تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

حجت الله بیرانوند به عنوان مسئول انتقاد پذیر لرستان انتخاب شد

  • کد خبر : 19289
  • 24 بهمن 1391 - 13:32

حجت الله بیرانوند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از سوی خبرگزاری مهر به عنوان مسئول انتقاد پذیر انتخاب شد. به گزارش مهر در راستای اجرای طرح تکریم نقد و نقد پذیری با عنوان”جایزه شهید بهشتی” در خبرگزاری مهر، اسامی مسئولان انتقاد پذیر کشور طبق گزارشات منتشر شده در خبرگزاری مهر معرفی شدند. […]

حجت الله بیرانوند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان از سوی خبرگزاری مهر به عنوان مسئول انتقاد پذیر انتخاب شد.

به گزارش مهر در راستای اجرای طرح تکریم نقد و نقد پذیری با عنوان”جایزه شهید بهشتی” در خبرگزاری مهر، اسامی مسئولان انتقاد پذیر کشور طبق گزارشات منتشر شده در خبرگزاری مهر معرفی شدند.

در پی این بررسی ها حجت الله بیرانوند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان به عنوان یکی از مسئولان انتقاد پذیر استانهای کشورانتخاب و معرفی شد.

 

 

بنا بر این گزارش، در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، سمنان و قزوین بر طبق گزارشهای خبرگزاری مهر، مسئولی حائز رتبه و امتیاز نشد. استان و شهر تهران نیز در ارزیابی ها مورد بررسی قرار نگرفت.

همچنین لوح تقدیر و نشان ویژه خبرگزاری مهر متعاقبا به منتخبین اهداء خواهد شد.

نقدپذیری مدیران با مولفه هایی همچون تساهل در شنیدن نقد و عدم مقابله منفی، برخورد شفاف با نقد و ارائه پاسخ مناسب، اتخاذ رویکرد اصلاح گرایانه نسبت به نقد و ارزش گذاری به نقد و منتقد بررسی شده است.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=19289

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. واقعا که در استان لرستان فقط حجت بیرانوند مدیری نمونه و انتقادپذیر است انشااله که همیشه موفق و سربلند باشد

  2. ایشان ازرزمندگان دوران دفاع مقدس می باشند،نمایندگان بدانندچه کسانی رابه عنوان مدیرانتخاب می کنند! درودوسلام خداوندبرمدیران خدوم وپاسخگوالخصوص جناب بیرانوند.

  3. اقای ریس برنج برنج برنج …………واقعا مردم توان ندارند ندارند

  4. اقای مدیر تایید کن

  5. جناب اقای مدیر سایت بقول خودتون ایا شما هم نقدپذیر هستید یا نه

  6. اقای بیرانوند هم بعنوان بله قربان گوی مسولین و خبرنگاران شده شما به اقای بیرانوند بفرمایید چند بار به ادارات شهرستانی مراجعه و حرف همکاران خود را گوش و یا عمل و یا تشویق نموده . ظاهرا حفظ پست منوط به بله و چشم می باشد که انصافا خوب بلدند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.