمهوری و کشور داری را از شما یاد بگیرد . بی صبرانه منتظر بهارتان ( حضرت انسان کامل و قطب واصل جناب مشایی )هستیم هر کس را که کاندیدا کنید با ٧۵ میلیو ن رای رییس جمهور می شود .

    • با سلام خدمت دوستی مهربان وخوش اخلاق

      اتفاقا دکتر محبوب مساوات و عدالت را بین مردم برقرار کرده،پس اگر فقط خواص مثل حضرتعالی و آقازاده ها بخورند خوب است

      • پیشنهاد می کنم معنی مساوات و عدالت را به درستی یاد بگیرید بعد اظهار نظر کنید . تاسف آور است که شما فکر می کنید در هشت سال احمدی نژاد خواص و آقازاده ها نخوردند ! نه برادر من اگر گردش آزاد اطلاعات در کشور وجود داشت امثال شما می فهمیدید چه طبقه قدرت و ثروتی دراین هشت سال شکل گرفت . آقای سردبیر لطفا سانسور نکنید حرف بدی نزدم

  2. جناب اقای دوستی:
    آقای خاتمی هم هیچ گلی به سر مردم نزدند که حالا به هر دری میزند وبرای خود و اطرافیانش صلاحیت گدایی مکند.لابد دوباره می خواهد رییس جمهور شود که گفتگوی بین تمدنها را هشت سال دیگر دنبال کند.

    • آقای خاتمی گلی به سر مردم نزد بلکه تاج گل بر سر کشور گذاشت . ارزش پول ملی یک سوم نشد گرانی و افزایش قیمت ها هرروزه و هرشبه نشد مردم را گدا بار نیاورد برای فرار از پاسخگویی بگم بگم در نیاورد خاتمی هم می توانست برای اینکه آدم های عوام را طرفدار خود کند هرماه در کشور پول پاشی کند و شوی مستضعف گرایی بدهد .در دوران خاتمی فرانسه و آلمان و انگلیس که هیچ. جزایر قمر و ترکمنستان هم جرات نکرد ند برای ما شاخ شوند اما در دوره احمدی نژاد همه این اتفاقات افتاد برادر من قدری فکر کنید لطفا ! خاتمی چیزی را گدایی نکرده و کسی در صلاحیت او شک ندارد. لطفا فکر کنید هولوکاست برای ایران هزینه درست کرد یا گفتگوی تمدن ها ؟ ما اول باید از نظر سیاسی رشد کنیم بعد در انتخابات شرکت کنیم . بدون رشد سیاسی نتیجه همین می شود . آقای سردبیر لطفا سانسور نکنید حرف نا مربوطی نزدم

  3. آقای احمدی نژاد. !!! نمی دونی چقدر خوشحالم که هیچ وقت بهت رای ندادم

  4. با سلام
    درود بر دوستی عزیز
    در ادامه فرمایشات، دوستی، و در پاسخ به دوست عزیزمان ،کونانی ،عرض کنم که به نظر من عدالت یعنی استفاده درست از ظرفیت ها و استعدادها، یعنی هر کسی را با توجه به ظرفیت و استعداد و تواناییش در پست مرتبط انتخاب کردن بدون توجه به چپ و راست بودنش. که در این حالت میتوان شاهد شکوفایی و پیشرفت که به نفع همه است خواهیم بود.
    اگر دوستانی که عدالت را پول دادن به مردم که اثرش تورم لحظه ایست که همگی آنرا لمس میکنیم و باعث خیلی از مشکلات اجتماعی و اخلاقی شده تعریف کنند، باید گفت یا خود را به ندانسن زده اند و یا واقعا درک نمیکنند.

  5. جناب آقای دوستی عزیز:
    اولن کاهش ارزش پول ملی در زمان آقای خاتمی هم سیر نزولی خود را داشته است .شما بهتر است به چارتهای آماری سیر نزولی ارزش ریال از آغاز انقلاب تا کنون نگاهی بیندازید. دومن طرح هدفمندی یارانه ها از زمان آقای خاتمی و حتی قبل ازایشان کلید خورده بود که ایشان مانند هر کار دیگر جرات اجرای ان را نداشتند وهمچنان آسوده بر کنار هشت سال را گذراندند چرا که میدانستند املای ننوشته غلط ندارد.سومن نگویید که نمی دانید که علت گرانیهای اخیر علاوه بر هدفمندی یارانه ها تحریم است که صرفن به علت مسائل هسته ای توسط آمریکا وغرب به کشور تحمیل شده است .که البته ربط چندانی به نظر آقای احمدی نژاد ندارد.

