- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

محمد سلیمانی: خداحافظی نکرده‎ام

20101227110138146_th [1]
محمد سلیمانی: خداحافظی نکرده‎ام

از حضور در امارات پشیمان نیستم

یکی از بهترین والیبالیست‎های کشور بود و اگر مصدومیت‎های پیاپی گریبان گیرش نمی‎شد تا سال‎ها می‎توانست شماره یک تیم ملی باشد. جدیدترین صحبت‎های این والیبالیست کوهدشتی خواندنش خالی از لطف نیست.

محمد سلیمانی در گفت‎وگو با میرملاس نیوز، در خصوص این‎که نتوانسته در فصل جاری لیگ برتر با تیمی قرارداد ببندد، اظهار کرد: بعد از رفع مصدومیتم از چند تیم شهرستانی پیشنهاد داشتم اما چون ترم آخر کارشناسی ارشد بودم وبرخی موضوعات دیگر، نتوانستم به این پیشنهادها جواب مثبت دهم.

وی در پاسخ به سوال ما، که برخی شایعه کرده‎اند به سبب تشدید مصدومیت با دنیای توپ و تور خداحافظی کرده‎اید، آیا صحت دارد؟ گفت: به هیچ وجه این صحبت درست نیست، خدا را شکر مصدومیتم رفع شده و به لحاظ سنی می‎توانم تا چند سال دیگر بازی کنم و قصد دارم فصل آینده بار دیگر با قدت برگردم و ثابت کنم محمد سلیمانی هنوز حرف‎های زیادی برای گفتن دارد.

این والیبالیست لرستانی در مورد این‎که مصدومیت کتف‎اش از لیگ امارات شروع شده، عنوان کرد: سال ۸۶ به امارات رفتم و مصدومیتم ربطی به حضور در این کشور نداشت، سال ۸۰ در مسابقات جام جهانی نوجوانان از ناحیه کتف مصدوم شدم با این حال حدود ۷-۸ سال با درد بازی می‎کردم تا این‎که از امارات برگشتم و به عنوان بازیکن کمکی تیم پیکان را در جام باشگاه‎های آسیا همراهی کردم و بعد از آن مسابقات دکتر تشخیص داد که باید عمل کنم.

سلیمانی با تأکید بر این‎که از رفتن به امارات پشیمان نیستم، ادامه داد: سطح لیگ آن‎ها خیلی بالا بود؛ چون همه تیم‎ها، بیشتر بازیکنان‎شان خارجی بود. مالکان تیم‎ها هم اکثراً فامیل بوده و با هم کری داشتند که خوشبختانه توانستیم تیم الاهلی را پس از ۱۸ سال قهرمان کنیم و در کل حضور در امارات تجربه خوبی بود.

وی در خصوص مصدومیتش، بیان کرد: مشکلی برای بازی ندارم و تمریناتم را شروع کرده‎ام. فصل بعد اگر پیشنهادی از تیم‎های تهرانی داشته باشم راحت‎تر می‎توانم بازی کنم چون بازی در تیم‎های شهرستانی خیلی سخت است. فصل گذشته که قصد داشتم در تیمی شهرستانی بازی کنم دربه‎در دنبال فیزیوتراپ می‎گشتم اما آخر پیدا نکردم.

والیبالیست اسبق تیم ملی در پایان گفت: با توجه به شرایطی که دارم دیگر به حضور در تیم ملی فکر نمی‎کنم.