    • آقای قبادی یادت نرود که درآمد نفتی احمدی نژاد به اندازه کل تاریخ ایران بود بنابراین در آن زمان هدفمندی با این روش که ۴۵ هزار تومان در جیب ها بگذارند نشدنی بود

  6. جناب آقای دوستی عزیز:
    باور کنید ۱.بنده در صلاحیت آقای خاتمی که فردی مطیع وحد نگه دار بودند شکی ندارم ولی شما هم بپذیرید بعضی ها در مورد صلاحیت ایشان شک دارند.۲.از نظر روابط بین الملل ایران در زمان آقای خاتمی شرایط بهتری داشت و در این مورد جای هیچ شکی وجود ندارد اما این که این شرایط بهتر برای مردم منفعتی داشته باشد جای تردید است.۳.در مورد هزینه گفتگوی بی حاصل بین تمدنها اگر کمی واقع بین باشید دست کمی از قضیه هلوکاست نداشته است.۴.تاج گلی که آقای خاتمی در هشت سال ریاست جمهوریش بر سر ملت گذاشته اند یقینن نتیجه ای جز بی اعتمادی مردم به اصلاح طلبان نبوده است که همین امر خود باعث متواری شدن وانشقاق سران اصلاح طلب و دوری از ایشان شده است.۵.جناب آقای دوستی شما انتظار مردم از آقای خاتمی و احمدی نژاد را با هم مقایسه کنید بعد نتیجه بگیرید کدام یک عوام فریب یا کدام یک خدمت گزار بوده اند.

    • آقای قبادی ! جواب شایسته ای تقدیمتان کردم که مطابق معمول به تیر غیب گرفتار شد

    • آقای قبادی حق با شماست . حیف است احمدی نژاد را با رییس جمهوری ایران مشغول کنیم ایشان برای مدیریت جهان مناسب تر هستند . زنده باد قبادی بصیر

  7. وجدان خوانندگان میر ملاس را به قضاوت می طلبم ” عوامفریبی ” به خاتمی می چسبد ؟؟؟؟

  8. جناب آقای ترکاشوند:
    اینکه گفته می شود درامد نفتی دولت احمدی نژاد به اندازه کل تاریخ تولید نفت ایران بوده است صرفن از نظر حجمی درست است نه ارزش ریالی.شما فرض کنید بنده در حال حاضر ماهیانه یک میلیون تومان درامد دارم وشخصی باشرایط اینجانب چهل سال پیش ماهیانه ده تومان درامد داشته است که این شخص برای اینکه یک میلیون تومان درامد داشته باشد باید صد هزار ماه کار بکند(از نظر حجمی).این درحالی است که ارزش ریالی این ده تومان آن وقت تقریبن برابر یک میلیون تومان امروز است.لطفن در نظر داشته باشید که تولید نفت دولت احمدی نژاد و کلن بعد از انقلاب ایران به علت فرسوده گی و تخریب تجهیزات نه تنها افزایش نیافته است بلکه کاهش نیز داشته است.بنابراین با کاهش ارزش ریال و دلار این درامد صرفن جنبه حجمی دارد نه ارزشی.پس ارزش ریالی درامد نفتی دولت احمدی نژاد و خاتمی هم تقریبن برابر بوده است.

    • با عرض معذرت از آقای ترکاشوند ! دوست خوب ما آقای قبادی بهتر است این تحلیل خود را با چهارتا اقتصاددان مطرح کنند تا آنها هم در این روزگار قحطی خنده یک خورده بخندند. همین کسی که سنگش را به سینه می زنید و کلی ادعای کارشناسی دارد ( احمدی نژاد را می گویم ) وقتی در سال ٨۴ اسبش را برای ریاست جمهوری زین می کرد برای تخریب عملکرد دولت وقت می گفت چرا بالارفتن قیمت نفت تاثیری در بهبود معاش مردم ندارد این از بی عرضگی دولت هاست و من اگر بیایم چنین وچنان می کنم و آن شعار تاریخی را داد که مردم باید طعم شیرین بالا رفتن قیمت نفت را سر سفره های خود ببینند . شاید احمدی نژاد و طرفداران متعصبش این شعار را فراموش کرده باشند ولی ما یادمان است . رییس جمهورتان آن موقع از این استدلال درخشان شما در مقایسه حجم و ارزش بی خبر بود یا منافع انتخاباتی ایجاب می کرد خود را به بی خبری بزند؟ یا امروز پس از ٨ سال حکمرانی دوستانش تلاش می کنند برای فرار از پاسخگویی بازی حجم و ارزش راه بیندازند. آقای قبادی آدم خوابیده را می توان بیدار کرد ولی کسی که خود را به خواب زده خیر .. قیامت خود را به احمدی نژاد نفروشید . ٨ سال پیش کلمات نفت و سفره از دهانتان نمی افتاد ولی حالا ارتباط آن را را با سفره ومعاش مردم انکار می کنید! تقوا چیز خوبی است

    • قبادی محترم ! امیدوارم که حرفهایت خودت را قانع کرده باشد. خدا از ته دلت بشنود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.